Hard Justice
Dirdy birdy
En ymmärrä... Miten/miksi hipsterit selittää typerän pukeutumisensa ja muun tyylinsä ironialla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 117338
katso liitettä 117339
Onko kuvan mysteerisotilas "mr. battle of the bulge" heinz maeger? Omaan silmään yhdennäköisyys aika jäätävää, tuon henkilöllisyydestä on kait keskusteltu paljon.
Googlettelun jälkeen olen hämmentynyt. Ylemmälle kuvalle löytyy ainakin 3 henkilöllisyyttä. Mistä tämä kysymys sulle tuli mieleen? Kuka on Maeger?
Miksi olet toisella paikkakunnalla?
Enpä usko että virkailijaa kiinnostaa pätkääkään...Lähden käymään sovitusti kotipaikkakunnalla, jossa en ole käynyt puoleen vuoteen. Etäisyyttä tänne on 550km.
Enpä usko että virkailijaa kiinnostaa pätkääkään...
voiko whatsapp viestejä ilmiantaa tms? Tai mikä vois olla fiksu tapa suhtautua viesteihin jossa epäsuorasti vittuillaan haukutaan sanotaan turpaan vetemäsisestä ym. uhoomista viestejä ei oo lähetetty mulle enkä ees tunne koko tyyppii tai millään tavalla ollu tekemisis koskaan tyttöystävälle lähetti eikä kuulemma itekää tunne häiritsee iha hitosti koska en tiiä mikä tää homma ny o. yhtäkkiä joku random heebo laittelee ihme ääni viestei ja ku koskaa en oo kuullukkaa ni häirittee viä enemmä
Miksi tiemerkintöjen jälkeen tiellä on aina vaahtojana merkintöjen päällä?
Mistä saan sellasia pimennysverhoja jotka toimii verhoklipsien kanssa? Yritin netistä etsiä mutta kaikki oli sellasia verhotankoon kiinnitettäviä, tai sitten ihan verhokangasta. Jos ostaisin verhokangasta täytyiskö se ommella (ompelijalla) että sitä pystyis järkevästi käyttämään verhoklipsien kanssa?
Mulla on autossa tuollainen Kosteudenpoistaja - Biltema koska koirien takia autoon kertyy aika paljon kosteutta syksyllä. Toiminnassa ei ole mitään vikaa. Tuo värkki kerää hyvin kosteutta ja lasit eivät ole sisältä huurussa tai jäässä syksyisin, mutta mitä tapahtuu tuolle kosteudelle joka kertyy tuohon boxiin sillä se ei ole normaalia vettä. Se näet ei helmeile ja liiku kuin vesi. Se jättää sormiin sellaisen tahmea tunnun sekä verhoilussakin kestää useita päiviä kun tahra haihtuu pois.