Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: đŸ’„ TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ đŸ’„

Meta description: Ketju, jossa saa kysyĂ€ ihan mitĂ€ tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvĂ€ssĂ€ hengessĂ€.

1038jk3.jpg

MitÀ tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesÀkuun toisena pÀivÀnÀ ja en pÀÀssyt kesÀtöihin (inttiin menossa 12.7)?

Vuokra olis mukava maksaa ja vÀhÀn jos sais voita leivÀnpÀÀlle...

Asumistuki on vetĂ€mĂ€ssĂ€ ja työttömyyspĂ€ivĂ€rahaa pitĂ€is kuulemma saada valmistumisen jĂ€lkeen, mutta ei nistĂ€ paljoa vuokran jĂ€lkeen jĂ€isi (~200€/kk)...

MitÀÀn "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitÀ kesÀduunia en tÀlle kesÀlle saanut.

MitÀ tukia voin hakea, kun valmistun amitsusta kesÀkuun toisena pÀivÀnÀ ja en pÀÀssyt kesÀtöihin (inttiin menossa 12.7)?

Asumistuki on vetĂ€mĂ€ssĂ€ ja työttömyyspĂ€ivĂ€rahaa pitĂ€is kuulemma saada valmistumisen jĂ€lkeen, mutta ei nistĂ€ paljoa vuokran jĂ€lkeen jĂ€isi (~200€/kk)...

MitÀÀn "mee töihin" kommentteja ei tarvitse kirjoitella, koska sitÀ kesÀduunia en tÀlle kesÀlle saanut.

Toimeentulotukea kannattaa kysyÀ.

Sit oma tyhmÀkysymys, mistÀ helkusitsta mÀ löydÀn lahdesta gamon laser osoittimia?

Oisko se sit toimeentulotuki.

Kuinkahan hyvin onnistuisi pyörÀn lukon avaaminen iskuporakoneella?

Kuinkahan hyvin onnistuisi pyörÀn lukon avaaminen iskuporakoneella?

Kovin huonosti ( ainakin jos iskua pidÀt pÀÀllÀ :D)

Nojoo, mutta tuo riippuu paljon lukosta..
Olettaen, ettÀ pyörÀssÀsi ( eikÀ naapurin) on tavallinen vakiolukko, niin kyllÀ sinne normi terÀn pitÀisi upota.
Aika pienellÀ terÀllÀ kannattaa koittaa ensin painaa, ettÀ lÀhtisi edes vÀhÀn suoraan.

Mites tÀn pakkotoiston kirjautumisen saa toimimaan siten ettÀ tÀÀ muistaa kirjautumisen. Vaikka on rasti ruudussa niin ei toimi... Selain on Google Chrome. Firefoxillakin oli jotain hÀikkÀÀ...

Kovin huonosti ( ainakin jos iskua pidÀt pÀÀllÀ :D)

Nojoo, mutta tuo riippuu paljon lukosta..
Olettaen, ettÀ pyörÀssÀsi ( eikÀ naapurin) on tavallinen vakiolukko, niin kyllÀ sinne normi terÀn pitÀisi upota.
Aika pienellÀ terÀllÀ kannattaa koittaa ensin painaa, ettÀ lÀhtisi edes vÀhÀn suoraan.
Juu, ihan omasta on kyse :) SikÀli kun ei ole vÀliÀ millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.

Thanks, eli nöyrÀnÀ sossuun sitten :nolo:

Et ole ainoa, sanotaan nÀin :P

Mites tÀn pakkotoiston kirjautumisen saa toimimaan siten ettÀ tÀÀ muistaa kirjautumisen. Vaikka on rasti ruudussa niin ei toimi... Selain on Google Chrome. Firefoxillakin oli jotain hÀikkÀÀ...

Taitaa olla keksi ongelma, aika monella sama ettei toimi, myös allekirjoittaneella.

