Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mä luulen, että lähes minkämaalainen mies tahansa tappelee, jos se saa liikaa viinaa. Ja veikkaan, että suomalaiset miehet juovat viinaa liikaa. Enemmän kuin joidenkin toisten maiden edustajat. Sitten syynä saattavat olla vielä nuo kertomasi vaihtoehdot.

Me ollaan aika perkeleen junttia kansaa. Suurin osa vuodesta eletään kylmässä, pimeessä ja paskan keskellä, aivan kuin herkkusienet. :D

Ja me ollaan siitä ylpeitä! :rock:

weismyller sanoi:
peitelista on symmetrinen molemmista laidoista, jalkalistan toinen reuna on vino
Kyllä niitä itse asiassa voi molempia leikatakin ihan miten tykkää. On niitä myös valmiina erimuotoisia ja mallisia.

Eikös se näin ole että Viroon ei passia enää tarvita? Mutta miksi sitä suositellaan mukaan otettavasti? Hyvät henkkarit?

Matka Viroon pitäisi tässä tehdä eikä passia viitsisi hankkia :wall:

Tulisiko tuo suositus passista sen vuoksi ettei kaikilla ole tuota uudenmallista eu-henkilökorttia? Ulkoasiainministeriönkin mukaan passi ja henkilökortti ovat molemmat käypiä matkustusasiakirjoja.

Minä Itse sanoi:
Ja sellanen tyhmä kysymys olis että miksi joissain roskiksissa on sen aukon kohdalla mistä roskat heitetään sisään pieniä ketjuja roikkumassa?
Ne on frisbeegolf maaleja :D

:pilkunussuti:

Taitaavat useimmiten olla ns. pepperoneja nuo chilit. Niissä on ohuempi malto ja ne ovat miedompia kuin jalapenot. Pepperonit ovat eurooppalaista perua ja jalapenot meksikolaista. Sama kasvi, mutta eri lajike siis.

Mitäs helvettejä ne pizzaan laitettavat metvurstin serkut sitten on? Eikös ne(kin) ole pepperoneja? Olen hämmentynyt. Onneksi ketju on kuitenkin oikea näille mun kysymyksille... :)

Tossa perjantaina kattelin yhtä JEAN CLAUDE VAN DAMMEN leffaa ja taas heräs kysymys: MIKÄ VITTU SE SAATANAN KUPLA ON SEN OTSASSA?

Aina sitä on kavereiden kanssa mietitty ja ikinä ei oo kukaan tienny. On muuten aika magee kupla :D

Pepperoni on lihaa ja peperoni mauste. Tossa lisää asiaa http://en.wikipedia.org/wiki/Pepperoni

Eli siis kahdella peellä makkaraa ja yhdellä maustetta? Ok. Kyllä mä tuon makkaraosaston tiesinkin jo, mutta Omskakas hämäsi.. :)

-EDIT- Tai siis yhteensä kolmella ja kahdella peellä...

Tossa perjantaina kattelin yhtä JEAN CLAUDE VAN DAMMEN leffaa ja taas heräs kysymys: MIKÄ VITTU SE SAATANAN KUPLA ON SEN OTSASSA?

Aina sitä on kavereiden kanssa mietitty ja ikinä ei oo kukaan tienny. On muuten aika magee kupla :D

Tämä on hämärien muistikuiven kaivelun ja mutuilun sekotusta mutta jostain muistan kuulleeni että sillä ois tullu osumaa jostain päähän jonkun elokuvan teon yhteydessä. Tästä on aikaa varmaan sata vuotta ja saatan muistaa väärin mutta oisko ollu Death Warrantin aikoihin kun tästä kuulin.. Pitääpäs muuten kattoa oliko sillä jo Bloodsportin (1988?) aikaan pattia päässä..:D

Onko varrettomat sukat hintahtavat miehellä? :nolo: :lol2:

Ei. Esimerkiksi shortsien/muuten alimittaisten housujen ja tennareiden/lenkkareiden/tms kanssa mielestäni usein paremman näköiset kuin normisukat, eivätkä yhtään hintahtavat.

Tämä siis IMO, yleisestä mielipiteestä en valitettavasti tiedä.

nevahood sanoi:
Onko varrettomat sukat hintahtavat miehellä?
Ei todellakaan. Se jos joku on kauhean näköistä, kun joku vetää shortsit jalassa pitkävartisilla sukilla.

Mitä maahan heitetylle purkalle tapahtuu?

Siis jos yksi jenkkibiitti liiskaantuu asfalttiin vaikka Helsingin keskustassa
Pakkiskaupan oven eteen.

Kuinka hitaasti/nopeasti se kuluu siitä pois?

Paljonko se rasittaa luontoa?

Miten?

Mitä jos sen purkan käy heittämässä pusikkoon?

Maatuuko se kuinka nopeasti?

Onko kovin haitallista luonnolle?

Jos kaikki maahat heitetyt purkat maailmassa laitettaisiin yhdeksi möykyksi, niin mitä luokkaa sen halkaisija olisi?

Miten ilman sim-korttia soittaminen hätänumeroon toimii? Siis miten ja mihin se puhelin saa yhteyden?

Purukumista tuli mieleen, mitenköhän monta litraa toisten ihmisten kadulle syljeksimästä kuolasta ja rää'ästä kertyy kenkien pohjien mukana mun asuntooni pienen elämän aikana.

Voinko matkustaa matkakortillani ihan normaalisti elokuun jälkeen, jos ostan 5 kk aikaa, vaikka alennusryhmäni (opiskelija) loppuu 31.8 ja mihin hintaan saan sen? Koko 5 kk alennushintaan?

Back
Ylös Bottom