Miksi Juha Mieto painoi täysin rasvattomana ja lihaksettomana äijänä yli 100kg :D Mistä vitusta se paina tuli?
Painavat luut?
;)
Ps. Oikeasti veikkaan, että parta painaa noin 15 kg. Finlandiahiihdon jälkiräässä 20.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi Juha Mieto painoi täysin rasvattomana ja lihaksettomana äijänä yli 100kg :D Mistä vitusta se paina tuli?
Tietääkö joku hyvää nettisanakirjaa. Englannista ja ruotsista kääntävää ymmärrettävälle kielelle (suomi).
www.ilmainensanakirja.fi, tuota oon käyttänyt jonkin verran, mutta tuntuu aika suppealta. Ja pitäisi olla ilmainen käyttää.
Mikä sua estää lainaamasta kirjastosta kokonaista sanakirjaa jota voit plärätä ruvelle periaatteessa maailman tappiin? En ole sellaiseen nettisanakirjaan vielä ainakaan itse törmännyt joka kääntäisi lauseetkin ihan kunnolla.

Itsellä oli sama tilanne Oulussa ja se selvisi sillä kun soitti palveluntarjoajalle ja ne lisäsivät EuroSportin minun kaapelikortin kanavavalikoimaan. Miten lie sitten sun kohdalla, mutta suosittelen tosiaankin soittamaan asiakaspalveluun.
No eivät ne varmaan kummempaa meinaa. Avaavat laukun jos koira ulvoo vieressä tai muuten vain huvittaa. Eiköhän ne siellä tullissa törmää päivittäin kaiken maailman jauhoihin, joista suurin osa on kaikkea muuta kuin laitonta. Kyllä niillä varmaan on tietotaitoa erottaa hera jostain kovemmasta tavarasta. Sinne vain se sheikkeriMitä tullisedät tykkää kun matkalaukussa on shakeri täynnä palkkarijauhoa? Vai kannattaisko mieluummin ottaa avaamaton pussi messiin?

Suomessa varmaankin on asia näin, mutta mxm:n kysymyksestä ei ilmennyt minkä maan tullia tarkoitti. Jos jonnekkin eksoottiseen maahan tai jenkkeihin on matkalla niin kannattaa varautua selvityksiin.No eivät ne varmaan kummempaa meinaa....
Suomessa varmaankin on asia näin, mutta mxm:n kysymyksestä ei ilmennyt minkä maan tullia tarkoitti. Jos jonnekkin eksoottiseen maahan tai jenkkeihin on matkalla niin kannattaa varautua selvityksiin.
Millaisiin selvityksiin? Jos tullikaverit näkevät läpivalaisussa/tarkastuksessa epämääräisiä jauhoja niin avaavat laukun ja toteavat että ok. Tietysti eri asia jos kyseiseen maahan on astetta tiukemmat säännöt elintarvikkeille yms.Suomessa varmaankin on asia näin, mutta mxm:n kysymyksestä ei ilmennyt minkä maan tullia tarkoitti. Jos jonnekkin eksoottiseen maahan tai jenkkeihin on matkalla niin kannattaa varautua selvityksiin.
Olin noin vuosi sitten Englannissa protskut laukussa eikä mitään ongelmia. Kai se on aika sama onko ne sheikkerissä vai suljetussa pussissa. Jos jotain laitonta haluaa roudata niin se on aika helppo homma säätää suljettuun pussiin...ei se mikään suoja ole.Brittien ja Espanjan tullien läpi menen tuon keissin kanssa. Lontoon sedät mua tässä vähän arvelluttaakin kun ne on ollut ihan täpinöissä muutenkin viime aikoina.
Pakko kyllä sanoa, että jos olisin sinä, lopettaisin murehtimisen ja jättäisin koko jauhot kotiin. Et tule sitä ikinä kehityksessä huomaamaan jos yksi palkkari jää ottamatta. Älä stressaa tollasesta asiasta.Mitä tullisedät tykkää kun matkalaukussa on shakeri täynnä palkkarijauhoa? Vai kannattaisko mieluummin ottaa avaamaton pussi messiin?
Paras suomi-ruotsi -sanakirja, johon olen netissä törmännyt on http://lexin.nada.kth.se/sve-fin.shtml . Siellä on esimerkkejä sanojen käyttötavoista ja on suurena apuna siinä, että osaa käyttää juuri oikeaa sanaa oikessa yhteydessä. Englannin kanssa olen käyttänyt itsekin noita jo mainittuja, joskus sana löytyy, joskus ei, mutta jos käyttää niitä kaikkia, on suurempi todennäköisyys, että löytää etsimänsä.