Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sama. En onneksi kerennyt vetää kun toisen käden letkut auki.

Laita vaan tuoretta bensaa tankki täyteen vanhan jatkeeksi ja eikun ajamaan, hyvin pelittää.
Näinpä. Itse en ole vielä ikinä huomannut mitään eroa vanhan ja uuden bensan välillä. Moottorikelkka on aina lähtenyt tulille syksyllä viimetalvisilla bensoilla ja autossa oli kerran seisonnan jälkeen kaks vuotta vanhaa bensaa, enkä huomannut yhtään mitään eroa uuden bensan kanssa. Lisäks joku ruohonleikkurin bensa on muutenkin meillä mökillä yleensä jotain kaks vuotta vanhaa, kun sitä pari jerrykannullista käy hakemassa kerralla muutaman kesän tarpeiksi.

Kovasti siitä vanhasta bensasta puhuvat, mutta itse taidan uskoa vasta siihen sitten, kun itse sitä todistan. :D

en keksi muutakaa paikkaa mis tätä kysyä? eikä tää nyt ehkä oo "tyhmä kysymys" ja on mut asiaan.. miks vit*s en saa henkeä ku reenaan kovaa tai kauan ? ja nyt on ollu iha muutenki "raskasta hengittää" vaik makoilis vaan. Et oon nyt käyny salil jotai puolvuot/vuoden ihan just aktiivisest. Paino on 74 ja pituus 181cm. Et ei ainakaa ylipainoo oo.. oonkoha voinu sit vetää keuhkot tappii ja ne tarttis aikaa et palautuis kokonaa? mikä mahtaa ol ku tuntuu et selästäki pistäis välil ko vetää syvään henkee. ja keuhkoi ei saa täytee loppuu niinku happi kesken vetämisen ei saa keuhkoi täytee.. vituttaa.. koskaa enne en oo kyl mitää tehny näin pitkää ja aktiivisest enkä varmaa ees oo iha varma et mikä on kehitystä ja mikä ei. kasvukivut nyt tunnistaa mut voiks keuhkot kasvaa tol taval. Nyt oon vedelly aeroobbistaki et jos se sit alkais auttamaa.. Juuja sit viel et ko niistää reenien jälkee/seuraavan päivän ni tulee räkäklimppei ja on limakalvot vitun kuivat.. Siis jos joku nyt tunnistaa oireet omiensa kaltaiseksi ja on päässy tämsest eroon ni help plz :) kiitos! ei mulla kait muuta.

Mikähän patti tuonne minun selkään on oikein ilmestynyt, oli pitemmän aikaa pienehkä sormella tuntuva mutta nyt tullut hieman isommaksi ja ulkonevammaksi. Ihan ihon värinen ja ikäänkuin siinä ihon alla muljuisi jokin juttu?

Olen kyllä tiennyt, että wikipedian sisältö on osin paskaa, mutta en tiennytkään kuinka paskaa se voi olla ennenkuin luin tuon jutun.

Pakollinen tyhmä kysymys, lääketiedettä kun en tunne niin miltä osin tuo artikkeli on paskaa. Uppoaa tällaiseen maallikkoon ihan täydestä, itellä noita tulee silloin tällöin jonnekkin kaulaan. Olen tulkinnut ne ylipaisuneiksi finneiksi, eivät pysy kauaa...

Pakollinen tyhmä kysymys, lääketiedettä kun en tunne niin miltä osin tuo artikkeli on paskaa. Uppoaa tällaiseen maallikkoon ihan täydestä, itellä noita tulee silloin tällöin jonnekkin kaulaan. Olen tulkinnut ne ylipaisuneiksi finneiksi, eivät pysy kauaa...

Talirauhasen ihon alle aiheuttama patti tunnetaan "yleislääkärikielessä" nimellä aterooma, tuntuu lähinnä herneeltä ihon alla, eivätkä yleensä edes kiinnity ihoon. Vilustumisesta ne ei muutu yhtään mihinkään, ne on imusolmukkeita jotka turpoaa kaulalla. Kortisonilla niitä ei saa yhtään mihinkään, puristamalla voi saada rikki, mutta 90% varmasti uusivat.

Rasvapatit on sitten taas ihan oma juttunsa.

linkatkaa sivuja auton laittamisesta?
- korjaushommat, viat, asennus, jne
- soittimien ja vahvistimien asennus
- viritys
- perusjutut

ei haittaa vaikka useampiki sivusto tulee.

Yritän tehdä musclemeccaan accounttia mutta ei onnistu?
Kokeilin laittaa ihan random nimenkin että kenelläkään ei sitä varmasti ole, salasanat on taatusti molemmat samanlaisia, sähköpostiosoite oikein jne.
Silti valittaa että olen jättänyt jotain kenttiä tyhjäksi (en muuten ole), että sähköpostiosoite ei täsmää edelliseen (mitähän vittua, sposti osoite syötetään vain kerran) jne. Mikä ihme voi olla vialla?

en keksi muutakaa paikkaa mis tätä kysyä? eikä tää nyt ehkä oo "tyhmä kysymys" ja on mut asiaan.. miks vit*s en saa henkeä ku reenaan kovaa tai kauan ? ja nyt on ollu iha muutenki "raskasta hengittää" vaik makoilis vaan.

Mulle tulee kaksi asiaa mieleen. Toinen on raudanpuute ja toinen on yläkropan (rintalihakset, yläselän lihakset) lihasten jumi. Jos yläkroppa on jumissa, tulee mullekin tuota haukkomisefektiä, kun ei vaan saa tarpeeksi happea. Venyttely auttaa. Raudanpuutteeseen tietysti rauta.

Minkä takia naiset joilla kasvaa viikset eivät ajele niitä helvettiin?

Melkein joka päivä töissä näkee ainakin yhden naisen jolla kasvaa viikset :lol2:, vitun naurettavan näköstä...

Minkä takia naiset joilla kasvaa viikset eivät ajele niitä helvettiin?

Melkein joka päivä töissä näkee ainakin yhden naisen jolla kasvaa viikset :lol2:, vitun naurettavan näköstä...
Tuli tuosta mieleen, että eikös karvojen kasvu lisäänny, jos niitä ajelee? Vois olla vähän kornia, jos nainen ajelis viiksensä aina ja kohta ne alkais kasvaa yhtä ponnekkaasti kuin miehillä.:rolleyes:

Tuli tuosta mieleen, että eikös karvojen kasvu lisäänny, jos niitä ajelee? Vois olla vähän kornia, jos nainen ajelis viiksensä aina ja kohta ne alkais kasvaa yhtä ponnekkaasti kuin miehillä.:rolleyes:

Ei pidä paikkaansa. Se vain näyttää siltä aluksi, koska kaikki karvat alkavat kasvaa yhtäaikaa. Huonosti selitetty, mutta noin se menee.

Ei pidä paikkaansa. Se vain näyttää siltä aluksi, koska kaikki karvat alkavat kasvaa yhtäaikaa. Huonosti selitetty, mutta noin se menee.

Olen kyllä samaa mieltä. Empiirinen tutkimus. Ei kasva yhtään paremmin vaikka kuinka ajaisin.

Back
Ylös Bottom