Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pärrän tankki puolillaan vanhaa bensaa. Minne hävitän sen?
Näinpä. Itse en ole vielä ikinä huomannut mitään eroa vanhan ja uuden bensan välillä. Moottorikelkka on aina lähtenyt tulille syksyllä viimetalvisilla bensoilla ja autossa oli kerran seisonnan jälkeen kaks vuotta vanhaa bensaa, enkä huomannut yhtään mitään eroa uuden bensan kanssa. Lisäks joku ruohonleikkurin bensa on muutenkin meillä mökillä yleensä jotain kaks vuotta vanhaa, kun sitä pari jerrykannullista käy hakemassa kerralla muutaman kesän tarpeiksi.Laita vaan tuoretta bensaa tankki täyteen vanhan jatkeeksi ja eikun ajamaan, hyvin pelittää.
kiitos! ei mulla kait muuta.Mikähän patti tuonne minun selkään on oikein ilmestynyt, oli pitemmän aikaa pienehkä sormella tuntuva mutta nyt tullut hieman isommaksi ja ulkonevammaksi. Ihan ihon värinen ja ikäänkuin siinä ihon alla muljuisi jokin juttu?
Olen kyllä tiennyt, että wikipedian sisältö on osin paskaa, mutta en tiennytkään kuinka paskaa se voi olla ennenkuin luin tuon jutun.
Pakollinen tyhmä kysymys, lääketiedettä kun en tunne niin miltä osin tuo artikkeli on paskaa. Uppoaa tällaiseen maallikkoon ihan täydestä, itellä noita tulee silloin tällöin jonnekkin kaulaan. Olen tulkinnut ne ylipaisuneiksi finneiksi, eivät pysy kauaa...
Pakkiksen matemaatikot, miksi 2lnx on sama kuin lnx^2? Ei oikein järki leikkaa nyt.
Lukase vaikka tuolta: Logarithm - Wikipedia, the free encyclopediaPakkiksen matemaatikot, miksi 2lnx on sama kuin lnx^2? Ei oikein järki leikkaa nyt.
en keksi muutakaa paikkaa mis tätä kysyä? eikä tää nyt ehkä oo "tyhmä kysymys" ja on mut asiaan.. miks vit*s en saa henkeä ku reenaan kovaa tai kauan ? ja nyt on ollu iha muutenki "raskasta hengittää" vaik makoilis vaan.
Tuli tuosta mieleen, että eikös karvojen kasvu lisäänny, jos niitä ajelee? Vois olla vähän kornia, jos nainen ajelis viiksensä aina ja kohta ne alkais kasvaa yhtä ponnekkaasti kuin miehillä.Minkä takia naiset joilla kasvaa viikset eivät ajele niitä helvettiin?
Melkein joka päivä töissä näkee ainakin yhden naisen jolla kasvaa viikset :lol2:, vitun naurettavan näköstä...

Tuli tuosta mieleen, että eikös karvojen kasvu lisäänny, jos niitä ajelee? Vois olla vähän kornia, jos nainen ajelis viiksensä aina ja kohta ne alkais kasvaa yhtä ponnekkaasti kuin miehillä.![]()
Ei pidä paikkaansa. Se vain näyttää siltä aluksi, koska kaikki karvat alkavat kasvaa yhtäaikaa. Huonosti selitetty, mutta noin se menee.
Paljonko hevosenlihan kilohinta on?