Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesäkuun toisena päivänä ja en päässyt kesätöihin (inttiin menossa 12.7)?
Vuokra olis mukava maksaa ja vähän jos sais voita leivänpäälle...
Asumistuki on vetämässä ja työttömyyspäivärahaa pitäis kuulemma saada valmistumisen jälkeen, mutta ei nistä paljoa vuokran jälkeen jäisi (~200€/kk)...
Mitään "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitä kesäduunia en tälle kesälle saanut.
Oisko se sit toimeentulotuki.Mitä tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesäkuun toisena päivänä ja en päässyt kesätöihin (inttiin menossa 12.7)?
Vuokra olis mukava maksaa ja vähän jos sais voita leivänpäälle...
Asumistuki on vetämässä ja työttömyyspäivärahaa pitäis kuulemma saada valmistumisen jälkeen, mutta ei nistä paljoa vuokran jälkeen jäisi (~200€/kk)...
Mitään "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitä kesäduunia en tälle kesälle saanut.
Toimeentulotukea kannattaa kysyä.
Sit oma tyhmäkysymys, mistä helkusitsta mä löydän lahdesta gamon laser osoittimia?

Kuinkahan hyvin onnistuisi pyörän lukon avaaminen iskuporakoneella?
Juu, ihan omasta on kyseKovin huonosti ( ainakin jos iskua pidät päällä :D)
Nojoo, mutta tuo riippuu paljon lukosta..
Olettaen, että pyörässäsi ( eikä naapurin) on tavallinen vakiolukko, niin kyllä sinne normi terän pitäisi upota.
Aika pienellä terällä kannattaa koittaa ensin painaa, että lähtisi edes vähän suoraan.
Sikäli kun ei ole väliä millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.Thanks, eli nöyränä sossuun sitten![]()
Mites tän pakkotoiston kirjautumisen saa toimimaan siten että tää muistaa kirjautumisen. Vaikka on rasti ruudussa niin ei toimi... Selain on Google Chrome. Firefoxillakin oli jotain häikkää...
Juu, ihan omasta on kyseSikäli kun ei ole väliä millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.
Jos vain löytyisi niitä voimapihtejäJos on normaali pyörän lukko niin se aukeaa ihan nätisti voimapihdeillä tai sitten väännät vaan auki, turhaa hifistelyä tuommonen poraaminen...
Voisi tuon pyörän tuoda tänäpä ylös ja kokeilla mitä omilla työkaluilla saa aikaan.Onko normaalia, että valmiiksi pakattu jauheliha on valmiiksi ruskeaa? Viimeinen käyttöpäivä on tänään, ja merkki oli joku Tamminen tjsp.
Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin täynnä jauhelihaa niin voinko mä ottaa sieltä paketin vaikka edellisenä päivänä ja laittaa jääkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tähän asti olen tehnyt niin että pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta säästyis tuon mikron käyttö sitten.
Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin täynnä jauhelihaa niin voinko mä ottaa sieltä paketin vaikka edellisenä päivänä ja laittaa jääkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tähän asti olen tehnyt niin että pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta säästyis tuon mikron käyttö sitten.