Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitkiltä päiväunilta herätessä (yli 3 tuntia), suussa maistuu paska?

Usko.Mikä on pieteetti?
Minkälainen ihminen on kekkeruusi ja tuleeko sana kenties Keke Rosbergista?
Käytössä on kohtuu vanha auto, mutta täysin toimiva ja ulkoisesti näyttää siltä, että niitä on 13 tusinassa.
Mikä voi olla syynä, että kytät seurailee?
minulla riittää jopa tunnin unet.. eikä lähde ees pesemälläkään se paskan maku välillä:D btw en omista kissojaMiksi pitkiltä päiväunilta herätessä (yli 3 tuntia), suussa maistuu paska?
minulla riittää jopa tunnin unet.. eikä lähde ees pesemälläkään se paskan maku välillä:D btw en omista kissoja
olo suussa on samanlainen kuin huulien sisäpinta olisi liimaantunut hampaisiin kiinni:D tai että suuhun olisi kaadettu muurauslaastiaNukut suu auki ja limakalvot pääsevät kuivumaan. Kannattaa myös pestä kieli hampaidenpesun yhteydessä.
Mikä voi olla syynä, että kytät seurailee? Tämä ei siis ollut eka kerta, alkuvuodesta kytät hiillostivat muutaman rampin välin moottoritiellä, ja kääntyessäni pikkutielle pysäyttivät. Tsekkasivat tiedot ja puhalluttivat, ei muuta. Pari kuukautta sitten tekivät U-käännöksen ajaessani ohi Myyrmäessä ja pysäyttivät, kävivät tsekkaamassa vissiin ajokortin tiedot ja päästivät jatkamaan matkaa.
Ajan nopeusrajoitusten mukaan (varsinkin jos ajan poliisitalon edestä Pasilassa, josta kääntyivät tällä kertaa mun perään) ja viimeiset sakot olen saanut 6 kuukautta sitten. Rikesakko lievästä ylinopeudesta. Mitään rötöksiä ei pitäisi olla rik.rek:issä.
Mikä tähän voi olla syynä? Alkaa hiljalleen ottamaan aivoon. Eihän tuosta muuta haittaa ole kuin noin viiden minuutin vaiva joka kerralla, mutta silti vittumainen fiilis, kun joku KYTTÄÄ. :curs:
MIssä threadissa oli se kuva, jossa kolme tai neljä kotipoikaa istuu villapaidat päällä kahvipöydässä? Kyseisestä kuvasta löytyy useampi photoshoppaus perään.
Sattuiko joku katsomaan eilen kymppiuutisia? Siellä kerrottiin jostain firmasta, jonka kautta voi hakea ulkomaisiin yliopistoihin. Muistaisko joku tämän firman nimeä? Mä muistan vaan sen, että siinä oli kolme kirjainta ja yks niistä oli C.
Minäkin tuon huomasin, mutta nimi ei jäänyt mieleen. Googlettamalla löytyi Springhouse, http://www.kunniankevat.com/kk/index2.php?sivu=681,683,fi en muista oliko oikea.Sattuiko joku katsomaan eilen kymppiuutisia? Siellä kerrottiin jostain firmasta, jonka kautta voi hakea ulkomaisiin yliopistoihin. Muistaisko joku tämän firman nimeä? Mä muistan vaan sen, että siinä oli kolme kirjainta ja yks niistä oli C.