Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mika1979 sanoi:
Meneekö kahvi helposti vanhaksi? Kaapin perältä löyty pari pakettia joissa vuoden pari vanha päiväys. Kehtaisko viedä töihin ne? :D

Hyvää on. Päivämäärän jälkeen alkaa vain aromit vähän kärsimään. Sellaista ei mattimeikäläinen aamutokkurassa varmasti huomaa.

Bodaaja sanoi:
Mitä tehdä ylipienille villasukille?

Jos pelaat golfia niin voit käyttää niitä esim. mailajen suojina. Voit olla varma, että kenelläkään ei ole samanlaisia ja saat paljon katseita pelien aikana.
Vanhoilla villasukilla on hyvä kiillottaa kenkiä lankkaamisen jälkeen. Käännät sukan nurinpäin ja hinkkaat vähän aikaa niin johan rupee kiiltämään!
Jos et pelaa golfia etkä lankkaa kenkiä niin voit heittää ne sukan hevon vittuun ja ostaa uudet.

Originally Posted by Tähtityttö
Helposti. Mullakin on kaapissa vanhentunutta kahvia reilun vuoden takaa ja ihan normaalilta se maistuu.

Originally Posted by Integrandi
Hyvää on. Päivämäärän jälkeen alkaa vain aromit vähän kärsimään. Sellaista ei mattimeikäläinen aamutokkurassa varmasti huomaa.

Originally Posted by Pesupallo
Itse en tarjoaisi tavaraa, josta päiväys jo mennyt, muille.

Kiitokset!
Kaksi kolmesta on ihan hyvä, täytyy ottaa paketit aamulla töihin ja tehdä vaikka yks koekeitos ennen kun äijät tulee kahvitunnille :D
On tapana että jokainen tuo vuorollaan kahvia töihin ja kun en itse juo niin ei kai se silloin niin paha juttu ole vaikkeivät ihan tuoretta litkua saakaan:)

Mika1979 sanoi:
On tapana että jokainen tuo vuorollaan kahvia töihin ja kun en itse juo niin ei kai se silloin niin paha juttu ole vaikkeivät ihan tuoretta litkua saakaan:)

Jos et itse juo ollenkaan kahvia, niin miksi sun täytyy silti tuoda kahvia töihin? Meillä osallistuvat kahvikuluihin ne jotka kahvia juovat.

seppo-x sanoi:
Jos et itse juo ollenkaan kahvia, niin miksi sun täytyy silti tuoda kahvia töihin? Meillä osallistuvat kahvikuluihin ne jotka kahvia juovat.

Joo siis silleen meilläkin on. Ei mun pakko oliskaan tuoda mitään mutta en viittis roskiinkaan heittää noita kaffeja..:D Ja kyllä mä joskus harvoin juon kupin, eli sillon kun on eväät unohtunu kotiin...;) On niin pieni porukka meidän yksikössä että eipä se budjettia kaada vaikka paketin veisin kerran kahdessa kuukaudessa ihan hyväntekeväisyysmielessä

quaz sanoi:
Paljonko painaa EZ-bar eli mutkatanko?

:nolo:

Niitä tietääkseni löytyy ainakin 7,5kg:n ja 10kg:n painoisina. ;)

Minulle on tulossa kylään yksi kaveri böndeltä. Miekkonen on jo lähes fossiilin ikäinen eli paria vuotta vaille 40. Pitäisi näyttää hänelle vähän stadin yöelämää mutta missä paikoissa on tuon ikäistä jengiä?
Tiedän Raffaello/Michelle -keskittymän mutta onko muita vastaavia?

Jatketaas saliaiheista linjaa. Eli paljonko on yleensä painoa jalkaprässin kelkalla? Entäs smith-härvelillä ilman painoja. Olen ollut siinä uskossa että molemmat olisivat luokkaa 30 kiloa. Prässin kelkka ehkä 40.

Arzzka sanoi:
Jatketaas saliaiheista linjaa. Eli paljonko on yleensä painoa jalkaprässin kelkalla? Entäs smith-härvelillä ilman painoja. Olen ollut siinä uskossa että molemmat olisivat luokkaa 30 kiloa. Prässin kelkka ehkä 40.

Jalkaprässeja on miljoona eri mallia, ja siis myös miljoona eripainoista kelkkaa.

Yleensä smithin tanko ainakin näyttää normaalilta 20 kg:n tangolta, mutta esim. mun toisella vakiosalilla se punnituksessa todettiinkin 16,5 kg:n painoiseksi. Jossain smitheissä taas on jotain vaijerihärdelliä, jolloin tanko tuntuu painavan 0 kg. En tiedä mikä idea siinä on. Yleensä lasken kyllä ne normaalilta tuntuvien smithien tangot 20 kg:n painoisiksi.

Jalkaprässin kelkka painaa keskimäärin noin 50 kg, mutta ota huomioon se, että painon kohdistumiseen vaikuttaa myös kulma, jossa kelkka liukuu kiskoja pitkin.

Grosskopf sanoi:
Jalkaprässeja on miljoona eri mallia, ja siis myös miljoona eripainoista kelkkaa.

Yleensä smithin tanko ainakin näyttää normaalilta 20 kg:n tangolta, mutta esim. mun toisella vakiosalilla se punnituksessa todettiinkin 16,5 kg:n painoiseksi. Jossain smitheissä taas on jotain vaijerihärdelliä, jolloin tanko tuntuu painavan 0 kg. En tiedä mikä idea siinä on. Yleensä lasken kyllä ne normaalilta tuntuvien smithien tangot 20 kg:n painoisiksi.

Minä taas olen törmännyt jopa niinkin painavaan kuin 30 kiloiseen smithiin. Tämä paino oli jopa ilmoitettu laitteessa, joten pakko sitä oli uskoa. Smitheissä on tosiaan ihan mielettömän suurta vaihtelua.

Ex-Tavis sanoi:
Minä taas olen törmännyt jopa niinkin painavaan kuin 30 kiloiseen smithiin. Tämä paino oli jopa ilmoitettu laitteessa, joten pakko sitä oli uskoa. Smitheissä on tosiaan ihan mielettömän suurta vaihtelua.

Yleisin on 25-30kg:n hujakoilla. Jos smithin tangonliukuputkia ei huolleta ja rasvata voi kitka listätä vastusta.

kas-vain sanoi:
Yleisin on 25-30kg:n hujakoilla. Jos smithin tangonliukuputkia ei huolleta ja rasvata voi kitka listätä vastusta.

Jotain tämänsuuntaista oon itsekin päätellyt. Hyvä että nyt sain siihen ulkopuolisen varmistuksen. :thumbs:

kas-vain sanoi:

Meiän salilla on sellanen vaijeri kevennys smith, lasken tangon painoksi 10kg, ja jos teen siinä niskantakaa 60 kilolla, niin levyjä on 50kg ja toi 10 kiloa (Voi olla enemmän) on arvio siihen mukaan.

Back
Ylös Bottom