Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Joku perkeleen elukka käy jemmaamassa ruusunmarjoja mun auton konehuoneeseen. Äsken kävin putsaamassa lähemmäs litran verran ruusunmarjoja ja siemeniä venttiilikopan päältä ym. paikoista. Onkohan orava syyllinen? Onko hiirenloukku vai rotanmyrkky parempi konsti tähän vai onko tässä ootettava lumien tuloa ja ruusunmarjojen loppumista? :D

Edit: Tänäänhän on alkanut oravan metsästysaika http://www.luonnossa.net/Metsastys/Metsastysajat/metsastysajat.html :D

Mulla on Brittien National Insurance-numero ja teen silla toita. En kuitenkaan maksa veroja koska tienaan niin vahan. Saako esim. Kela noita tietoonsa ellen itse kerro? Ja jos sanoisin vaikka etten kay ollenkaan toissa, lahtisivatko he selvittamaan etta onko asia oikeasti nain?

Olen kylla kertonut tuloni ihan rehellisesti mutta tuli vaan mieleen etta miten asian laita on :)

Edit.
Ei mitaan.

En nyt tiedä onko niin kauhean tyhmä kysymys, mutta kuitenkin. Kannattaako ostaa salikengiksi sellaiset kovapohjaiset kengät jossa kantapäässä on korko vai ihan normi salikengät ?

Joku perkeleen elukka käy jemmaamassa ruusunmarjoja mun auton konehuoneeseen. Äsken kävin putsaamassa lähemmäs litran verran ruusunmarjoja ja siemeniä venttiilikopan päältä ym. paikoista. Onkohan orava syyllinen? Onko hiirenloukku vai rotanmyrkky parempi konsti tähän vai onko tässä ootettava lumien tuloa ja ruusunmarjojen loppumista? :D

Edit: Tänäänhän on alkanut oravan metsästysaika http://www.luonnossa.net/Metsastys/Metsastysajat/metsastysajat.html :D

:lol2:

On muuten melko varmasti orava.

Ammu se.

Meillä laittoi aina myyrät jotakin siemeniä/vastaavia moottorikelkan moottoritilaan.

Muuttuuko kaikki naiset ihan kaheleiksi, kun ne puskee pihalle sen ihanan kiljuvan, paskovan ja kuolaavan Irma-Kyllikin, joka on elämän suurin saavutus? Eukko tossa jutteli kiukkuiseen sävyyn, kun niillä on töissä aika paljon porukkaa äitiyslomalla ja aina silloin tällöin ne (äidit) saa päähänsä yhdessä kokoontua työpaikalle ihan niin kuin esittelemään niitä pikku mukeloita. Siellä ne äidit istuu sinappikoneidensa kanssa taukohuoneessa, eikä sinne muita sitten mahdukaan. Eli hieno homma, jos sulla vaikka sattuu olemaan ruokatauko, niin ahtaudu nyt sinne sitten niiden saatanan tanttojen, lastenrattaiden ja haisevien ja huutavien muksujen sekaan ja koita syödä jotain rauhassa, kun joku kantaa kohta paskaista vaippaa taukotilan roskikseen. Onko se niin vaikea ymmärtää, että kaikki ei tykkää lapsista ja on aika väärin jos niille joutuu töissäkin altistumaan täysin vasten tahtoaan? Ja työrauhakin on vähän sitä sun tätä, kun joku kiljuu melkein korvan juuressa. Lakkaako äideiltä ihan yleisesti kaikki tavallinen järjenkäyttö, kun lapsi syntyy? Siltä on tuntunut jo pidemmän aikaa.

Kävin hakemassa tänään iltapäivällä Soneralta Mtv3 maksukanavien kortin, että näkee Heleniuksen matsin lauantaina kun ei paikan päälle pääse. Kysymys kuuluukin, että kuinka kauan noissa menee että ne kanavat alkaa näkymään. Tytär siellä tiskillä sanoi, että kaksi tuntia menisi, mutta se kaksi tuntia on nyt mennyt kolme kertaa.

Edit: Ja vittu nyt vasta tajusin että en olisi tuota korttia tarvinnut koska olen tupareissa tuon matsin aikaan. Mutta vastaus kysymykseen kelpaa edelleen...

Tohon powerhousun viestiin viitaten. Onneks oon töissä miesvaltaisessa työpaikassa. Ja ei tonne tehtaaseen mitään äpäröitä sais tuodakkaan.

