Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun on vuoropysäköintimerkki (pysäköinti kielletty parillisina päivinä) niin mihin kellonaikaan auto pitää siirtää tien toiselle puolelle?

Jos sanoo naiselle et "soita sitten kun tiedät mitä haluat", niin onko se sama kuin sanoisi et "älä koskaan enää soita mulle"?

Melkein. Itse oon miettiny ihan samaa, että uskallanko sanoa noin.. Vähän on sellainen tunne että hiljaa pysyisi sen jälkeen puhelin.. Itteäni rasittaa ton yhen lyylin käyttäytyminen, varsinkin kun se sanoo yhtä ja tarkottaa ihan muuta:curs: Ei ota millään selvää että mitä se haluaa minusta, tai yleensäkään..Ei taida tietää itsekään... Mutta riippuen miten hyvin tunnet sen naisen niin tuo voisi silti olla ihan fiksu veto..Ehkä se nainen sitten oikeasti miettisi ainakin hetken mitä haluaa...:toiveajattelua:

Melkein. Itse oon miettiny ihan samaa, että uskallanko sanoa noin.. Vähän on sellainen tunne että hiljaa pysyisi sen jälkeen puhelin.. Itteäni rasittaa ton yhen lyylin käyttäytyminen, varsinkin kun se sanoo yhtä ja tarkottaa ihan muuta:curs: Ei ota millään selvää että mitä se haluaa minusta, tai yleensäkään..Ei taida tietää itsekään... Mutta riippuen miten hyvin tunnet sen naisen niin tuo voisi silti olla ihan fiksu veto..Ehkä se nainen sitten oikeasti miettisi ainakin hetken mitä haluaa...:toiveajattelua:

Menin jo sanomaan tuon maagisen lauseen, ja jälkeenpäin sitten rupesin miettimään et liekkö tulee koskaan sitä soittoa... :rolleyes:

Tuolla tjäreborgin sivuilla on se kesäale osio niin miten sieltä pystyy varata matkan? Kun siellä on vaan lueteltu niitä matkoja eikä mitään linkkiä mistä saa tilattua...

Viimeksi muokattu:
Tieliikenneasetus 3. luku 16§

VUOROPYSÄKÖINTI:

Merkillä 381 kielletään ajoneuvon pysäköinti kuukauden parittomina päivinä ja merkillä 382 kuukauden parillisina päivinä, molemmissa tapauksissa tien sillä puolella, jolle merkki on asetettu. Merkin vaikutusalue on sama kuin merkin 371. Pysäköintikielto on voimassa tarkoitetusta päivästä kello 8.00 seuraavaan päivään kello 8.00, jollei lisäkilvellä ole muuta osoitettu.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1982/19820182?search[type]=pika&search[pika]=tieliikenneasetus

(www.finlex.fi)

Maskotti: Naisena tulkitsisin asian niin, että mies on valmis odottamaan (ainakin jonkun aikaa) naista niin pitkään, että nainen saa päänsä selväksi ja tietää mitä haluaa. Eli toisin sanoen mies antaa naiselle aikaa ja naisella on tässä tapauksessa langat käsissä. Eli mies haluaa olla naisen kanssa, mutta nainen ei vielä tiedä haluaako hän miestä. Jos soittoa ei kuulu, nainen ei ole halunnut sinua.

Naisena en käsittäisi asiaa niin, että "älä soita enää ikinä". Ymmärtäisin asian niin, että "soita vasta sitten kun tiedät - älä muuten vain kiusataksesi minua ja tunteitani". Eli jos nainen haluaa miehen, hän kyllä pelästyy tästä miehen lausahduksesta ja tajuaa, että hän voi menettää miehen, ellei ala pian tekemään niitä päätöksiä.

Oliko tarpeeksi monimutkaisesti selitetty putkiaivoille...? ;)

Nimimerkillä: Tippaleipäaivo

Naisena en käsittäisi asiaa niin, että "älä soita enää ikinä". Ymmärtäisin asian niin, että "soita vasta sitten kun tiedät - älä muuten vain kiusataksesi minua ja tunteitani". Eli jos nainen haluaa miehen, hän kyllä pelästyy tästä miehen lausahduksesta ja tajuaa, että hän voi menettää miehen, ellei ala pian tekemään niitä päätöksiä.

