Mikäs olis terveellisin (alkoholillinen) drinkki? Tai sellainen suht "terveellinen", parempi dietatessa ku kalja ja siiderit![]()
Pirtua ja jotain terveellistä ja mukavaa mehua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs olis terveellisin (alkoholillinen) drinkki? Tai sellainen suht "terveellinen", parempi dietatessa ku kalja ja siiderit![]()
^^ No just :D
Sitten kysymykseen: Kuinka monta rekisteröitynyttä käyttäjää löytyy pakkikselta?

yli 30.000, vai halusiks tietää desimaalien tarkkuudella![]()

kerro. Mä haluun... sua![]()
^^ No just :D
Sitten kysymykseen: Kuinka monta rekisteröitynyttä käyttäjää löytyy pakkikselta?
Ostin eilen vielä vähän kypsymisvaiheessa (kevyesti vihreitä) olevia banaaneja. Tänään oli väri jo sopivan keltainen. Huoneen lämmössä säilytin.
Huomasin että kaikista banaaneista oli kuori ja itse banaani haljennut keskeltä puoleen välin asti kahtia. Siis pituus suunnassa.
Mistä tämä johtuu?
Sillähän sen voisi selittää, mutta...Lämpölaajentumisesta
Niin, ja lisäksi vielä vierailijoita jotka lukevat palstaa on x määrä.Yli 30 000 käyttäjää
Hui miten paljon.....
Voiko omia thredejä pistää lukkoon?

Tää ei taida olla edes tyhmä kysymys, enkä viitsinyt omaa ketjua tälle pistää.
Kokeillaan sitten täällä.
Oon vaivannu päätä semmoisella uudella suomalaisella naisartistilla, tais just julkaista ekan levynsä (telkkarissakin mainostettu) kaunis ääninen ja näköinenkin on. En edes muista miten sen yhden kappaleen sanat menee että voisin helpottaa.
Jos teillä jollain on edes pientä hajua ketä voisin tarkoittaa niin laittakaa nimeä tänne.![]()