Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

topokatti sanoi:
Mun mp3-soitin ei mene enää päälle. Takuu vielä voimassa mutta ei ole kuittia (blondi), onko tollasia mitään järkeä yrittää korjauttaa vai pitääkö vaan ostaa suosiolla uusi?
Jos on takuuta jäljellä niin kiikuta sinne liikkeeseen mistä ostit. Joskus pelkkä ohjelmistopäivitys voi auttaa.

Jos mä heitän MP3-soittimen reenikassin pohjalle viikoksi niin miten vitussa se kuulokkeiden johto voi mennä itestään sellaselle sykkyräsolmulle, että sellaisen tekeminen tarkoituksellakin veisi tunnin? :curs:

Koska treenikassin hapettomissa oloissa sikiää satapäin solmutonttuja jotka vetävät johdon sievälle rusetille. Älä vaan avaa sitä tai suututat kaverit. Mun takin taskuissa niitä on varmaan melkoinen lauma kun järkyttävän sykkyrän aikaansaamiseen riittää pari tuntia.

Ja kiitti kas-vain, käyn sitten ahistelemassa myyjiä.

topokatti sanoi:
Ja kiitti kas-vain, käyn sitten ahistelemassa myyjiä.

Oletko mahdollisesti maksanut mp3-soittimen kortilla? Jos olet, niin tiliotteella pystyy varmentamaan että on ainakin jotain kyseisestä liikkeestä ostanut summalla x. Itse olen tätä käyttänyt, jos kuitit ollu hukassa ja reklamaatiota pitänyt tehdä ja on toiminut...

wippe sanoi:
Oletko mahdollisesti maksanut mp3-soittimen kortilla? Jos olet, niin tiliotteella pystyy varmentamaan että on ainakin jotain kyseisestä liikkeestä ostanut summalla x. Itse olen tätä käyttänyt, jos kuitit ollu hukassa ja reklamaatiota pitänyt tehdä ja on toiminut...

Ei tarvitse edes tiliotetta, koska kaupan pitää kirjanpidossa säilyttää kuittitositteet ja ne pitää pystyä yksilöimään. Eli pelkkä kortin numerosarja riittää selvittämään liikkeessä koska olet sen ostanut.

Paljonko on 40km/h ja 50km/h m/s? [pakolliset selittelyt]Laskimesta loppui patterit ja googlella en oikein löytänyt yksikkömuunninta vaikka sellainen on joskus tullut vastaan. [/pakolliset selittelyt]

Lyö googleen "40 km/h to m/s" ja se on siinä.
EDIT: ja googlella muuntaa sitten kaikki mahdolliset yksiköt ja tekee melkein kaikki laskut.
esim. "100 kg to pounds".

Minä Itse sanoi:
Lyö googleen "40 km/h to m/s" ja se on siinä.
EDIT: ja googlella muuntaa sitten kaikki mahdolliset yksiköt ja tekee melkein kaikki laskut.
esim. "100 kg to pounds".

toi oli hyvä, en ookkaan tienny tollasta.
toimii laskimena. loistavaa!!! :worship:

Jehna, google näkyy hoitavan monenlaisia laskutoimituksia! Loistavaa :) Laskimesta onkin patterit lopussa, joten ystävämme google auttaa... :thumbs:

edit: Pitääkö Casion laskimista todellakin ruuvata koko takakansi irti, jotta voi vaihtaa pariston? Missähän noita vaihdettaisiin, kun ei mulla oo tollasta ruuvimeisseliä?

Antakaa joku hyvä treenaukseen liittyvä artikkeli/juttu/sepustus, minkä voisni lukea aikani kuluksi. T-nationista olen lukenut viimeisen 1½ lähes kaikki artikkelit, niitä ei tarvitse ehdottaa ;) kiitän ja kumarran

Onko vaatekaupat tänään auki?

miki sanoi:
Voisinko saada opintolainaa, vaikka intti jäi kesken ja joudun menemään sinne vielä takaisin suorittamaan sen loppuun?

Opintolainan ehtona on ymmärtääkseni meneillään olevat opinnot, eikä asevelvollisuus, joten eipä tuossa pitäisi olla mitään ongelmia.

Mika1979 sanoi:
Meneekö kahvi helposti vanhaksi? Kaapin perältä löyty pari pakettia joissa vuoden pari vanha päiväys. Kehtaisko viedä töihin ne? :D

Helposti. Mullakin on kaapissa vanhentunutta kahvia reilun vuoden takaa ja ihan normaalilta se maistuu.

Back
Ylös Bottom