V: Koska jos he olisivat isoja ja keltaisia he olisivat postiautojaMiksi aasialaiset ovat PIENIÄ ja keltaisia?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
V: Koska jos he olisivat isoja ja keltaisia he olisivat postiautojaMiksi aasialaiset ovat PIENIÄ ja keltaisia?

Miksi me ollaan "keskikokoisia" ja kalpeita?Solid Necro sanoi:Miksi aasialaiset ovat PIENIÄ ja keltaisia?
.Miksi me ollaan "keskikokoisia" ja kalpeita?
Entä miksi yön timot ovat tummia?
Aivan, siksi.

miksi mustaihoisilla on isot lerssit?
Omani ostan H&M:stä, ihan perus harmaa, ei logoa, ei-tiukka vetoketjullinen (tosin taskuissa ei oo v-ketjua), maksoi vissiin 19,90 ja hyvin pelittää esim salilla. On sitäpaitsi erittäin mukava, sisältä hieman "pörröinen", samalla tavalla kuin esim Championin hupparit. Suosittelen.

Yksi hyvä on tilastokeskus. http://www.stat.fi/index.html ja hakusanaksi esim. kuolinsyyt.Mistä netistä löytää jotain kiinnostavia ja hauskoja listoja, esim. maailman ostetuimmat lääkkeet, yleisimmät kuolinsyyt, yleisimmät nimet yms. Tuollaisia sekalaisia. Erityisesti Suomea koskevat listat kiinnostaisivat.
Erektiossa about saman mittainen? Joko mulla on pieni, tai sitten tossa on jotain mätää :D.
Kertokaa nyt että mitenkäs se onnistuu kun haluaisin tilata OCC:n nettikaupasta T-paidan ja muuta sälää mutta mitenkäs tuo postitus suomeen oikeen onnaa? Pitääkö tavaroista maksaa jotain tullia ja mitenkäs se ylipäätänsä onnistuu tuo maksaminen tuonne OCC:lle. Nordean tunnarit on ja MasterCard löytyy.
EU-maasta tilaaminenhan on kait huomattavasti simppelimpää, ainakin yhdet saksasta tilatut lastenrattaat tuli hyvin perille.
OCC rulez!![]()
Kebab-aterian vihannesten mukana tulee sellaisia vihreitä herneen palkon muotoisia tulisen makuisia härväkkeitä. Mikä olisi niiden nimi?
Mulle on ainakin UPS tuonut "postiennakolla" niin, että olen maksanut käteisellä lähetille.EU:
Tilata voit luottokortin lisäksi myös postiennakolla (siis cash on delivery), joka tosin käytännössä meinaa sitä kun paketti saapuu suomen (esim. ups) konttoriin, saat laskun paketista jonka sitten maksettuasi paketti tulee postissa. Tosin joissain paikoissa myydään vain luottokortilla jolla paketti tulee suoraan sinulle.