Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos olet saanut 3 varoitusta, niin kuulostaa kyllä oudolta. Viralliset termit ovat mielestäni huomautus ja varoitus. Huomautukset ovat suullisia, joiden välillä annetaan tietty aika(2-3 kk alasta riippuen) korjata tekemisiään. Jos suulliset huomautukset eivät auta, annetaan pääsääntöisesti vain 1 kirjallinen varoitus. Tässä "tilaisuudessa" on mukana yleensä aina sinä, luottari ja esimiehesi. Sinulle annetaan tiedoksi ja allekirjoitettavaksi kirjallinen varoitus, tämä on se sinun ensimmäinen ja viimeinen mahdollisuus.

Mikäli homma ei tämänkään jälkeen kohdaltasi "skulaa", niin sinut irtisanotaan tai työsuhteesi jopa puretaan. Termi riippuu mahdollisesta aiheuttamastasi vahingosta työnantajaa kohtaan. Mikäli toimintasi on aiheuttanut merkittävää taloudellista haittaa työnantajallesi, niin työsuhteesi voidaan purkaa välittömästi ilman huomautusmenettelyä.

Paikallinen työvoimaviranomainen on jo vuosikausia ympäri Suomen "myöntänyt" 3 kuukauden karenssin niille henkilöille, jotka ovat omalla toiminnallaan aiheuttaneet työsuhteen irtisanomisen tai purkautumisen.

tekis mieli oppia, matikka on jotenkin mielenkiitoista mutta ongelma on siinä että on ollut matikassa oppimisvaikeuksia ala-asteelta ylä-asteen läpi, kun jotenkin pääsis oppimisvaikeuksista eroon.

Sikäli kouluaikaisista oppimisvaikeuksista ei kannata lannistua jos aihe kiinnostaa, että matematiikka on hyvin laaja-alainen aihe ja samoja ongelmia voi lähestyä hyvinkin erilaisilla tavoilla ja menetelmillä. Koulussa asiat tuputetaan sillä yhdellä tavalla, mitä valittavat oppikirjat käyttävät ja miten opettajaa huvittaa opettaa, mutta kun itse opiskelee vähän kypsemmällä iällä, niin siinä on etuna täysi vapaus selata läpi erilaisia ja asioita eri tavalla käsitteleviä materiaaleja, kunnes löytää jotain sellaista, mitä kautta alkaa itse hahmottamaan asioita kunnolla. Jollakulla voi esim. olla luonnollinen kyky laskea yhtälöillä ja muodostaa kaikki matemaattiset ongelmat yhtälöiksi, kun taas joku toinen ei hahmota algebraa lainkaan mutta kykenee luonnostaan piirtämään mielessään monimutkaisiakin kuvioita tai kaavioita, jakamaan niitä osiin ja yhdistelemään ja ratkomaan sitä kautta monenkinlaisia ongelmia. Se olisi joskus ominakin koulu- ja opiskeluaikoina ollut todella hyvä, jos olisi edes hieman paremmin ymmärtänyt omat heikot ja vahvat alueensa oppimisessa ja asioiden hahmottamisessa ja osannut keskittyä asioiden oppimiseen omalla tavallaan niiden vahvuuksien kautta sen sijaan, että väkisin yrittää opetella ulkoa asioita sellaisten lähestymistapojen kautta, jotka eivät kerta kaikkiaan sovi yhteen omien, luontaisten asioiden hahmotustapojen kanssa.

Sikäli kouluaikaisista oppimisvaikeuksista ei kannata lannistua jos aihe kiinnostaa, että matematiikka on hyvin laaja-alainen aihe ja samoja ongelmia voi lähestyä hyvinkin erilaisilla tavoilla ja menetelmillä.

