Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

En ymmärrä... Miten/miksi hipsterit selittää typerän pukeutumisensa ja muun tyylinsä ironialla?

Onko pakkiksella olemassa jotain asetusta että kun joku quottaa sun postauksen ja ikäänkuin vastaa siihen niin että siitä tulisi joku ilmoitus?

bulge1.webp
SoldierX4_zps10876642.webp
Onko kuvan mysteerisotilas "mr. battle of the bulge" heinz maeger? Omaan silmään yhdennäköisyys aika jäätävää, tuon henkilöllisyydestä on kait keskusteltu paljon.

Soitettiin äsken ja tarjottiin töitä heinäkuuksi. Homman nimi on se, että jouduin kieltäytymään koska olen koko kuukauden toisella paikkakunnalla. Kuinka varmasti tuosta napsahtaa karenssi? Työt minulla jatkuu toisaalla elokuussa.

Googlettelun jälkeen olen hämmentynyt. Ylemmälle kuvalle löytyy ainakin 3 henkilöllisyyttä. Mistä tämä kysymys sulle tuli mieleen? Kuka on Maeger?

Siis kyllä itsekin löysin googlettelulla ko. kuvan sotilaalle pari tai kolme väitettyä henkilöllisyyttä. Ja ihan muutenvaan, kun on ehkä yks ww2 kuuluisimmista kuvista. Yhdellä foorumilla joku linkittäny dokumenttipätkän missä oli noita SS-veteraaneja, sama video mistä toi kuva on napattu mutta siinä herran nimenä oli Herbert Maeger. Ois jännä, jos olis jotain oikeita todisteita, että toi dokumentissa kuvattu tyyppi on toi Mr battle of the bulge, voisin lyödä vasemman kivekseni pantiksi että toi on se.

Miksi olet toisella paikkakunnalla?

Lähden käymään sovitusti kotipaikkakunnalla, jossa en ole käynyt puoleen vuoteen. Etäisyyttä tänne on 550km.

voiko whatsapp viestejä ilmiantaa tms? Tai mikä vois olla fiksu tapa suhtautua viesteihin jossa epäsuorasti vittuillaan haukutaan sanotaan turpaan vetemäsisestä ym. uhoomista viestejä ei oo lähetetty mulle enkä ees tunne koko tyyppii tai millään tavalla ollu tekemisis koskaan tyttöystävälle lähetti eikä kuulemma itekää tunne häiritsee iha hitosti koska en tiiä mikä tää homma ny o. yhtäkkiä joku random heebo laittelee ihme ääni viestei ja ku koskaa en oo kuullukkaa ni häirittee viä enemmä

voiko whatsapp viestejä ilmiantaa tms? Tai mikä vois olla fiksu tapa suhtautua viesteihin jossa epäsuorasti vittuillaan haukutaan sanotaan turpaan vetemäsisestä ym. uhoomista viestejä ei oo lähetetty mulle enkä ees tunne koko tyyppii tai millään tavalla ollu tekemisis koskaan tyttöystävälle lähetti eikä kuulemma itekää tunne häiritsee iha hitosti koska en tiiä mikä tää homma ny o. yhtäkkiä joku random heebo laittelee ihme ääni viestei ja ku koskaa en oo kuullukkaa ni häirittee viä enemmä

Poliisille ilmoitus asiasta, jos alkaa jatkumaan pidempään. https://www.poliisi.fi/rikosilmoitus

Mahtaako kuluttaja asiamies ottaa kantaa semmoseen vai mistä kannattaisi kysyä jeesiä kun menin rekisteröitymään twoo nimiseen paskapalveluun kun tuli sen kautta yhteydenottopyyntö sähköpostiin eräältä yhteistyökumppanilta ja luulin, että kyseessä on joku chat sovellus tms.
Noh. Se sitten osoittsutuikin joksikin saakelin deittisivustoksi joka oli ilmeisesti luvatta käyttänyt yhteistyökumppanin asiakastietojen sähköpostisoitteita lähettääkseen näitä kutsuja.
Palvelusta ei tunnu pääsevän millään eroon. Olen koittanut asetuksista "jäädyttää" tilin, ettei se näkyisi muille.
olen myös yrittänyt poistaa toistuvasti koko tilin, mutta palvelu muka tilttaa joka kerta joten poisto ei onnistu. Viiden tai kuuden yrityksen jälkeen poisto muka meni läpi ja sähköpostiinkin tuli ilmoitus, että tili on poistettu.
Eikä tiliin päässyt myöskään enää kirjautumaan tunnuksilla. Silti tulee vähän väliä sähköpostiin ilmoituksia että joku on käynyt katsomassa profiiliani. Näissä ilmoituksissa on myös linkki josta pitäisi päästä muuttamaan asetuksia ja sitä kun klikkaa niin taas pääsee profiilisivulle eli ei sitä mitään poistettu ole.
laitoin myös palvelun ylläpitäjille suoraan sähköpostia jossa uhkasin kaikella maan ja taivaan välillä jos ei tiliä poisteta, mutta eipä tunnu sekään auttavan. Maileja tulee edelleen.
saatanan huijaus sivustot...

