Tyhmien kysymysten kerho

Lisää eritetteistä:)
Kuinka iso virtsarakko ihmisellä keskimäärin on? Vanha bilsanopettajamme väitti, että se olisi vain puoli litraa, mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa.

Mitä ne kuivat kököt ovat nenässä ja mistä niitä ilmestyy? Räänhän luusisi suoraan valuvan alas eikä muodostavan tuollaisia kiehtovia rakennelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pecman sanoi:
IMHO mä luulen että toi tarkoittaa in my honest opinion. :confused:

Taidetaan tuotakin tosiaan käyttää. Tarkistin asian: pikainen vierailu osoitteessa www.googlefight.com antaa haulla

IMHO "in my honest opinion" vs. IMHO "in my humble opinion"

tulokseksi 2330-49700 "in my humble opinion" hyväksi. Kuvittelen tarjoamani vaihtoehdon olevan siis oikea. Olkoon oikea vaihtoehto sitten kumpi tahansa, tekstin merkitys ei kuitenkaan oleellisesti muutu.

Sukulaku sanoi:
Kuinka iso virtsarakko ihmisellä keskimäärin on? Vanha bilsanopettajamme väitti, että se olisi vain puoli litraa, mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa.

Ei tuo puoli litraa varmaan kauas heitä. Tosin toisilla isompi, toisilla pienempi. Jostain olen kuullut myös 0,75l. Tosin venymiskyky on sitä, että sairaalassa kuulee legendaa ihmisistä joilta on katetroitu yli 2 litraa tavaraa rakosta.

Sukulaku sanoi:
Mitä ne kuivat kököt ovat nenässä ja mistä niitä ilmestyy? Räänhän luusisi suoraan valuvan alas eikä muodostavan tuollaisia kiehtovia rakennelmia.

Kuivaa räkää, kuolleita limakalvon osia tai jotain muuta yhtä jännää.

Sukulaku sanoi:
Kuinka iso virtsarakko ihmisellä keskimäärin on? Vanha bilsanopettajamme väitti, että se olisi vain puoli litraa, mutta eihän tuo voi pitää paikkaansa...

Aikuisella virtsarakon tilavuus on 5-7 dl, että ei se bilsanmaikka kauheen väärässä ollut. :)

Viimeksi muokattu:
JohnnyB sanoi:
Aikuisella viirtsarakon tilavuus on 5-7 dl, että ei se bilsanmaikka kauheen väärässä ollut. :)
Mun kaverilla on varmasti ainakin litran virtsarakko. Vuosia sitten oltiin Beach Partyissa ja tietty jossain vaiheessa kusihätä yllätti molemmat. Mentiin vajan taakse kusemaan ja kun sain suoritettua kusemiset, menin odottelemaan vajan toiselle puolelle. Aloitin Juttelemaan toisen kaverin kanssa joka ilmaantui paikalle ja sitten jonkun ajan päästä mietin mihin se kuselle tullut kaveri hävisi. Vilkaisin vajan taakse ja siellä kaveri kusee vieläkin. Se oli varmaan joku 3 minuutin kusi. Alussa ja lopussa paine vaikutti normaalilta. Se siitä analyysistä... :)

JohnnyB sanoi:
Aikuisella viirtsarakon tilavuus on 5-7 dl, että ei se bilsanmaikka kauheen väärässä ollut. :)

Itse olen täyttänyt 1.5 litran limsapullon yhdellä kerralla, eikä kaikki edes sopinut, joten kyllä se taitaa olla mitta tyhjänä tuo 5-7 dl, virtsarakkohan on melko venyvä säiliö.

Ja ennen kuin joku kysyy miksi :D niin virtsarakon tilavuuden testaamiseksi, ei esim. treenijuomaksi tai intialaisten gurujen palautusjuomaksi.

Vääntäkääs mulle nyt rautalangasta, että mitä eroa on kb/s ja kB/s -merkinnöillä ja jos meikäläisellä on nettiyhteytenä vaikka meganen kaapeli, niin tuleeko sieltä muka mega(mass) sekunnissa sisään?

