Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuli semmonen mieleen, että voiko korvatulppien pitempi aikaisella käytöllä olla jotain haittavaikutuksia, esim. käytän niitä joka yö vaikka kolmen vuoden ajan.

Minulla kun on ko. tilanne, että niitä tarvitsee aina käyttää, että saa unen päästä kiinni... alkoi jokin painehäiriö tms pelottamaan :D

Perhanan kanavapaketit ja maksulliset kanavat. Haluaisin Motors TV:n, mutta ainoa vaihtoehto on tilata Canal Digital-paketti, johon kuuluu 57 kanavaa ja digiboksi ja ties mitä. Welho ei näy meilläpäin..
Tietääkö joku, onko mitään muuta systeemiä ja miks nää on näin urpoja juttuja?

Tuli semmonen mieleen, että voiko korvatulppien pitempi aikaisella käytöllä olla jotain haittavaikutuksia, esim. käytän niitä joka yö vaikka kolmen vuoden ajan.

Minulla kun on ko. tilanne, että niitä tarvitsee aina käyttää, että saa unen päästä kiinni... alkoi jokin painehäiriö tms pelottamaan :D

Tuskinpa on väliä, käyttäähän noita jotkut joka päivä töissä koko työpäivän ajan.. Kuten itsekin joskus, en kyllä huomannut mitään haittaa.

Myydäänhän tänäänkin helsingin rautatieasemalla junalippuja, vaikka on sunnuntai? Tyhmääkin tyhmempi kysymys mutta en ole paikkakuntalainen ja varmuus pitäisi asiaan saada.. Ja onko siellä sellaista junamaattia mistä sen lipun voisi nopeasti ostaa?

Myydäänhän tänäänkin helsingin rautatieasemalla junalippuja, vaikka on sunnuntai? Tyhmääkin tyhmempi kysymys mutta en ole paikkakuntalainen ja varmuus pitäisi asiaan saada.. Ja onko siellä sellaista junamaattia mistä sen lipun voisi nopeasti ostaa?

Kyllä siellä ainakin ne lippumaatit on. Eli voi ostaa

Olis kiva saaha tähän kanssa vastaus. Google chromea käytän.

Itellä auttoi se että kirjotin salasanan väärin, jolloin selain ohjasi minut forumin sisäänkirjautumis-sivustolle. Siihen tiedot ja täppä ruutuun, toistaiseksi (3vko) on toiminut.

Mikä on niin käsittämättömän kiinostavaa kun Ruotsin kruunuprinsessa menee naimisiin ? Kertokaa tämä ihmeessä minulle, alkaa mennä pikku hiljaa yli tämä homma...

Finnpanelin sivuilta poimittua:
"Finnpanel Oy mittaa jatkuvalla paneelitutkimuksella suomalaisten tv-katselua. 1100 talouden otokseen (noin 2300 henkilöä) on asennettu tv-mittarit talouden tv-vastaanotinten yhteyteen. Tv-mittarit rekisteröivät automaattisesti katsotun kanavan sekä kellonajan. Tulokset raportoidaan päivittäin tilaajille."

Tollahan vois seurata onko maksanu tv-luvan. Ei saatana :david:

Tollahan vois seurata onko maksanu tv-luvan. Ei saatana :david:
Voin kertoa omasta kokemuksesta että kun tuommoisen Finnpanelin boksin ottaa kotiin niin korvauksena saa kutakuinkin TV-maksun suuruisen rahasumman vuodessa. Kun sen vielä ottaa lapsen nimelle ettei mene veroja, niin TV:n katselu ei maksakaan enää mitään... ;)

Mitä jos postista tuodaan joku paketti ovelle, mutta ei satu just silloin olemaan kotona? Jättääks ne ilmotuksen, että oven takana on käyty ja et tulee seuraavana päivänä uudestaan?
Mä tilasin Niken verkkokaupasta vaatteita ja aina ku oon aiemmin tilannut sieltä, ni tilaus on tullut suoraan kotiovelle. Ja joka kerta se lähetti on saapunut ihan aamusta, mutta mitäs nyt kun mä oon aamusta töissä?

Jos paketti tulee Itellan kautta, niin jättävät laatikkoon/lokeroon lapun että paketti on noudettavissa postista. Jos esim. UPS tuo, niin silloin yrittävät todennäköisesti huomenna uudestaan.

Back
Ylös Bottom