Mistä saan sellasia pimennysverhoja jotka toimii verhoklipsien kanssa? Yritin netistä etsiä mutta kaikki oli sellasia verhotankoon kiinnitettäviä, tai sitten ihan verhokangasta. Jos ostaisin verhokangasta täytyiskö se ommella (ompelijalla) että sitä pystyis järkevästi käyttämään verhoklipsien kanssa?

Mistä saan sellasia pimennysverhoja jotka toimii verhoklipsien kanssa? Yritin netistä etsiä mutta kaikki oli sellasia verhotankoon kiinnitettäviä, tai sitten ihan verhokangasta. Jos ostaisin verhokangasta täytyiskö se ommella (ompelijalla) että sitä pystyis järkevästi käyttämään verhoklipsien kanssa?

Ikeasta

Mulla on autossa tuollainen Kosteudenpoistaja - Biltema koska koirien takia autoon kertyy aika paljon kosteutta syksyllä. Toiminnassa ei ole mitään vikaa. Tuo värkki kerää hyvin kosteutta ja lasit eivät ole sisältä huurussa tai jäässä syksyisin, mutta mitä tapahtuu tuolle kosteudelle joka kertyy tuohon boxiin sillä se ei ole normaalia vettä. Se näet ei helmeile ja liiku kuin vesi. Se jättää sormiin sellaisen tahmea tunnun sekä verhoilussakin kestää useita päiviä kun tahra haihtuu pois.

Mulla on autossa tuollainen Kosteudenpoistaja - Biltema koska koirien takia autoon kertyy aika paljon kosteutta syksyllä. Toiminnassa ei ole mitään vikaa. Tuo värkki kerää hyvin kosteutta ja lasit eivät ole sisältä huurussa tai jäässä syksyisin, mutta mitä tapahtuu tuolle kosteudelle joka kertyy tuohon boxiin sillä se ei ole normaalia vettä. Se näet ei helmeile ja liiku kuin vesi. Se jättää sormiin sellaisen tahmea tunnun sekä verhoilussakin kestää useita päiviä kun tahra haihtuu pois.

Toi on muuten hyvä, ainoa miinus kun en ole tietenkään jaksanut veistellä autoon kunnon pidikettä tuolle, niin ainahan sen potkii nurin tjsp :D

Tarkoituksenani on ottaa sairauskuluvakuutus. Ennen kun vakuutus voidaan myöntää täytyy tietysti täyttää lomake jossa kysellään terveydentilasta (terveysselvityslomake tms.).
Tuli tässä mieleen että vakuutusyhtiöhän ei tietysti luota pelkästään meikäläisen sanaan omasta terveydentilasta eli vakuutusyhtiöhän tarvitsee suunnilleen meikäläisen elämän ajalta kaikki tiedot sairauksista ja tapaturmista.
Kärjistetty esimerkki: Pää kipeytyy ja menen käymään sen takia lääkärillä. Lääkäri toteaa että päässä on kasvain. Kasvain leikataan. Haen vakuutusyhtiöltä korvausta mutta korvaushakemusta ei hyväksytä koska minulla on lapsena useasti pää kipeä ja olen käynyt siitä ilmoittamassa syksyisenä iltana päivystyksessä vuonna 1995. Tätä en tietysti itse edes muista. Vakuutusyhtiö 1 - HemmoX 0 ja vakuutus olikin sitten ihan hyödytön.
Itsehän en saa varmastikkaan mistään keskitetysti tietoja sairaalakäynneistä mutta vakuutusyhtiöltä tämä tietysti onnistuu?!
Edit. Ja tämä siksi ettei työterveys tietysti voi hoitaa mm. pitkäaikaisia sairauksia.

Back
Ylös Bottom