Itsekin opiskelun loppuvuosina ymmärsin, että parhaat opettajat ovat yleensä ne, jotka pystyvät opettamaan saman asian usealla tavalla. Se yksi tapa kun ei vain aukea kaikille, mutta viimeistään se toinen yleensä avasi asian ainakin allekirjoittaneelle. Harmi kyllä, monikaan koululainen varsinkaan ei osaa ja kykene vaatimaan hyvää opetusta. Opiskelussa siihen voi pystyä jo vähän vaikuttamaankin.

on varmaan kysytty täällä jo mutta.... miksi ihmeessä näillä body hemmoilla tuntuu olevan helmeilevän upeat lisänimet kuten "hulkki", "bulli", "buugi" jne.

kysyy "mulkku"

Olen ostanut kännykän osa maksulla, mistä näen paljon siitä on maksamatta? Koitin oma liittymä sivuilta ettiä kun puhelin on samasta puljusta kuin liittymäkin, mutta en löytänyt.

Kyllä e-laskusta pitäisi saada auki laskun tiedot. Yksityiskohdat riippuvat e-laskupalveluntarjoajastasi (pankistasi).

Jaa täytyykin tarkkailla, nopealla vilauksella en tuoltakaan löytänyt mutta jos paremmin etsii nii jos löytyisi. Kaippa ne sen näkee sieltä mistä olen sen aikoinaan ostanutkin jos ei muualta löydy.

Jaa täytyykin tarkkailla, nopealla vilauksella en tuoltakaan löytänyt mutta jos paremmin etsii nii jos löytyisi. Kaippa ne sen näkee sieltä mistä olen sen aikoinaan ostanutkin jos ei muualta löydy.
Mulla se nappi on "katso laskun kuva" tjsp, siinä siis se paperilaskun muodossa. Erikseen on "laskun tiedot" tms ja se on ihan eri mallinen.

Aloitin vedonlyönnin tossa kuukausi takaperin ja olen tällä hetkellä tappiolla 400€. Kannattaisiko tässä lähteä tonnilla vetämään ns "varmaa peliä" jotta pääsisin tasoihin vai lopettaa koko roska ja laittaa vielä varmuuden vuoksi veikkaukseen kuukauden kielto etten pääse hetken mielijohteesta vetämään yli 50€ vetoja?

Aloitin vedonlyönnin tossa kuukausi takaperin ja olen tällä hetkellä tappiolla 400€. Kannattaisiko tässä lähteä tonnilla vetämään ns "varmaa peliä" jotta pääsisin tasoihin vai lopettaa koko roska ja laittaa vielä varmuuden vuoksi veikkaukseen kuukauden kielto etten pääse hetken mielijohteesta vetämään yli 50€ vetoja?

Lopettaa koko roska ja jos alkaa mielitekoja jatkossa tulemaan niin sijoita sama summa johonkin passiiviseen indeksirahastoon.

Suosittelen lopettamaan heti. Tuolla vaihtoehtoisella suunnitelmalla menee talo, perhe ja terveys (viimeinen väkivaltaisten velanperijöiden ansiosta).

Jospa vaan lopettaisit. Kuulostaa peliongelmalle bro!

Jos se että joudut tuollaisia pohtiin, kuulostaa mielestäni huolestuttavalle. Lopeta hyvämies ja käy vaikka jutteleen jollekin.

Jos olet jo 400€ turskalla niin se ei korjaannut vaihtamalla "pelityyliä". Kannattaa vaihtaa ihan muihin juttuihin ja unohtaa koko homma. Oppirahat on nyt maksettu.

Juu lopeta suosiolla, laita rahaa vaikka säästöön pahan päivän varalle. Veikkauksen pelit on hyvin pitkälti tuuri pelejä.

Haen inttissä erikoisjoukkoihin 2/17 saapumiserässä. Mulla on kutsunnat parin viikon päästä ja netistä luin, että valintakokeet järjestetään tammikuussa. Tässä aloin pohtimaan onko minulla ne valintakokeet vuoden 2016 tammikuussa,vai vasta sinä vuotena kun astun palvelukseen eli vuoden 2017 tammikuussa?

Back
Ylös Bottom