Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko seillaista internet lompakkoa olemassa johon tulee mukaan tilinumero. Eli voisi lähettää vaikka nordean konttorista siihen rahaa laittamalla tämän tilinumeron. Moneybookerssisa sitä ei oo.

^Vähän niinkuin hätääntyneet linnut vaikka pörhistävät sulkia näyttääkseen pelottavalta, niin räppärit levittävät käsiään näyttääkseen muhkeilta. Luulisin. Tai sitten vähän niinkuin apina heiluvat ja huitovat kosiomenoissa saadakseen mahdollisimman paljon huomiota. Räppärit eivät vaan ole tajunneet, että muut käyttäytyvät kuin ihmiset, ovat päässeet apinavaiheen yli vaikka he välttämättä eivät.

Mistä Suomessa saa ostaa wasabia? Jostain etnisistä (ruoka)kaupoista nyt ainakin (Tampereella lienee ainakin yks Japani-henkinen), mut onks sitä normaalisti isommissa tavallisissa kaupoissa (joita tavarataloiksikin kutsutaan) kuten Prismoissa, Citymarketeissa ja vastaavissa? Luulis olevan, mutta en oo koskaan nähny. Enkä ainakaan tän oman pikkukylän ruokakaupoista oo löytäny, mutta se nyt ei liene mikään ihme...

(yritän opetella tekeen sushia, mutta nyt on wasabit hukassa)

Mä oon ostanut ihan lokaalista k-marketista, mausteosastolta. Löytyy jauheena ja tahnana. Silmä kovana vaan käyt sitä loputonta pikkupurkkien hyllyä läpi, luulisi löytyvän.

Mä oon ostanut ihan lokaalista k-marketista, mausteosastolta. Löytyy jauheena ja tahnana. Silmä kovana vaan käyt sitä loputonta pikkupurkkien hyllyä läpi, luulisi löytyvän.

No ei täältä Toijalan korvesta mitään noin eksoottista löydy, mutta tuon perusteella uskallan odottaa törmääväni wasabiin ainakin Ideaparkin Prismassa :D Ja tahnaa toki tarvitsen noihin susheihin...

Thanks. Nyt ei tarvitse suunnata Japaniaan asti vihreän mömmön perässä :)

Voinko polttaa useamman leffan samalle DVD:lle jos mukana on tekstitykset (ulkoiset)? Meneekö siis tekstitykset vituiks jos on useampi kuin yksi leffa samalla diskillä?

No ei täältä Toijalan korvesta mitään noin eksoottista löydy, mutta tuon perusteella uskallan odottaa törmääväni wasabiin ainakin Ideaparkin Prismassa :D Ja tahnaa toki tarvitsen noihin susheihin...

Thanks. Nyt ei tarvitse suunnata Japaniaan asti vihreän mömmön perässä :)
Oikeaa wasabia tuskin on. Tavallisesta piparjuuresta, sinapinsiemenistä ja elintarvikeväristä tehtyä korviketta todennäköisesti on. http://www.kolumbus.fi/rahola/sanastot/uvz.html#wasa :)

Mikä mahtaa olla suurin ja paras risteilyalus ,joka menee tukholmaan?

Siljalla, Viking linellä? Biletys ja shoppailu mielessä siis.

Mikä mahtaa olla suurin ja paras risteilyalus ,joka menee tukholmaan?

Siljalla, Viking linellä? Biletys ja shoppailu mielessä siis.

Eiköhän tuo Silja Europa ole itämeren suurin laiva?

Ja muutenkin paras siljan ja viikin lainin laivoista, ainakin mun mielestä.

Tarkoitat eilistä jaksoa? En seuraa sarjaa mutta jos tarkoitat italiaanoa joka irtisanoutui niin Trump hyväksyi sen eikä mukamas antanut potkuja. Kello oli jo puoli ja luulin että jakso päättyi mutta ruutun pärähti "Jatkuu". No kattelin mainokset ja innolla oottelin mitäköhän ne Maikkarilla sekoilee. No näkyihän siinä vielä sellanen 5s pätkä missä toi Pastore yms. selitti siinä limusiinissä jotain luottamuksesta jonka jälkeen lopputekstit.

Back
Ylös Bottom