Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen laiska enkä jaksa kaivella, jos joku nyt viittis tähänkin vastata... Paljon on ihmisen normaali syke? Siis leposyke JA myös sellainen normaalisyke, joka on esim. silloin kun tässä näpyttelee tietokoneella tai on töissä, ilman mitään stressaavia ärsykkeitä...?

Leposyke on melko yksilöllinen ominaisuus ja muuttuu iän, kunnon, päivän jne. mukaan, mutta tuollainen 55 on aivan normaali konetta näpytellessä. Huippu-urheilijoilla leposyke voi olla jopa 20 tietämissä, aktiivisilla tavoitteellista kuntoliikuntaa harrastavilla lukemat vaihtelevat 30-60 välillä ja normaalilla terveellä liikuntaa pahemmin harrastamattomalla ihmisellä syke on 50-80 tietämissä. Nimenomaan aerobinen liikunta alentaa leposykettä.

Miksi joinain päivinä on asiaa joka helvetin ketjuun tällä palstalla, mutta välillä ei irtoa mitään moneen päivään?

Podet kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka tunnetaan myös nimellä maanis-depressiivisyys. 125 euron lasku tulee perässä postissa ja vastaanotosta voit varata uuden ajan ensi viikoksi.

Willie sanoi:
Podet kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka tunnetaan myös nimellä maanis-depressiivisyys. 125 euron lasku tulee perässä postissa ja vastaanotosta voit varata uuden ajan ensi viikoksi.

Oh heal me, dr. Willie! Me has the aches inside :love:

...I'm not pissed you know.

Monta kertaa olen kuullut, että porukka on pöllinyt hotelleissa yöpyessään hotellin pyyhkeet mukaansa. Miten toi onnistuu niin, ettei jää kiinni? Koska kyllähän hotellilla on huoneissa olijoiden tiedot.. Vai eikö hotellit muka jaksa välittää?

Monta kertaa olen kuullut, että porukka on pöllinyt hotelleissa yöpyessään hotellin pyyhkeet mukaansa. Miten toi onnistuu niin, ettei jää kiinni? Koska kyllähän hotellilla on huoneissa olijoiden tiedot.. Vai eikö hotellit muka jaksa välittää?

En usko, että välittää. Jos soittavat perään niin sanoo että ja saunalle tai uima-altaalle. Tjsp.

Mitä ainetta suihkukohtauksen veri oli orkkis Psychossa? Jäi vaivaamaan, kun sen oikeasti tiedän, mutta en nyt vain millään muista. Kaipa se googlettamalla löytyis, mutta laiskottaa... :)

Äitee oli ostanu vahingos mulle tota dextroa ton malton tilasta. Meneekö toi dextro yhtähyvin palkkariin jossain 1:1 suhteessa heran kans, vai onko toi liian nopeeta hiilaria verrattuna siihen perinteiseen maltoon?

Näin Pori-Jazzien jälkimainingeissa väitellään miehen kanssa, peseytyykö Sting ollenkaan vai ei. Jostain kuulemma mies kuullut ettei peseydy ja minähän en tätä usko:urjo:

Faktaa jollain???

Äitee oli ostanu vahingos mulle tota dextroa ton malton tilasta. Meneekö toi dextro yhtähyvin palkkariin jossain 1:1 suhteessa heran kans, vai onko toi liian nopeeta hiilaria verrattuna siihen perinteiseen maltoon?
Palkkariin vaan jos ei ole ongelmia veren sokeritasojen kanssa.

Näin Pori-Jazzien jälkimainingeissa väitellään miehen kanssa, peseytyykö Sting ollenkaan vai ei. Jostain kuulemma mies kuullut ettei peseydy ja minähän en tätä usko:urjo:

Faktaa jollain???

Pari vuotta sitten oli jossain uutinen, joka kertoi Stingin lopettaneen peseytymisen koska piti kovasti ihmisen luonnollisesta hajusta. Sittemmin Sting taisi joutua luopumaan sekoiluistaan lähipiirinsä vaatimuksesta.

En löydä googlettamalla vastauksia seuraaviin kysymyksiin ja laitan ne myös tänne tuon musiikkiosion lisäksi, jos tässä ketjussa olisi vaikkapa enemmän lukijoita...

TV:ssä esitettiin 80 -luvulla upeaa Silkkitie -sarjaa (Silkroad), jossa soi kaunis Kitaron (& Pages) kappale Caravan: http://kitaromusic.com/mp3/03-caravansary.mp3

Kyseinen kappale on tehty myös suomeksi ja sen laulaa käsitykseni mukaan Janne Tulkki. Mutta miten on... onko kyseisestä kappaleesta tehty englannin kielistä versiota ja jonka ilmeisesti esittää miespuolinen artisti? Kuka tämä henkilö mahtaa olla? Entä löytyykö jostain englannin kielisiä sanoja?

(Asia kävi askarruttamaan eräällä toisella palstalla esitettyjen kysymysten vuoksi)

Jos saat juotua tuollaisia määriä dextrolla höystettyä litkua, niin anna mennä vaan, onnea :D

Mistä löydän Corporal Punishmentin (?) ~10 vuotta sitten levyttämän version 70-luvun hitistä Seasons in the sun? Alkuperäinen esittäjä on Terry Jacks tjsp. ja covereita tehty useitakin, mutta just tää tietty olisi PAKKO löytää. Apua!

...sitä paitsi tälle kysymykselle on varmaan omakin ketju jossain :jahas: .

APua! Mulla on leffalippu kinopalatsiin, ja kaverilla taas tennispalatsiin. Nyttemminhän ne kaikki on finnkinon omistuksessa, joten voidaanko mennä yhdessä kumpaan vaan?!?

Back
Ylös Bottom