Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Voisi pohtia ja miettiä seuraavia kysymyksiä: Sinulla puutumista juuri vasemmalla puolella. Oletko vasenkätinen? Käytätkö tai rasitatko vasenta kättä jotenkin erilailla kuin oikeaa esim. työssäsi, harrastuksissa? Koska alkoi, tai huomasit vaivan ensi kerran? Jne... Vastasinko yhtään yhtään Dippi, modified, Uwish..., vai vaan lisää avoimia kysymyksiä?!
Hyvä vastaus, mutta kyllä tämä edelleen aika mysteeri on.

Oikeakätisenä en kyllä mielestäni rasita vasenta kättäni mitenkään erityisesti. Ainoa juttu mikä tulee mieleen on, että olen aika epäsymmetrinen, eli oikeastaan kaikki vasemmassa puoliskossani on jollain tavalla heikkoa roikkuvasta silmäluomesta alkaen. :)

Joku viisas jos voisi muutaman lauseen pituisen kansantajuisen selityksen pistää. :D

Käytettyjen tehojen mukaan, mitä luvat antaa, jos lähetin on tamepeereella 100 wattia niin se ei kuulu suommussalmella. ja jos käytettäis samoja taajuksia niin ne interferoituu, jollloin ei voi kuunnella, siks eri taajuudet. Luvat määrää noi kaikki,

Oon varma etten saa vastausta, mutta kokeillaan:

Miksi mieli on ailahtelevainen? Miksi päätöksen teko on helvetin vaikeaa?

Ihminen on aika monimutkainen olento. Asioita voi tehdä monella tavalla, usein lukemattomilla tavoilla joita ihmisen on vaikea tunnistaa. Aivomme eivät käsittele päätöksiä ja valintatilanteita samallalailla kuin esim. tietokoneet. Mielen ailahtelulle löytyy varmaan selitys parhaiten psykologiasta. Mieli saattaa ailahdella eri vaihtoehtojen suhteen koska tuntee epävarmuutta joidenkin päätösten lopputuloksia kohtaan, joka taas johtuu muunmuassa aikaisemmista kokemuksista ja ympäristön havainnoinnista. Ratkaisua ongelmaan voi etsiä tieteiden aloilta, uskonnoista, itämaisista filosofioista tai signaturestani, mutta ratkaisua tuskin tulet löytämään.

Murder count :)

Onkos tämä muuten kuinka tarkkaa, että pitää olla ihan murha?

Vai saako lisätä päänahan listaan, jos ihan viattomassa itsepuolustustilanteessa joku haluaa juosta nyrkkiin nakkijonossa ja lyö päänsä kaatuessaan ja se on sitten siinä?

Eiköhän se oo ihan ok, jos vaikka ajat autolla ja käsi ojentuu ikkunasta automaattiase kädessä liipaisinta vahingossa puristaen.

:D

edit: heti perään toinen tyhmä kysymys. Onko tässä esto, ettei voi pelkällä hymiöllä enää vastata, kun ei tahtonut onnistua?

Hyvä vastaus, mutta kyllä tämä edelleen aika mysteeri on.

Oikeakätisenä en kyllä mielestäni rasita vasenta kättäni mitenkään erityisesti. Ainoa juttu mikä tulee mieleen on, että olen aika epäsymmetrinen, eli oikeastaan kaikki vasemmassa puoliskossani on jollain tavalla heikkoa roikkuvasta silmäluomesta alkaen. :)

Samasta aiheesta oli keskustelua tuolla expertti-osiolla joskus.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1145026#post1145026

Itselläni tuo puutuminen alkoi vasemmasta kädestä ja nyt sitä tapahtuu molemmissa, nimenomaan nuo 2 reunimmaista sormea kyseessä. Vaivat alkoivat epäilyttävästi samoihin aikoihin kun lisäsin maastavedon ohjelmaan, liittynee siihen puristamiseen siis. Oikeakätinen olen myöskin.

Eipä tuo ole vielä hirveästi elämää haitannut, lähinnä esim. junassa matkustaessa ei voi pitää käsiä kyynärnojilla kun tunto häviää hetkessä.

Kannattaako näin tuoreena ylioppilaana lähteä juhlimaan samassa puvussa kuin mikä oli koulun juhlissa ja kotona juhlissa?

Vai onko se kiveen kirjoitettuna, että jos ei itse oksenna/kaada kaljaa puvun päälle niin joku muu tekee sen? Lakki nyt tummenee varmasti ja hyvällä tuurilla katoaa, mutta se nyt ei paljoa maksa.

Emmä lähde puku päällä ainakaan. Enkä taida ottaa lakkiakaan? Se puku on muutenkin niin pirullinen. Ja mä vuokrasin sen muutenkin, joten en viittis turmella pukuliikkeen 500 egen TuroTailoria. Ja lakki on vielä harkinnan alla.

Emmä lähde puku päällä ainakaan. Enkä taida ottaa lakkiakaan? Se puku on muutenkin niin pirullinen. Ja mä vuokrasin sen muutenkin, joten en viittis turmella pukuliikkeen 500 egen TuroTailoria. Ja lakki on vielä harkinnan alla.

Pikaisen gallupin jälkeen kyllä suurin osa aikoo mennä hankkimaan lämpöhalvauksen puvulla, joten go with the flow (ainakin minä). Ja lakki maksoi 19.90€ eli ei pahemmin haittaa jos katoaa. Ja tahrat kuuluu siihen, valkoinen lakki on ruma lakki.

Ite vedin YO-juhlissa kompromissilla, eli tummat farkut ja puvun takki sekä lakki. Toimi. Luohan se puku ja lakki semmosta yhteenkuuluvuutta ja tytsyjäkin saa paremmin. :)

Itseänikin mietityttää tuo että onko ihmiset lähdössä puvuissa vai ei(siis enemmistö)? Kun ei oikein innostaisi puvussa patsastella jos muillakaan ei ole / toisinpäin myös. Ja perkele pukuhan menee poikkeuksetta piloille ja se ei ole halpaa :(

Itseänikin mietityttää tuo että onko ihmiset lähdössä puvuissa vai ei(siis enemmistö)? Kun ei oikein innostaisi puvussa patsastella jos muillakaan ei ole / toisinpäin myös. Ja perkele pukuhan menee poikkeuksetta piloille ja se ei ole halpaa :(

Sori nyt vaan sä ja muut tyypit, mutta sehän on fakta että yo-juhlia lähdetään juhlistamaan yo-puvut päällä. Eli uskokaa pois, kyllä siellä muitakin pukumiehiä (ja juhlapukunaisia) liikkuu tänään! ;)

No ei kyllä varmasti mene pieleen, jos puvun laittaa päälle. Meneekö sulla yleensäkin vaatteet aina piloille, kun lähdet ottamaan soppaa?? Ei mulla ainakaan..

Jos ei muillakaan ole? Heh heh..mitäpä tohon sanomaan.

Back
Ylös Bottom