Jokos tämä kysyttiin että miksi auto pitää sammuttaa tankatessa???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toinen villi veikkaus.. varpaan kynnet ovat paksumpia, joten vaikka kynnet kasvavat samaa tahtia niin sormen kynnet kasvavat pituutta nopeammin.säm sanoi:Miksi sormenkynnet kasvavat nopeammin kuin varpaankynnet?
hmm.. laivoissa, niin se ei ole elävää painoaMmn sanoi:Mitä tarkoitetaan, kun puhutaan kuolleesta painosta ??
Dean Kuntz sanoi:Jokos tämä kysyttiin että miksi auto pitää sammuttaa tankatessa???
Parempi kyssäri.. miten bensan kaasut oikein pääsee lohkoon (siis bensa-aseman kaasut, ei ne jotka sinne johdetaan)? Samaa kauttahan pääsisi myös palaneen/räjähtäneen bensan voimat myös karkuun.Bad Karma sanoi:Kaasuuntunut polttoaine voi syttyä esim. tulpanjohdon kipinästä.
teemupii sanoi:Parempi kyssäri.. miten bensan kaasut oikein pääsee lohkoon (siis bensa-aseman kaasut, ei ne jotka sinne johdetaan)? Samaa kauttahan pääsisi myös palaneen/räjähtäneen bensan voimat myös karkuun.
Pecman sanoi:Mä oon käsittänyt, että moderaattoreille ei makseta erikseen palkkaa, mutta Pakkotoisto OY:n jäsenille maksetaan.
Tota kutsutaan rehellisyydeksi ja selkärankaisuudeksi.teemupii sanoi:Tomia ei ainakaan voi sanoa ns. firman mieheksi http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=22973&postcount=14
teemupii sanoi:Siis jos tulppa pystyy sytyttää höyrystyneen bensan, niin mistä ihmeestä se höyrystyny bensa edes pääsisi lohkoon? Kaasuttimen kautta se ei ainakaan pääse.
Siis kuvittelin että puhumasi syttyminen tapahtuisi bensa-asemalla olevista höyryistä.
Dean Kuntz sanoi:Jokos tämä kysyttiin että miksi auto pitää sammuttaa tankatessa???
Sukulaku sanoi:Mitä sisältää?
Uber-Gott sanoi:Mikä on pusutauti? ( ?)
Kimson sanoi:Kaikki hokee sanalyhenteitä IMO ja IMHO mitä nämä tarkoittaa? Ehkä jotain näistä? Ilman mitään ongelmia? Ilman mitään helvetin ongelmia? Iso mies Olli?
Ihra muna hillo Olli? Jeesatkaa vähän...
IMHO mä luulen että toi tarkoittaa in my honest opinion.Willie sanoi:IMHO= In my humble opinion