Juu, ihan omasta on kyse :) SikÀli kun ei ole vÀliÀ millaiseksi sotkuksi se lukko operaatiossa menee, voisipa tuota porailuakin ainakin kokeilla.

Jos on normaali pyörÀn lukko niin se aukeaa ihan nÀtisti voimapihdeillÀ tai sitten vÀÀnnÀt vaan auki, turhaa hifistelyÀ tuommonen poraaminen...

Tuosta sossusta puheen ollen. Opiskelut yliopistossa kesken, kesÀllÀ ei töitÀ ja opintotuet kesÀkuukaudet tauolla eli ei mitÀÀn tulonlÀhteitÀ ennen syksyÀ. Saako tÀssÀkin tilanteessa hakemalla normaalisti jotain toimeentulotukea kesÀn ajalle?

Jos on normaali pyörÀn lukko niin se aukeaa ihan nÀtisti voimapihdeillÀ tai sitten vÀÀnnÀt vaan auki, turhaa hifistelyÀ tuommonen poraaminen...
Jos vain löytyisi niitÀ voimapihtejÀ :) Voisi tuon pyörÀn tuoda tÀnÀpÀ ylös ja kokeilla mitÀ omilla työkaluilla saa aikaan.

Onko normaalia, ettÀ valmiiksi pakattu jauheliha on valmiiksi ruskeaa? Viimeinen kÀyttöpÀivÀ on tÀnÀÀn, ja merkki oli joku Tamminen tjsp.

Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin tÀynnÀ jauhelihaa niin voinko mÀ ottaa sieltÀ paketin vaikka edellisenÀ pÀivÀnÀ ja laittaa jÀÀkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tÀhÀn asti olen tehnyt niin ettÀ pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta sÀÀstyis tuon mikron kÀyttö sitten.

Jauhelihaan liittyen, mulla on pakastin tÀynnÀ jauhelihaa niin voinko mÀ ottaa sieltÀ paketin vaikka edellisenÀ pÀivÀnÀ ja laittaa jÀÀkaappiin "sulamaan" vai meneekö pilalle? tÀhÀn asti olen tehnyt niin ettÀ pakkasesta paketti suoraan mikroon sulatukselle ja pannulle paistumaan, mutta sÀÀstyis tuon mikron kÀyttö sitten.

Voi laittaa sulamaan jÀÀkaappiin mut pitÀis heti valmistaa ku on sulanut.

Ota vaa sulamaan,itse olen tehnyt niin ja ennen paistamista tuntia -puoltatoista huoneenlÀmpöön.Muuten lihanesteet valuu ulos.

MassaVaje;aika normaali juttu jos rusketus pientÀ ja sillÀ puolella missÀ jauheliha kosketuksessa pakkaukseen ja siihen imutynyyn oli se sitten Atrian,HK`n tai minkÀ tahansa jauhelihaa.
Ihan tuoreissa jauhelihoissa ei ilmiötÀ esiinny,joku varmasti osaisi valoittaa senkin asian?

e.tÀÀllÀ olikin jo vastaus mutta hiukan eri nÀkökannalla.

Ensi kesÀnÀ reissun paluulennolla on lÀhes vuorokauden kestÀvÀ vÀlilasku ja koneen vaihto. SiirtyvÀtkö ruumassa olevat matkatavarat suoraan jatkolennolle ettei niitÀ tarvitse raahata mukana tuona aikana? Czech airlines kyseessÀ.

MissĂ€ hitaassa surullisessa biisissĂ€, joka liittyy johonkin sotaleffaan lauletaan jotain tyyliin we were brothers tai we were soldiers? Kuulin uudelleen pitkĂ€stĂ€ aikaa ko kappaleen radiossa, mut eivĂ€t kertoneet esittĂ€jÀÀ. Tosi hyviĂ€ vinkkejĂ€ mulla mut ei helvetti vaan tu pÀÀhĂ€n mikĂ€ se leffakaan oli. ÄrsyttĂ€vÀÀ.

Back
Ylös Bottom