Tai sitten kyseessä on pelurinainen joka tästä miehen lausahduksesta tajuaa ettei enää voi leikkiä miehellä eikä hänen tunteillaan... Ja samalla päätös on tehty ja puhelin pysyy hiljaa ja nainen katoaa yöhön etsimään seuraavaa pelinappulaa...

Tieliikenneasetus 3. luku 16§

VUOROPYSÄKÖINTI:

Merkillä 381 kielletään ajoneuvon pysäköinti kuukauden parittomina päivinä ja merkillä 382 kuukauden parillisina päivinä, molemmissa tapauksissa tien sillä puolella, jolle merkki on asetettu. Merkin vaikutusalue on sama kuin merkin 371. Pysäköintikielto on voimassa tarkoitetusta päivästä kello 8.00 seuraavaan päivään kello 8.00, jollei lisäkilvellä ole muuta osoitettu.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1982/19820182?search[type]=pika&search[pika]=tieliikenneasetus

(www.finlex.fi)

Kiitos:kippis1:

Maskotti: Naisena tulkitsisin asian niin, että mies on valmis odottamaan (ainakin jonkun aikaa) naista niin pitkään, että nainen saa päänsä selväksi ja tietää mitä haluaa. Eli toisin sanoen mies antaa naiselle aikaa ja naisella on tässä tapauksessa langat käsissä. Eli mies haluaa olla naisen kanssa, mutta nainen ei vielä tiedä haluaako hän miestä. Jos soittoa ei kuulu, nainen ei ole halunnut sinua.

Oliko tarpeeksi monimutkaisesti selitetty putkiaivoille...? ;)

Nimimerkillä: Tippaleipäaivo

No joo siis mua on alkanut ikäänkuin ketuttamaan kun nainen haluaa yhtäaikaa olla mun kanssa mut silti ns. sitoutumattoman vapauden. Taitaa olla valinnan paikka tällä naisella, mä en jaksa enää olla mikään pelinappula tässä likaisessa pelissä.

Tuolla tjäreborgin sivuilla on se kesäale osio niin miten sieltä pystyy varata matkan? Kun siellä on vaan lueteltu niitä matkoja eikä mitään linkkiä mistä saa tilattua...

Varaat ihan normaalisti.

Tjäreborg.fi sanoi:
- Varausjärjestelmämme huomioi kaikki alennukset automaattisesti varauksellesi.

EDIT: Eli etit sen hotellin mihin noit tarjouksia on ja sit laitat sen ajankohdan mikä siinä tarjoussivulla on. Sitten pääset varaamaan sen. En tiiä ymmärsitkö nyt. Aika vaikeeks toi homma on tehty...

Kun ihmiset on sanonut että kännykkä kannattaa ostaa netistä kun saa paljon halvemmalla, niin mistäköhän sieltä, ja onko samat takuut ym. kun normikaupasta ostettaessa?

Nyt tarvittaisiin Niksi-pirkka vastausta!

Saako vaaleista seinätapeteista millään irti teipeistä jäänyttä liimaa ja keltaista väriä??

Pitäis ottaa noita julisteita pois seiniltä, mutta teipeistä jää hirveet jäljet..:wall:

Mä luin tuon ensimmäisellä vilkaisulla "rubrisoinniksi", eli juridiseksi rikollisen teon määrittelyksi noin vapaasti suomennettuna. Onko mahdollista että henkilö tarkoittaakin sitä siinä lauseyhteydessä jossa hän tuota käyttää?
Ex-tavis taisi tuossa kuvailla juridisen rubrisoinnin, pelkkä rubrisointihan on kai enemmän otsikointia tai luokittelua. Rubriikkihan on otsikko? Tietty tässä tapauksessa määritelmä tosin taisi natsata, mutta näin ketjun rubrisointi huomioon ottaen menköön tämäkin vastaus :D.

Ajattelin kavereiden kanssa lähteä ulkomaille ja koska oon alaikäinen niin vanhempien pitäisi vissiin varata matka. Netissä se ei vissiin onnistu? Mutta eikös se kuitenkin onnistu vaikka matkatoimistosta?

Back
Ylös Bottom