Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ah, kiitos, sain mielinrauhan. Ja eikun helemat paukkuun.

Sitä mä yritin sanoa, mutta muutama hiiva ja jyrkkä antaa erilaisen vastauksen, hieman kiertotietä.
Mutta niitä henkseleitä ei kannata ostaa sitten vieroitusoireisiin...

Olen jonnin aikaa pohtinut, että miksi ihmiset ostaa, kuten minä, aina turkulaista sinappia. Peruskoulutukseen suomalaisuuden aakkosissahan lukee, että turkulaiset ( pienellä) eivät ole Suomalaisia. Sinappi on oikeastaan THE sinappia, mutta herkkänä ihmisenä en missään tapauksessa menisi ostamaan MITÄÄN, mitä Ilmalan ( hjallis) mainostaa. Perus HIFK:lainen ajattelutapa. Mutta miksi vitussa sitten turkulaista...
Ilmeisesti retorinen kysymys??

miksi popomundon sivu ei toimi?? Kohta tulee vierotusoireita kun se ei oo varmaan viikkoon auennu :(

Miks jäätelötuuteissa on siellä alareunassa sellanen suklaamöntti? Ainakin Ingmanin vai oliko se valion perustuuteissa on siellä ihan pohjalla sellaset möntit.
- Siksi, että se vohveli on vuorattu suklaakuorrutuksella, ja ylimääräinen suklaa valuu tietty alaspäin. Suklaavuorauksen ansiosta vohveli pysyy rapeana, kun jätski ei kostuta sitä
- Siksi, että se muodostaa hyvä tulpan vohvelin pohjaan, eikä käden lämmittämä sulanut jätski valu läpi
- Siksi, että se ihana suklaaköntty on vaan niin tosi hyvää, ja kun sen saa syödä jätskin päätteeksi, kruunaa se koko jätskinautinnon!!

Miksi, oi miksi suomalaisille urheiluseuroille/joukkueille väännetään naurettavia, englanninkielisiä nimiä? Erityisesti tämä kärjistyy futiksen veikkausliigassa, mistä löytyvät mm. "helmet" Tampere United ja FC Inter. Siis FC INTER WTF??? Mitä vikaa muka on pallokerhoissa ja palloseuroissa? :curs: :curs: :curs:

Gillyanne, koska turussa Turun PalloSeura (TPS) on jo olemassa ja turussa ei ole aivoja miettiä enempää ;)

Oikeasti se varmaan vaan kuullostaa hyvälle ja joskus kun euroopan kentille kenties pääsee, on varmaan paljon mukavampi naapurin kuuluttajan kuuluttaa FC Inter kuin Turun palloilijoiden jalkapallo joukkue

Gillyanne, koska turussa Turun PalloSeura (TPS) on jo olemassa ja turussa ei ole aivoja miettiä enempää ;)

Hohhoo :D

... näinhän se varmaan on, kuin sanot, mutta ei voi mitään, helevetin tyhmältä kuulostaa minun korviini moinen nimikikkailu. Perinteet kunniaan, nii perkele :curs: ;)

Eipä ollu ainakaan vielä aamulla kukaan keksiny tohon flash-videoitten ongelmaan varsinaista ratkaisua. Tietty niitä voi jollakin pluginillä imutella omalle koneelle ja kattella vlc:llä...

Miten kytketään pioneerin autoradion johdot? Punainen, oranssi, sininen ja musta. Malli on deh-424r.

Manuaali hukassa...

Punainen on virta, oranssi on suurella todennäköisyydellä muisti (joka tulee liittää samaan kuin virta eli punainen), sininen vähän riippuu mutta yleensä moottorikäyttöiseen antenniin ja musta on maa.

Edittiä

Back
Ylös Bottom