Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikshän ihmeessä hapankorpussa on reikiä?...:(
"Oululaisen Hapankorppuviipaleissa olevat reiät syntyvät nk. nakituslaitteesta. Ennen uuniin laittoa hapankorppumatto "nakitetaan", eli rei’itetään piikkitelalla hiivan kuplimisen estämiseksi. Kun matto revitään kahtia, on päällimmäisessä matossa reikiä ja alempi hapankorppumatto on täysin sileä. Menetelmä on tuttu myös kotileivonnassa, kun taikina pistellään esimerkiksi haarukalla kuplimisen estämiseksi." http://www.fazergroup.com/templates/Fazer_Information.aspx?id=1369&epslanguage=FI

Mistä voisi johtua YouTuben hidastelu? Kai Greenen 2min poseohjelma on ladannut jo useamman minuutin, eikä palkki ole edes puolessa välissä... Muilla sivuilla samanlaista ongelmaa ei ole, enkä lataa mitään muuta tällä hetkellä.

Mulla on aiheesta sisäpiirin tietoa: koska Youtube on nykyään täynnä sellasta paskaa että kaikkia hävettää, niin google on laskenut download speediä. Ihan vaan vittuillakseen takaisin. Sitten saamme rapidspeedin takaisin kun kaikki turha poistetaan (mm. Sinätuubapaskat, Salkkari pilajutut, kaikki videoblogit esim. Pasi Viheraho, Markorepairs ja Crikez)

Tulipa tänään treenatessa mieleen: Aina sanotaan ettei voi laihtua ja lihakset kasvaa samaan aikaan (ja tavallaan mäkin tuohon uskon). Sitten kuitenkin kaikki jotka käy salilla tosissaan on lihaksikkaita hoikkia tai lihaksikkaita jolla on laardia bulkkaamisen ansiosta.

Mutta kysymys, jos toi väittämä pitäis paikkaansa että ei voi laihtua ja lihakset kasvaa samaan aikaan, eikö salilla pitäis olla niitä nollakalorin miehiä (ja naisia) jotka vuodesta toiseen rimpuilee ei lihaksikkaina kuten alussa olivat ja laarditkin olis tallella ?

Kysyin jo toisessakin ketjussa´, mutta asialla hieman kiire niin kysytään tässäkin.

Ystävälle pitäisi saada lahjaksi mersun slk pienoismalli hopeisena. Kellään tietoa mistä voisi löytyä? Amazonista katoin, mutta vähän nakertaa maksaa enemmän postikuluja kun itse tuotteesta. Joten jos joku olisi sattumalta jossain kotomaanliikkeessä moista nähnyt?

Noitahan on joka autoliikkeessä, siis pienoismalleja. Soita vaan lähimpään mersuliikkeeseen ja kysäse.

Käy taas vähän hitaalla kun ei tosiaan tuo tullut mieleen. Kokeillaan sieltä. Kiitokset!

Kysyin jo toisessakin ketjussa´, mutta asialla hieman kiire niin kysytään tässäkin.

Ystävälle pitäisi saada lahjaksi mersun slk pienoismalli hopeisena. Kellään tietoa mistä voisi löytyä? Amazonista katoin, mutta vähän nakertaa maksaa enemmän postikuluja kun itse tuotteesta. Joten jos joku olisi sattumalta jossain kotomaanliikkeessä moista nähnyt?
Noitahan on joka autoliikkeessä, siis pienoismalleja. Soita vaan lähimpään mersuliikkeeseen ja kysäse.

Mulla on excelissä tietoja kahdessa sarakkeessa ja haluan niistä kaaviolla näppärän yhden käppyrän, miten tuo nyt tehtiinkään? Survottiinko johonkin väliin jakomerkkiä vai mites se menikään? Ainakaan valmista vaihtoehtoa en löydä tuolle.

Mulla on excelissä tietoja kahdessa sarakkeessa ja haluan niistä kaaviolla näppärän yhden käppyrän, miten tuo nyt tehtiinkään? Survottiinko johonkin väliin jakomerkkiä vai mites se menikään? Ainakaan valmista vaihtoehtoa en löydä tuolle.
Käppyrää tehtäessähän siihen valitaan mistä ruuduista ne tiedot otetaan. CTRL pohjaan ja maalaat kaikki. Tahi maalaat ja sitten teet käppyrän. Jos siis oikein ymmärsin.

Käppyrää tehtäessähän siihen valitaan mistä ruuduista ne tiedot otetaan. CTRL pohjaan ja maalaat kaikki. Tahi maalaat ja sitten teet käppyrän. Jos siis oikein ymmärsin.
Noin teinkin alusta lähtien. Nyt joku puoli tuntia tuon kanssa taisteltuani loppujen lopuksi sain homman toimimaan, vaikka en mielestäni edes toimintapoja muuttanut. Alussa vain jostain syystä puski sitkeästi aina kahden viivan käppyrän, vaikka halusin yhden viivan käppyrän.

Jos olen 17-vuotias, opiskelen kauppiksessa ja asun huoltajan luona niin paljon saan maksimissaan opintorahaa /kk? Noista Kelan sivuista ota mitään tolkkua...

Back
Ylös Bottom