Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Maurice Greene ja Justin Gatlin painaa ton sivun mukaan 180lbs. eli jotain 80kg

Ne on leivitetty ne kanan palaset... eli enste dipataan kyseinen kana kananmunaan ja sitten sen jälkeen pyöritellään halutussa maustehässäkässsä... maustehässäkkä tehdään siten siten et laittaa enste reilusti esim. korppujauhoja(maissijauhoja tai jotain mitä tykkää) ja siihen sitten ne mausteet joita haluaa ja lopuks homma sekasin ja kanat sinne..... tämän jälkeen paistetaan kuumalla pannulla mut ei kannata polttaa pintaa... voi myös friteerata, mutta parempaa/terveellisempää saa paistamalla. Nam Nam

Eli kanat dipataan munaan kylmiltään/raakana?
Ja mikä olis joku hyvä maustecombo?

Tarviiko viroon mennessä edelleen passin? :rolleyes:

ei tarvi. tsori :p

Jaa ei? Millon ja miksi tuo on muuttunut?

Edit. pieni gooooogletus tuotti tulokseksi että Suomen kansalainen voi matkustaa myös henkilökortilla joka on myönnetty alkaen 1.3.1999....

Pystyykö pullataikinan tekemään ilman tehosekoitinta? Viime kerrasta on aikaa kun on pullia tehnyt ja nyt iski hirvee pullahimo kun oli Hesarissa joku ohje:D

pikkusiskoni väittää että hänen luokkalaisensa poika oli juossut 60 metriä 6,5 sekunttiin.... 10w
onko mahdollista?

Ei.

http://www.tilastopaja.fi/fi/default.asp?Leader=Indoor

Suomen hallikärkitulokset 2006

Miehet
60 m: 6.70 Nghi Tran TurWei
6.70 Nghi Tran TurWei
100 m: 10.59 Nghi Tran TurWei
10.59 Visa Hongisto ValkKa

-EDIT- Sätn. Pyranha oli nopee. Mulla on tosin linkki, joten mä oon pätevämpi. ;)

1. onko tuossa pakkotoisto t-paidassa edessä mitään?
2. ymmärsinkö oikein että pitää tilata väh 30e:llä, että jotain toimitetaan?
3. kuinka paljon tulee postikuluja, vai onko se aina se 6e+ ?

siskolla taitaa olla huono muisti:D
sain itsekin sen pojan alaasteella kiinni.
ja meikän juoksu enkka on 50m alle 8 sekunttiin, vuosi sitten 20 kiloa kevyempänä:rock:
feik.e huomenna saa nähdä kuinka se juoksu nykyään sujuu. liikunnassa 50m ja cooperi:urjo:

1. onko tuossa pakkotoisto t-paidassa edessä mitään?
2. ymmärsinkö oikein että pitää tilata väh 30e:llä, että jotain toimitetaan?
3. kuinka paljon tulee postikuluja, vai onko se aina se 6e+ ?

1. Edessä P-logo, takana osoite
2. joo
3. Kun oot vip niin se on 6.8e, tai jos maksat verkkopankilla/luottokortilla niin 5e

normaali toim.maksu 6 ja vipit maksaa 6.80? Whatthaa...?
Postimaksut:
- Postiennakko 9,95 €
- VIP-postiennakko 6,80 €
- Verkkopankki/luottokortti 5,00 €
- Kotiinkuljetus verkko- tai luottokorttimaksuna 9,95 €
- Yli 200 € tilaukset ilman postikuluja

:wanha:

1. Onko laki muuttunut tässä jossain vaiheessa koskien mopolla kaksipäällä ajamista. Silloin kun olin itse mopoiässä, niin takana ei saanut kuskata ketään. Vai olisko ollu jotakuinkin niin, että alle 12-vuotiasta sai kuskata jos sillä oli kypärä? No, tänä kesänä oon bongaillu jatkuvasti porukkaa ajelemassa mopolla kaksipäällä, ja molemmat on pitäneet kypärää. Eikä kyyditettävä takuuvarmasti ole ollut alle 12v. Ihmetyttää just se, kun näitä tulee jatkuvasti vastaan. Ei voi olla sattumaa.

2. Miksi leipäveitset on sahalaitaisia? Ja vieläpä oikein kunnolla sahalaitaisia? Pienempi kuviokin riittäisi ihan hyvin, ja murustaisikin vähemmän. Ja on tullut kokeiltua, että homma toimii jopa ihan tasaisella veitsellä kuin tyhjää vaan, jos se vaan on tarpeeksi terävä. Onhan se toisaalta niin, ettei sellaista sahalaitaista tarvitse teroittaa käytännössä ikinä ja silti pelittää varmasti.

Back
Ylös Bottom