-> Dragon

kB = kilotavu = 8 kilobittiä (kb)

Yleensä megainen kaapeli on teoriassa 1Mb = 1/8MB elikkä siellä pitäisi liikahtaa muistaakseni 128 kilotavua sekunnissa.

jiiii sanoi:
Yleensä megainen kaapeli on teoriassa 1Mb = 1/8MB elikkä siellä pitäisi liikahtaa muistaakseni 128 kilotavua sekunnissa.
Jotta ei tarvitse opetella ulkoa niin M <-> k <-> bitti- ja tavumuunnokset saa jakamalla / kertomalla 1024:llä.

jiiii sanoi:
Itse olen täyttänyt 1.5 litran limsapullon yhdellä kerralla, eikä kaikki edes sopinut, joten kyllä se taitaa olla mitta tyhjänä tuo 5-7 dl, virtsarakkohan on melko venyvä säiliö.

Tyhjänä rakkon on läjässä, tilavuus "vähän". Tuo 5-7dl tulee siitä, että siinä vaiheessa yleensä ihmiset kävelee jalat ristissä, hakkaa päätään seinään, pistävät peniksensä solmuun tai jotain muuta estääkseen virtsan tulemisen. Ts. tuossa 7dl jälkeen alkaa normaali-ihmisellä hätä olemaan sen verta kova, että päässä ei muuta liiku. Kuten sanottua, kyllä sieltä joiltakin on pitkälti päälle 2 litraa virtsaa otettu.

Miksi HK:n Amerikan pekoni -pakkauksessa lukee "the original and official bacon of Finland"? Eikös tuossa nyt ole selvä ristiriita?

w3e4r5t sanoi:
Miksi HK:n Amerikan pekoni -pakkauksessa lukee "the original and official bacon of Finland"? Eikös tuossa nyt ole selvä ristiriita?

Nii ja mutsi osti mulle kerran ku olin pienempi niin aidon Suomessa valmistetun norjalaisneuleen. Ja muistaakseni valmistusmateriaali oli sitten jostain Englannista tms... Pikkunen ristiriita ehkä?

Dippi sanoi:
Ha.

Lopultakin tuli mieleen oikeasti tyhmä kysymys: voiko ihminen olla allerginen omalle hielleen?
En tiedä että onko oikeastaan allerginen itse hielle, vai jollekkin hien erityksessä tapahtuvassa tapahtumassa, mutta yksikertaisesti vastattuna kyllä.

Missä rusakot asustelevat? Miksei pupuja ole kaupungeissa, mutta rusakkoja kyllä? Mitä eroa näillä kahdella on?

Mitkä asiat vaikuttavat valtion kilpailukykyyn? Miten Suomi voi olla maailman kilpailukykyisin maa, vaikka ei ole läheskään maailman varakkain maa?

Miksi nimet Leninin, Stalinin, Jeltsin ja Putin loppuvat "in"? Onko vallanpitäjän merkki, vai vain yleinen sukunimi? Eikös Stalin tarkoita teräsmiestä?

gnut sanoi:
Mitkä asiat vaikuttavat valtion kilpailukykyyn? Miten Suomi voi olla maailman kilpailukykyisin maa, vaikka ei ole läheskään maailman varakkain maa?
Siten, koska kilpailukykyisessä maassa tarvitaan myös ihmisiä, jotka tekee paskat duunit pienellä palkalla. Sitten kun siivojakin on niin varakas, ettei tee hommia alle 15e/tunti, niin kilpailukyky kärsii.

Jos valtiolla on vitusti velkaa, niin miksei voi laittaa printteriä ruksattamaan ja alkaa tehdä niin paljon lisää paaluu, että velat saadaan maksettua... :hyper:

Valtio on vitun tyhmä :rock:

Andree sanoi:
Jos valtiolla on vitusti velkaa, niin miksei voi laittaa printteriä ruksattamaan ja alkaa tehdä niin paljon lisää paaluu, että velat saadaan maksettua... :hyper:

Valtio on vitun tyhmä :rock:

Villi arvaus: Inflaation takia???

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom