Mitä tehdä ylipienille villasukille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mika1979 sanoi:Meneekö kahvi helposti vanhaksi? Kaapin perältä löyty pari pakettia joissa vuoden pari vanha päiväys. Kehtaisko viedä töihin ne? :D
Itse en tarjoaisi tavaraa, josta päiväys jo mennyt, muille.Mika1979 sanoi:Meneekö kahvi helposti vanhaksi? Kaapin perältä löyty pari pakettia joissa vuoden pari vanha päiväys. Kehtaisko viedä töihin ne? :D
Bodaaja sanoi:Mitä tehdä ylipienille villasukille?
Originally Posted by Tähtityttö
Helposti. Mullakin on kaapissa vanhentunutta kahvia reilun vuoden takaa ja ihan normaalilta se maistuu.
Originally Posted by Integrandi
Hyvää on. Päivämäärän jälkeen alkaa vain aromit vähän kärsimään. Sellaista ei mattimeikäläinen aamutokkurassa varmasti huomaa.
Originally Posted by Pesupallo
Itse en tarjoaisi tavaraa, josta päiväys jo mennyt, muille.

Mika1979 sanoi:On tapana että jokainen tuo vuorollaan kahvia töihin ja kun en itse juo niin ei kai se silloin niin paha juttu ole vaikkeivät ihan tuoretta litkua saakaan![]()
seppo-x sanoi:Jos et itse juo ollenkaan kahvia, niin miksi sun täytyy silti tuoda kahvia töihin? Meillä osallistuvat kahvikuluihin ne jotka kahvia juovat.
quaz sanoi:Paljonko painaa EZ-bar eli mutkatanko?
![]()
Arzzka sanoi:Jatketaas saliaiheista linjaa. Eli paljonko on yleensä painoa jalkaprässin kelkalla? Entäs smith-härvelillä ilman painoja. Olen ollut siinä uskossa että molemmat olisivat luokkaa 30 kiloa. Prässin kelkka ehkä 40.
Grosskopf sanoi:Jalkaprässeja on miljoona eri mallia, ja siis myös miljoona eripainoista kelkkaa.
Yleensä smithin tanko ainakin näyttää normaalilta 20 kg:n tangolta, mutta esim. mun toisella vakiosalilla se punnituksessa todettiinkin 16,5 kg:n painoiseksi. Jossain smitheissä taas on jotain vaijerihärdelliä, jolloin tanko tuntuu painavan 0 kg. En tiedä mikä idea siinä on. Yleensä lasken kyllä ne normaalilta tuntuvien smithien tangot 20 kg:n painoisiksi.
Ex-Tavis sanoi:Minä taas olen törmännyt jopa niinkin painavaan kuin 30 kiloiseen smithiin. Tämä paino oli jopa ilmoitettu laitteessa, joten pakko sitä oli uskoa. Smitheissä on tosiaan ihan mielettömän suurta vaihtelua.
kas-vain sanoi:Yleisin on 25-30kg:n hujakoilla. Jos smithin tangonliukuputkia ei huolleta ja rasvata voi kitka listätä vastusta.
10 kiloa rautaa, tietysti.Dr-Spetke sanoi:Kumpi painaa enemmän 10 kiloa rautaa vai 10 kiloa höyheniä ?![]()
kas-vain sanoi:Yleisin on 25-30kg:n hujakoilla. Jos smithin tangonliukuputkia ei huolleta ja rasvata voi kitka listätä vastusta.