Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei! Tässäpä luultavasti langan tyhmin kysymys, mutta kuinka muutan kuvan sopivaksi tänne talletettavaa profiilikuvaa varten? Ainoa käytössäni oleva ohjelma on Paint. Olen kyllä yrittänyt muuttaa kuvan kokoon 160, 160. Kuitenkin tiedosto on liian suuri. Mitähän seuraavaksi?
Terveisin. Landella asunut
Minkä takia suomessa Pikeepaitaa kutsutaan Pikeepaidaksi, mutta muualla se on Polo shirt?
Nonniin kaikki pakkiksen juopot ja spurgut (;))
Tarkoituksena olis tehtailla valkovenäläistä juhannukseks (juomista).
Oon kuullu eri sekoituksia, millä saisi parhaiten baarissa tarjoiltavan valkovenäläisen makuista:
1. 1l maitoa, 0,5l kahvilikööriä
2. 1l maitoa, 2,5dl kahvilikööriä, 2,5dl vodkaa
3. ?
...
Joskus maistoin ja maistui ihan samalle, mutta en muista tarkalleen reseptiä.
Tehdään siis 1,5l pulloon ja siitä juodaan sitten porukalla, lasiin jäät ja sinne juoma perässä erillisestä pullosta.
Oon kuullu eri sekoituksia, millä saisi parhaiten baarissa tarjoiltavan valkovenäläisen makuista:
3. ?
...
Tehdään siis 1,5l pulloon ja siitä juodaan sitten porukalla, lasiin jäät ja sinne juoma perässä erillisestä pullosta.
e. Miksi te muuten sitä nyt juhannuksena juotte? Mun makuuni se ei ole kovin kesäinen juoma.
Yhtä lailla kai se muuallakin on polo neck? "The term polo neck, common in British English, is thought to derive from garments with similar necklines worn by polo players."Minkä takia suomessa Pikeepaitaa kutsutaan Pikeepaidaksi, mutta muualla se on Polo shirt? Suomessa poolopaita taas on tämä pitkähihainen ja korkeakauluksinen paita.
Yhtä lailla kai se muuallakin on polo neck? "The term polo neck, common in British English, is thought to derive from garments with similar necklines worn by polo players."
Polo neck - Wikipedia, the free encyclopedia
duaali
Eiköhän se tule ruotsin kielestä (pikétröja) niin kuin moni muukin suomen lainasana. Ruotsiin se taas tulee paidan kangastyypistä.
Kulkeeko posti vielä ihan normaalisti torstaina?
Mikä on teknologiateollisuuden tess:in lisäprosentti juhannusaattona työpäivänä? Juhannuspäivänä ilmeisesti sama prosentti kuin sunnuntainakin. En työehtosopimuksesta äkkiseltään löytänyt.
3. ?
...