Toi on vaan tekosyy kun ei jaksa. Ei kellään oo niin tiukkaa ettei kerkee sie terveyskeskuksessa yhtä reseptiä hakeen, vaikka ois mikä työ.
En mä kyllä terveyskeskukseen pääsisi, aukioloajat on niin avuttomat. Työssä on nyt juuri vieri vieressä kokouksia niin mihis mä sieltä lähtisin kesken kaiken. Ja tietty moisten jälkeen riittää entistä enemmän kiirettä. Tai sitten ollaan työmatkalla.
Mutta ei se ole oleellista, mä kysyin täältä jos joku tietäisi mitä muuta voisin kotikonstein kokeilla. Ei ne ihottumat mua nyt niinkään häiritse, enkä mä usko että tuo nyt minkään ihosyövän merkki olisi.
E: ja soitin mä terveyskeskukseen joku yli kuukausi sitten, seuraava aika olisi silloin ollut parin kuukauden päähän. Mitä mä sillä ajalla hyödyn, tsägällä en kuitenkaan pääse. Sanovat että soita aamulla akuuttiaika. No sekään ei kauhean hyvin onnistu. Terveyskeskus siis ei ole minkään sortin mahdollisuus. Työpaikan omat lekurit ehkä olisikin. Mutta nyt ei jaksa miettiä mitään lekureita, tämä on vaan ja ainoastaan pieni naurettava ihottuma.
Jos nyt joku tietää miten päästä kotikonstein eroon ihottumasta johon ei tepsi normivoiteet eikä dexpanthenol ratiopharm (eikä kortisoni), niin kertokaa ihmeessä.