Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

kertokaas ny joku mikä sen "kosmista päivää"-äijän nimi siinä r-kioskin mainoksessa taas onkaan? siis se vaaleehiuksinen kaveri jota juha laitila imitoi :D

:offtopic: Joopa joo huhu puheita..
vaikutti vaan niin kovasti siltä ku näin viimeks et kirjautunu 35 päivää sitten ja sen jälkeen ku toi huhumylly lähti käyntii ( perusteli jotku kanavia rip taukki tjsp..) niin ton kuvat taidettiin poistaa väliaikasesti? ei löytyny vaikka miten ehti tota jätkää tuolta galleriasta! noh pääasia on että ukko elää vai mitä? :D :D

Sanokaapa joku hyvä ravintola Turusta, jonne veisi tyttöystävän sen 18-vuotissynttäreillä? Ei siis mikään niin fiini paikka, että pitäisi juhlapuku päällä mennä, muttei myöskään mikään tyyliin Kallun grilli tai mäkkäri... Ehdotuksia! :)

Miksi sillon kun oon oksentanut niin sen jälkeen naamaan tulee jotain pieniä punasia pisteitä? Mitä ne on`? :D
Ne häviää sitten suunnilleen päivän kuluttua...

Mistä ihmeestä saa Kalorilaskurissa muutettua sen oman kokonaiskaloritavoitteen? Ne on tehnyt taas jotain muutoksia tuohon. Tämä nyt näyttää, että tavoitteena on 488kcal.

Onko maailmassa yhtään yhmistä, joka vihaisi liiallista väentungosta ja järkyttävää ihmismassaa?!

vrt. baari.

Onko kukaan lähenyt baarista vain sen takia, että on liikaa ihmisiä ja se ahdistaa?

Jos on, niin miks vitussa tuntuu niin yksinäiseltä, kun ei kiinnosta roikkua "lihatiskeillä" = kaikki yökerhot?!

Siinäpä teille tyhmiä kysymyksiä?

Onko kukaan miettinyt, miten utopistisia paikkoja ravintolat ja yökerhot ovat? Mitä helvetin järkeä niissä ylipäätään on?!

Monet kerrat on tullut lähdettyä baarista pois, kun on ollut niin paljon populaa, että on ihan ahdistanut. Loppupeleissä ei baarit ole edes minun paikkani, mutta sellaiset pienemmät paikat missä on letkeä meininki menee. Eli pienet pubit jne.

-Lauri- sanoi:
Sanokaapa joku hyvä ravintola Turusta, jonne veisi tyttöystävän sen 18-vuotissynttäreillä? Ei siis mikään niin fiini paikka, että pitäisi juhlapuku päällä mennä, muttei myöskään mikään tyyliin Kallun grilli tai mäkkäri... Ehdotuksia!
Rico, Amarillo, Börs, Sevilla, Panini. Onhan noita vaikka millä mitalla, teet vähän taustatyötä ja juokset muutaman paikan läpi niin varmasti löytyy sellainen jossa on tyydyttävä sisustus ja ilmapiiri jne.

Onko laillista, että suomalaisessa yrityksessä on pelkkiä venäläisiä työntekijöitä, jotka tekevät lähes ilmaiseksi töitä? Tuli vaan mieleen, kun itse oon eräässä metallialan yrityksessä hommissa ja olen ainut vakityöntekijä ja loput on venäläisiä. Pomon kanssa vähän erimielisyyksiä ja työt saattaapi loppua kohta, ni mietin vaan et onko laillista jos töitä tekee pelkästään venäläiset ilman oikeaa palkkaa? Työkaveri höpötti jotain, että pomo "vuokraa" nämä venäläiset Venäjältä olevasta sisaryhtiöstä tjsp. Ottaa vaan niin päähän kun itse joutuu tekeen pelkkää aamuvuoroa, että pomo säästää rahaa, vaikka tämä työ on kolmivuorotyötä. Neukit sit tekee illat ja yöt töitä rikkoen koneet jotka sit jää minun korjattavaksi aina. Nämä venäläiset on siis jotain työharjottelijoita, ovat olleet jo yli vuoden. Ollu monen vuoden ajan puhetta, että koneet lähtee venäjälle, mutta ei se tapahtu ikinä..pelkkää puhetta, et saa ryssät työharjotteleen tänne.

Haiskahtaako tossa mitään laitonta?

Haiskahtaako tossa mitään laitonta?

Ei kai näin maalaisjärjellä ajateltuna, kuin työaikasi.
Jos työsopimuksessa lukee, että työ on kolmivuorotyötä, niin silloin sen pitäisi olla. Käänteisesti asiaa kun ajattelin, eli kun työsopimuksessa lukee päivätyö, 8-16, niin silloin ei kai työnantaja voi siirtää / velvoittaa ilta tai yövuoroon?

Sinuthan kai voidaan irtisanoa, "jos työtä ei ole", mutta voithan toki joskus käydä vilkaisemassa jälkeenpäin työpaikalla, että onko joku palkattu tilallesi... silloinhan se muuttaa tilanteen eduksesi.

Lähinnä mietin tuota venäläisten hommaa..et onko laillista jos yritykses on pelkkiä venäläisiä 'työharjottelijoita'..

ja kyl työsopimukses lukee et kolmivuorotyötä..pomo vaan sattuu vetämään välistä aina..eikä viitsi turhaa suututtaa, jos tulevaisuudes viel saa tältä töitä.

en muuannekaan kehdannut, joten tämmöistä. ostin fastin Whey3 4,5kg, mennyt 13.8 vanhaksi. eli tulikohan töpättyä, vai säilyyköhän tuo seuraavat ***** monta kuukautta :D

Lähinnä mietin tuota venäläisten hommaa..et onko laillista jos yritykses on pelkkiä venäläisiä 'työharjottelijoita'..

ja kyl työsopimukses lukee et kolmivuorotyötä..pomo vaan sattuu vetämään välistä aina..eikä viitsi turhaa suututtaa, jos tulevaisuudes viel saa tältä töitä.

Nopeasti katsottuna, mol.fi sivuilta, sinulla ei pitäisi olla ongelmia, mikäli koulut on käyty. Työtä riittää tekevälle. Sinuna minä hakisin pikaisesti uutta paikkaa. Mikäli työnantajalla on tarkoitus venäläistää lafka, niin todennäköisesti hän sen tekee. Ja jos sinä haluat olla veemäinen, niin kun uusi mesta on tsekattu, tee entisen pomon elämä yhtä tukalaksi, kuin omasi on nyt. Kyllähän harmaa talous aina poliisia kiinnostaa, kuten sinun kohdallasi myös liitto, mikäli kuulut sellaiseen. Onhan sinun työsopimustasi ( aika) rikottu ja eiköhän siitäkin tule jonkinlaisia ansionmenetyksiä...

OBS!! En ole mikään asiantuntija.

en muuannekaan kehdannut, joten tämmöistä. ostin fastin Whey3 4,5kg, mennyt 13.8 vanhaksi. eli tulikohan töpättyä, vai säilyyköhän tuo seuraavat ***** monta kuukautta :D

kyllä minä ainakin käyttäisin sitä vielä seuraavat ***** kuukautta..:D

Itekin vedin tossa vajaan vuoden vanhaa muscle +:aa ja ihan sama vaikutus kuin uudessakin, eli lihakset ei ainakaan kasva...:D

Niin siis jos se vaan on suht viileässä ja kuivassa paikassa ollu niin en usko että on menny yhtään miksikään ja voi käyttää vielä pitkäänkin.

Back
Ylös Bottom