Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa, kunhan ikärajojen erot tukevat liiketoimintaa perustellusti, muuten sukupuolten jakaminen eri ikäluokkiin on syrjintää.
Näin minä olen ymmärtänyt asian..
Kyseiset streamit tulevat siis Justin.tv:n kautta, joka siis mussuttaa juuri kyseisestä asiasta. Ennen sen pystyi kierämään jollain ip-ohjelmilla yms (mm. Ultrasurf, Hotspot Shield), mutta Justin.tv esti sen mahdollisuuden. Tästä syystä suurin osa streameista on siis siirtynyt Sopcast streameiksi, joten suosittelen menemään:Onko täällä ketään kuka osais neuvoa miten tuolta ATDHE.Net sivuilta pystyis kattoo nhl pelejä? Kattomisen alotus siis onnistuu, mutta sit se pätkäsee lähetyksen ja valittaa, et maastasi on katsojia liikaa ja pyytää ostamaan maksullisen palvelun...eli siis tuon kai pystyy kiertää jollakin ohjelmalla, mut ei hajuakaan, et miten?
Ja jos on tietoo joistakin muista sivuista mistä pelejä vois kattoo ilmasiks, nii kiitollisena otan vastaan nekin...
Mistä ihmeestä löytäisin salien Les Mills-tuntien biisejä jostain? Tai lähinnä olisi hakusessa Bodyattack 68 kappaleet, mutta youtubessa niitä ei ainakaan ole. Ne biisit on ihan huippuja, mut mistä ne löytyis?

Onko täällä ketään kuka osais neuvoa miten tuolta ATDHE.Net sivuilta pystyis kattoo nhl pelejä? Kattomisen alotus siis onnistuu, mutta sit se pätkäsee lähetyksen ja valittaa, et maastasi on katsojia liikaa ja pyytää ostamaan maksullisen palvelun...eli siis tuon kai pystyy kiertää jollakin ohjelmalla, mut ei hajuakaan, et miten?
Ja jos on tietoo joistakin muista sivuista mistä pelejä vois kattoo ilmasiks, nii kiitollisena otan vastaan nekin...
Siis tarkoitin, että mistä mä noi biisit pystyisin kuuntelemaan kans? Tossa on kaikki biisit sellaisia mitä youtube ei tunnista:/
Onko jotain esimerkkiä mikä on riittävä peruste?
Siis tarkoitin, että mistä mä noi biisit pystyisin kuuntelemaan kans? Tossa on kaikki biisit sellaisia mitä youtube ei tunnista:/

Mun käsittääkseni Les mills-tuntien koreografioita ja musiikkeja suojaa ihan järjettömät tekijänoikeudet, joten tuskin lainaa levyä ohjaajakaan, hän ei varmasti saa niin tehdä. Ja musiikit on miksattu vain tunteja varten, joten täsmälleen samoja ei kovin helpolla löydä.
Mistä voi ostaa megafonin Jyväskylässä? Kiire pukkaa, kun pitäisi tiistaille saada.
Saatan olla väärässä, mutta mulla on sellainen käsitys, ettei niitä remiksejä olisi missään muualla, ts. että esim. juuri youtubeen niitä ei saisi latailla. Kannattaa kysellä siltä ohjaajalta, josko suostuisi vaikka lainaamaan sitä levyä, jos kiltisti kysyy.![]()
Paitsi, että miksiköhän youtubesta löytyy kuitenkin kaikki bodypump-ohjelmien biisit? No eniveis, onneksi on pari hyvää saliohjaaja-kaveria niin niiltä vois tosiaan kysellä
Nyt oli pakko tulla heittää kyssäri tänne. Vaimoni väittää kiven kovaa että kännykän laturi joka on seinässä mutta siinä ei ole kännyä kiinni, KULUTTAA SÄHKÖÄ!? Itse pidän väitettä täysin mahdottomana. Mutta jos jostain kumman syystä näin on niin miks? Valaiskaa hyvät ihmiset ennen ku tästä kehkeytyy isokin riita :D