Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos lyöt punnerrusasennossa kämmenet vaa-an päälle ja katot paljonko mittari näyttää niin eikö kyseinen lukema kerro kuinka paljon yksi punnerrus vastais penkistä kiskastuna painona?

Ei. Penkkaamisessa se tekniikka kuitenkin vaikuttaa jonkin verran siihen tulokseen ja muutenkin punnerrus ja penkki on eri liikkeet.

Täällä kun on vissiin yleisurheilijoitakin (ehkä myös joku valkku?) niin kertokaahan mikä hitto on yleisurheilun C-ohjaaja? SIis joku ikivanha koulutus vissiin, mutta mihinkähän sitä voisi verrata?

Toivottavasti tää ei nyt huku tänne..

KillWithPowerille:

Ei pari valvottua yötä haittaa, kokemusta on.
Myöskään väkisin nukkuminen ei yleensä onnistu, menet petiin kun siltä tuntuu.
Jos homma jatkuu niin piipahdat lääkärissä, silloinkin ne kirjoittaa ensikertalaiselle, miedoista miedoimpia nukahtamislääkkeitä - jos tarvetta on.

KillWithPowerille:

Ei pari valvottua yötä haittaa, kokemusta on.
Myöskään väkisin nukkuminen ei yleensä onnistu, menet petiin kun siltä tuntuu.
Jos homma jatkuu niin piipahdat lääkärissä, silloinkin ne kirjoittaa ensikertalaiselle, miedoista miedoimpia nukahtamislääkkeitä - jos tarvetta on.

pullo viinaa :D

Kasvaako intiaaneille partaa?

Paljonko mahdollisesti maksaa postimaksut. Tilanne on tämä; Oon lähettämässä kahta kirjaa(samalle henkilölle), no olkoon paikkana vaikka oulu, paljonko tuolle tulee about hintaa? Itellan sivuilta en vaan saanu selkoa...

Paljonko mahdollisesti maksaa postimaksut. Tilanne on tämä; Oon lähettämässä kahta kirjaa((samalle henkilölle), no olkoon paikkana vaikka oulu, paljonko tuolle tulee about hintaa? Itellan sivuilta en vaan saanu selkoa...

painon mukaan menee

Paljonko mahdollisesti maksaa postimaksut. Tilanne on tämä; Oon lähettämässä kahta kirjaa, no olkoon paikkana vaikka oulu, paljonko tuolle tulee about hintaa? Itellan sivuilta en vaan saanu selkoa...

Ihan yhtä selkeästi sen vastaa täällä kuka tahansa. Eli paljon kirjat ja pakkausmateriaalit painaa ja sen paketin koko. Sillä tiedolla saat sen itellan sivuilta.

Jahas. Olisiko muilla tarkempaa tietoa?
Kyseisen koulutuksen/kurssin käynyt tyyppi kun ei edes tiedä mitä tasapainolaudalla seisominen kehittää, puhumattakaan siitä että osaisi korjata juoksuasentoa, loikkia.. ihmettelen, mitä tuolla koulutuksessa on sitten oikein tehty..

Jahas. Olisiko muilla tarkempaa tietoa?
Mitä tuolla koulutuksessa on sitten oikein tehty..
Olen itse käynyt tuon kurssin joskus lukiossa valinnaisena. Kurssin meille piti hiihtovalmentaja Jarmo Punkkinen, ja ihan asiallinen tuo muistaakseni oli (tästä on jo 15v.). Meidän porukassa kaikki olivat kilpaurheilijoita, joten vaikea sanoa mitä siitä saa irti ilman omaa urheilutaustaa ja ymmärrystä harjoittelusta. Samoin monet kurssit muuttuvat vuosien saatossa ja varmasti kouluttajallakin on oma vaikutuksensa kurssintasoon.

Edit:
Niin siis perusfysiologiaa ja erilaisen harjoittelun vaikutuksia elimistöön, kunnontestausta jne. tuolla kurssilla käytiin. Loppujenlopuksi perushuttua, mikä jokaiselle edes puolitosissaan urheilevalle pitäisi olla ihan itsestäänselvää.

Back
Ylös Bottom