Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MitÀ tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesÀkuun toisena pÀivÀnÀ ja en pÀÀssyt kesÀtöihin (inttiin menossa 12.7)?
Vuokra olis mukava maksaa ja vÀhÀn jos sais voita leivÀnpÀÀlle...
Asumistuki on vetĂ€mĂ€ssĂ€ ja työttömyyspĂ€ivĂ€rahaa pitĂ€is kuulemma saada valmistumisen jĂ€lkeen, mutta ei nistĂ€ paljoa vuokran jĂ€lkeen jĂ€isi (~200âŹ/kk)...
MitÀÀn "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitÀ kesÀduunia en tÀlle kesÀlle saanut.
Oisko se sit toimeentulotuki.MitÀ tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesÀkuun toisena pÀivÀnÀ ja en pÀÀssyt kesÀtöihin (inttiin menossa 12.7)?
Vuokra olis mukava maksaa ja vÀhÀn jos sais voita leivÀnpÀÀlle...
Asumistuki on vetĂ€mĂ€ssĂ€ ja työttömyyspĂ€ivĂ€rahaa pitĂ€is kuulemma saada valmistumisen jĂ€lkeen, mutta ei nistĂ€ paljoa vuokran jĂ€lkeen jĂ€isi (~200âŹ/kk)...
MitÀÀn "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitÀ kesÀduunia en tÀlle kesÀlle saanut.
Toimeentulotukea kannattaa kysyÀ.
Sit oma tyhmÀkysymys, mistÀ helkusitsta mÀ löydÀn lahdesta gamon laser osoittimia?

Kuinkahan hyvin onnistuisi pyörÀn lukon avaaminen iskuporakoneella?
Juu, ihan omasta on kyseKovin huonosti ( ainakin jos iskua pidÀt pÀÀllÀ :D)
Nojoo, mutta tuo riippuu paljon lukosta..
Olettaen, ettÀ pyörÀssÀsi ( eikÀ naapurin) on tavallinen vakiolukko, niin kyllÀ sinne normi terÀn pitÀisi upota.
Aika pienellÀ terÀllÀ kannattaa koittaa ensin painaa, ettÀ lÀhtisi edes vÀhÀn suoraan.
SikÀli kun ei ole vÀliÀ millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.Thanks, eli nöyrÀnÀ sossuun sitten![]()
Mites tÀn pakkotoiston kirjautumisen saa toimimaan siten ettÀ tÀÀ muistaa kirjautumisen. Vaikka on rasti ruudussa niin ei toimi... Selain on Google Chrome. Firefoxillakin oli jotain hÀikkÀÀ...
Juu, ihan omasta on kyseSikÀli kun ei ole vÀliÀ millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.
Jos vain löytyisi niitÀ voimapihtejÀJos on normaali pyörÀn lukko niin se aukeaa ihan nÀtisti voimapihdeillÀ tai sitten vÀÀnnÀt vaan auki, turhaa hifistelyÀ tuommonen poraaminen...
Voisi tuon pyörÀn tuoda tÀnÀpÀ ylös ja kokeilla mitÀ omilla työkaluilla saa aikaan.Onko normaalia, ettÀ valmiiksi pakattu jauheliha on valmiiksi ruskeaa? Viimeinen kÀyttöpÀivÀ on tÀnÀÀn, ja merkki oli joku Tamminen tjsp.
Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin tÀynnÀ jauhelihaa niin voinko mÀ ottaa sieltÀ paketin vaikka edellisenÀ pÀivÀnÀ ja laittaa jÀÀkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tÀhÀn asti olen tehnyt niin ettÀ pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta sÀÀstyis tuon mikron kÀyttö sitten.
Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin tÀynnÀ jauhelihaa niin voinko mÀ ottaa sieltÀ paketin vaikka edellisenÀ pÀivÀnÀ ja laittaa jÀÀkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tÀhÀn asti olen tehnyt niin ettÀ pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta sÀÀstyis tuon mikron kÀyttö sitten.