Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Eikös netistä vero.fi saa tulostettua verokortin nyt heti? Ja niin monta kappaletta kuin tarviit. Huomioit vaan itse sitten jos tulostat monta kappaletta, ettei tulorajat mene yli. Tuollaisen sähköisen verokortin voit myös laittaa sitten sähköpostilla palkanlaskentaan.

Kiitos vinkistä, eihän sitä sivutuloverokorttia tarvi enää mihinkään.

Miksi hanoissa on poresuutin? Mikä lisäarvo?

Hanoissa on poresuutin, koska monista pääkaupungeista löytyy ainakin yksi poresuutin.

Lisäarvo on Marxin Pääomassa esittämä arvon muoto, joka saadaan työstä.

Miksi hanoissa on poresuutin? Mikä lisäarvo?

PIenemmällä virtaamalla tuntuu että ois suurempi virtaama, daa. Saahaan laskettua vedenkulutusta, ettei se lopu! (tilastotietoa koulupohjalta opettajan esittämänä: v. 2006 suomi käytti n. 2% vuotuisesta makean veden laskeumasta -> mihnä hittoon me sitä vettä säästetään)..

Onko kaupoissa myytävänä Criderin säilykekanaa? Kille Kujalan blogia luin, siellä se sitä kehui, mutta itse en ole nähnyt myynnissä. Jos on myynnissä niin millä hyllyllä?

Ennen ainakin piti nostaa hattua tervehdykseksi ja kunnioituksen osoitukseksi kun vaikka vallesmanni tuli vastaan.

Moi.

Elikkäs elämäntilanne on mikä on mutta tavoitteet kropan muokkaukseen on edelleen korkealla. Haluisin päästä timmiin "fitness-kuntoon", mutta aikaa ei ole treenata kuin keskimäärin 3 íltana viikossa. Olen tällä hetkellä töissä 40h viikossa 5 päivää ja vkl on vapaata. Treenata kerkeän siksi vain 3 päivää viikossa, koska haluan nähdä viikolla myös kavereita, hoitaa parisuhdetta ja nukkua noin 8h yössä. Elikkä mennäänpä sitten kysymykseen, että kuinka kannattaisi treenata? 3 kertaa viikossa punttia tyyliin 1xkoko kroppa läpi (kahvakuulalla tai jollain 1-jakoisella ohjelmalla) ja sitten vaikka 2-jakoinen jaolla yläkroppa ja alakroppa? Vai olisiko parempi vaihtoehto ottaa suoraan 3-jakoinen ohjelma (jalat, työntävät, vetävät)? Vai miltäs kuulostaisi 2 kertaa koko kroppa läpi (esim. toine kahvakuulalla ja toinen jollain perus 1-jakoisella esim. single factor?) ja kerta viikkoon aerobista 1h (sulkapallo/salibandy...)? Ennen puntti treeniä 5 min juoksua matolla ja 10 min pyörää joka treenin lopuksi.

Ruoka puolelle se proteiinia 2g/painokilo ja safka puoli on sen suhteen kunnossa, että noin 2100 - 2500 kcal päivässä ja lautasmallin mukaiset ateriat.

Ikää 24 vuotta, paino 74 ja pituus 182

Kiitoksia kaikille vastanneille!!!!

Hyvät herrat ja miksei naisetkin, kauanko UPS Standardin toimitus kokemusten mukaan kestää välillä Ruotsi (Järfälla) - Suomi (Tampere)?

Nimim. Lauantaina tilasin, eikä viel oo mitään!1! Kaikki mulle hetinyt.

E:Ääkkösiä

Back
Ylös Bottom