Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi pitkiltä päiväunilta herätessä (yli 3 tuntia), suussa maistuu paska?

Jos olet vetänyt himomätöt (paskaa?sorry oli pakko :D ) juuri ennen unia? Safka on sitten jäänyt vatsalaukun yläosaan lillumaan tms. Ihan hatusta vedetty selitys btw...

Kun joku antaa(vai kertoo?) suruvalittelunsa (eli itse olet se sureva osapuoli), niin mitä tähän pitäisi vastata? Kiitos? Ja annetaanko,kerrotaanko vai mikä termi olisi tuohon ensimmäisenn kohtaan sopiva?

Käytössä on kohtuu vanha auto, mutta täysin toimiva ja ulkoisesti näyttää siltä, että niitä on 13 tusinassa.

Mikä voi olla syynä, että kytät seurailee?

Kohtuu vanhoilla 13/tusina-autoilla törttöillään, niillä ajaa rattarit ja narkkipaskiaiset. Joku oli ilmoittanut poliisille 13/tusina-autosta, jonka kuski taitaa olla jurrissa. Ja sit ne kyyläs vahingossa sua.

Miksi pitkiltä päiväunilta herätessä (yli 3 tuntia), suussa maistuu paska?

Minä en koe samaa ongelmaa normaali unilla...mutta jos viinaa on tullut otettua (runsaanlaisesti) niin seuraavana päivänä maistuu paska suussa, miksi?. Miksi vain juopottelun jälkeisenä päivänä :D

MIssä threadissa oli se kuva, jossa kolme tai neljä kotipoikaa istuu villapaidat päällä kahvipöydässä? Kyseisestä kuvasta löytyy useampi photoshoppaus perään.

Mikä voi olla syynä, että kytät seurailee? Tämä ei siis ollut eka kerta, alkuvuodesta kytät hiillostivat muutaman rampin välin moottoritiellä, ja kääntyessäni pikkutielle pysäyttivät. Tsekkasivat tiedot ja puhalluttivat, ei muuta. Pari kuukautta sitten tekivät U-käännöksen ajaessani ohi Myyrmäessä ja pysäyttivät, kävivät tsekkaamassa vissiin ajokortin tiedot ja päästivät jatkamaan matkaa.

Veljelläni oli sama juttu, kytät seurailivat häntä usein ja pysäyttelivät. Kesti noin vuoden verran kun veljeni hermostui ja tiedusteli pysäyttelyjen /seuraamisen syytä. Selvisi, että auto oli aiemmin ollut jonkun narkin omistuksessa (edellistä omistajaa edellinen omistaja), joka oli tehtaillut pikkurikoksia ja poliisit olisivat halunneet saada tämän henkilön kiinni.

En kylläkään ymmärrä, miksei poliiseilla ollut tieto auton omistajasta, eivätkö he suoraan saa tietoa jostain Ajoneuvorekisterikeskuksesta tms.?

Ajan nopeusrajoitusten mukaan (varsinkin jos ajan poliisitalon edestä Pasilassa, josta kääntyivät tällä kertaa mun perään) ja viimeiset sakot olen saanut 6 kuukautta sitten. Rikesakko lievästä ylinopeudesta. Mitään rötöksiä ei pitäisi olla rik.rek:issä.

Mikä tähän voi olla syynä? Alkaa hiljalleen ottamaan aivoon. Eihän tuosta muuta haittaa ole kuin noin viiden minuutin vaiva joka kerralla, mutta silti vittumainen fiilis, kun joku KYTTÄÄ. :curs:

Kaveri on poliisi ja kertoi että myös liian varovainen ajotyyli herättää epäilyjä. Ratissa saattaa olla esim. joku pilvenveikko hieman sllllllllllow-moodissa.

Sattuiko joku katsomaan eilen kymppiuutisia? Siellä kerrottiin jostain firmasta, jonka kautta voi hakea ulkomaisiin yliopistoihin. Muistaisko joku tämän firman nimeä? Mä muistan vaan sen, että siinä oli kolme kirjainta ja yks niistä oli C.

Sattuiko joku katsomaan eilen kymppiuutisia? Siellä kerrottiin jostain firmasta, jonka kautta voi hakea ulkomaisiin yliopistoihin. Muistaisko joku tämän firman nimeä? Mä muistan vaan sen, että siinä oli kolme kirjainta ja yks niistä oli C.

En kyllä katsonut kymppiuutisia, mutta ainakin CIMO on sellainen, jonka kautta voi hakea ulkomaisiin yliopistoihin.
Okei, CIMO:ssa on tosin neljä kirjainta ja se ei varsinaisesti ole firma vaan jonkinlainen palveluorganisaatio, mutta kuitenkin..

Minäkin tuon huomasin, mutta nimi ei jäänyt mieleen. Googlettamalla löytyi Springhouse, http://www.kunniankevat.com/kk/index2.php?sivu=681,683,fi en muista oliko oikea.

Back
Ylös Bottom