Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aimo tietää.Mistä tulee sana tulee "Aasinsilta"? Tiedän mitä tarkoittaa mutta mistä toi sana on saanut tarkoituksensa?
Tyhmä kysymys: miten tuosta käy ilmi, mistä termi on saanut alkunsa? Kysyjä ei halunnut tietää merkitystä.
Mistä tulee sana tulee "Aasinsilta"?
Originally Posted by TonyA
Missä ovat kaikki nuoret opettajat? Ainakin omissa muistikuvissani kaikki opettajat olivat nelikymppisiä tai sitä vanhempia, mutta pitäisi kouluissa olla niitä juuri valmistuneita 25-vuotiaitakin. Pidetäänkö opettajia jossain säilössä nelikymppisiksi asti, ja sen jälkeen ne vapautetaan maailmaan ja hakeutuvat töihin?
Vai johtuuko tämä siitä, että nuorena ei osannut arvioida oikein ihmisten ikiä eli nelikymppisiltä näyttävät olivatkin oikeasti kolmekymppisiä jne.
oot käyny koulua vanhusten talossa.
Minua ei kiinnostasta edes kuluvan päivän sää. Eli kun aamulla lähden töihin olen melko usein täysin väärin pukeutunut. Untuvatakkia saatella ja +5-asteen lämmössä. Seuraavana päivänä ehkä otan jo sen sateenvarjon mukaan mutta eihän silloin enää sada. :Aamulla aina vähän kohmeessa:Mitä kertoo vai kertooko mitään ihmisestä se että ei ole pätkääkään kiinnostunut säätiedoituksista. Minä en koskaan katso säätiedoituksia eikä seuraavan päivän sää kiinnosta minua. Kyllä minä silti valitan liian kylmällä ja kuumalla kuten moni muukin.
Vai johtuuko tämä siitä, että nuorena ei osannut arvioida oikein ihmisten ikiä eli nelikymppisiltä näyttävät olivatkin oikeasti kolmekymppisiä jne.
Onko läski ikuista?
Kui saa liitettyä jonkun sivun linkin tiettyyn sanaan eli kun sanaa tuikkaa niin pääsee linkitettyyn sivuun?