Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mua on jo pidemmän aikaa askarruttanut se, minkä takia jotkut ihmiset kirjoittavat sanan tyttö muotoon tytta. En tajuu yhtään, kirjoitusvirheenäkin toi on jokseenkin niin kaukaa haettu kuin voi.

Mitä tarkottaa ankkapeppu välillä törmänny täällä siihen sanaan

duck_ass.jpg

Kun tässä samalla hetkellä syön kebakkoja ( :urjo: ) pahimpaan nälkääni niin mieleen juolahti että miksi tuo puutikku mikä on kebakon sisällä ei tummu tai muutu mitenkään mikrossa?

Kun tässä samalla hetkellä syön kebakkoja ( :urjo: ) pahimpaan nälkääni niin mieleen juolahti että miksi tuo puutikku mikä on kebakon sisällä ei tummu tai muutu mitenkään mikrossa?
Koska mikro ei lämmitä sitä puutikkua vaan ruokaa sen ympärillä, joka taas lämmittää kepukkaa.

Koska mikro ei lämmitä sitä puutikkua vaan ruokaa sen ympärillä, joka taas lämmittää kepukkaa.

Jep, mikron toiminta perustuu vesimolekyylien liikkeen kiihdyttämiseen --> liike-energia muuttuu lämpöenergiaksi.

Mua on jo pidemmän aikaa askarruttanut se, minkä takia jotkut ihmiset kirjoittavat sanan tyttö muotoon tytta. En tajuu yhtään, kirjoitusvirheenäkin toi on jokseenkin niin kaukaa haettu kuin voi.

Oon itsekin Kuvakkeen ahkeran käyttäjänä tuota ihmetellyt...kai se on joku teinien villitys?

Mitä on matalahiilaripäänsärky?

ööh, oisko kyseessä matalasta verensokerista aiheutuva päänsärky? Tuttu esim paaston alussa.

Taisi tulla yhtä tyhmä vastaus kuin kysymyskin :D

Jos valkoinen suklaa ei kerran ole suklaata, niin miksi sitä oikein saa sitten luvan kanssa kutsua?

ööh, oisko kyseessä matalasta verensokerista aiheutuva päänsärky? Tuttu esim paaston alussa.

Taisi tulla yhtä tyhmä vastaus kuin kysymyskin :D

Jos valkoinen suklaa ei kerran ole suklaata, niin miksi sitä oikein saa sitten luvan kanssa kutsua?

Kitalakirasvaksi sitä täälläpäin kutsutaan... :D

Menin tilaamaan Saksasta itselleni sykemittarin kun sain kohtuullisen halvalla. Saksankielen ymmärrys on tosin melko onnettomalla tasolla :D

Nyt ne sitten lähetteli jotain mailia mulle, enkä oikein tajua mitä siinä sanotaan. Eilen tuli tilausvahvistus (kai). Tänään tuli maili jossa on otsikkona:

"Ihre Bestellung wird zusammengestellt".

Alla tekstit:

"Bestell-Nr.: 68882
Bestelldatum: Thursday, 17. August 2006"

Alemman ymmärsin, että siinä on tilausnumero ja -päivä... Mitä tuo otsikko tarkoittaa?

EDIT: räpellystä

Menin tilaamaan Saksasta itselleni sykemittarin kun sain kohtuullisen halvalla. Saksankielen ymmärrys on tosin melko onnettomalla tasolla :D

Nyt ne sitten lähetteli jotain mailia mulle, enkä oikein tajua mitä siinä sanotaan. Eilen tuli tilausvahvistus (kai). Tänään tuli maili jossa on otsikkona:

"Ihre Bestellung wird zusammengestellt".

Alla tekstit:

"Bestell-Nr.: 68882
Bestelldatum: Thursday, 17. August 2006"

Alemman ymmärsin, että siinä on tilausnumero ja -päivä... Mitä tuo otsikko tarkoittaa?

EDIT: räpellystä

Babelfish sanoo,

"Their order is arranged"

Olisiko, simppelisti että tilauksenne on vastaanotettu.

OK. Sitä ajattelinkin, mutta mistä noista saksalaisista tietää. Tavallaan kaksi tilausvahvistusta tuli siis. Outoa. Kiitoksia kuitenkin.

Back
Ylös Bottom