Itse rakastan lapsia juurikin niin paljon, et olis tommosessa tilanteessa koko päivä pilalla todennäkösesti. No joo on ne ihan söpöjä. Mut jumalauta kun ne avaa suunsa ja rupee huutamaan ja vähän vanhempana kiukuttelemaan ni palaa hermo vauhdikkaasti.

Muutamalla puol tutulla on muksu. Ja kun niitä joskus harvoin näkee ni ei ne osaa puhua muuta siitä haisevasta ja metelöivästä otuksesta. Ja tosiaan ne äipät muuttuu paljon ku se mötkäle luiskahtaa römpsästä maailmaan.

Tohon powerhousun viestiin viitaten. Onneks oon töissä miesvaltaisessa työpaikassa. Ja ei tonne tehtaaseen mitään äpäröitä sais tuodakkaan.

Itse rakastan lapsia juurikin niin paljon, et olis tommosessa tilanteessa koko päivä pilalla todennäkösesti. No joo on ne ihan söpöjä. Mut jumalauta kun ne avaa suunsa ja rupee huutamaan ja vähän vanhempana kiukuttelemaan ni palaa hermo vauhdikkaasti.

Muutamalla puol tutulla on muksu. Ja kun niitä joskus harvoin näkee ni ei ne osaa puhua muuta siitä haisevasta ja metelöivästä otuksesta. Ja tosiaan ne äipät muuttuu paljon ku se mötkäle luiskahtaa römpsästä maailmaan.

Tohon on toimiva ratkaisu, tehdä se muksu eka jonkun naisen kanssa, sit heti sen jälkeen vaihtaa toiseen. Näin ei tarvii kärsiä mötkäleitten römpsäluiskahduksesta aiheutuvista muutoksista ja saa kuitenkin sukua jatkettua. Aikaa jää myös omille harrastuksille jaetun huoltajuuden johdosta.

.. Vuosi vaihtuu ja tulee 2012, mutta kun taas eletään vuosi niin sit on 2013. Kuulostaako teidän korvaan 2013 typerältä ?!

.. Vuosi vaihtuu ja tulee 2012, mutta kun taas eletään vuosi niin sit on 2013. Kuulostaako teidän korvaan 2013 typerältä ?!

Ei yhtään, koska tuo on se vuosi kun saan asuntolainan maksettua ja talo on velaton.

En kyllä tajunnut kysymyksen pointtia, mutta sou not.

Miten nää tvhommat oikeen menee? :D Asun kerrostalossa ja täällä kun löi tvn seinään niin peruskanavat näkyi. Jokin aika sitten hankimme kanavapaketin ja laitoimme tvseen kortin ja kanavia tuli lisää. Kuitenkin tänään tv näytti joka kanavan kohdalla "ei signaalia". Suljin tvn ja otin sen kanavapakettikortin pois ja tein kanavahaun uudestaan siinä toivossa että normaalikanavat näkyis ilman sitä korttia. Mutta kanavahaku ei löydä yhtään kanavaa. Suljin taas ja laitoin kortin paikalleen ja alotin uuden kanavahaun. Ei löydy kanavia. Ja vielä pitää mainita että toi kanavahaku matelee todella paljon hitaammin mitä joskus.

Tämä siis turun seudulla. Ajattelin että voiko se vika olla jossain kauempana tai kenties vain tässä taloyhtiössä joku häikkä kaapelissa tai mitä.. Näistäkään kun en vittu tiedä mitään. :)

Lyö tehdasasetusten palautus asetuksista, itsellä toimi, eikä esim. tallentavassa boxissa tallenteet kadonnut mihinkään. Mahdolliset asetukset joudut kyllä muuttamaan takaisin mieleiseksi, jos olet niitä muuttanut.

Mitä lajiharjoittelu on englannksi? Esim. "... lajiharjoittelun tueksi..."

Mitä lajiharjoittelu on englannksi? Esim. "... lajiharjoittelun tueksi..."
Järkevää sanaa ei ole. Jopa wikipediassa sanotaan että sport specific training.

En nyt tiedä onko niin kauhean tyhmä kysymys, mutta kuitenkin. Kannattaako ostaa salikengiksi sellaiset kovapohjaiset kengät jossa kantapäässä on korko vai ihan normi salikengät ?
Olis vähä kiire.. :)

Oon sivusilmällä seurannut Hohtoa kolmoselta ja siinä tulee parasta aikaa useiden minuuttien pituinen kohtaus uudestaan. Miksihän näin?

Back
Ylös Bottom