Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain toimimaan. Yllätyin miten nopeasti tuo yhteys toimii vaikka on vain 384kb/s laajakaista!Varmaan paras tapa on asentaa koneelle nokia pc suite, sen jälkeen tuikata kännykkä johdolla kiinni koneeseen ja valita nokia pc suitesta että yhdistä tietokone internettiin puhelimen avulla. Näin ainakin minulla on toiminut
Kysynpäs täältä... onko kellään sellaista standardi-email viestihäntää käsillä, joka siis liitetään viestin loppuun ja siinä lukee jotain tyyliin:
"Tämä viesti on tarkoitettu vain sen alkuperäiselle vastaanottajalle. Tämän viestin tai sen sisällön julkaiseminen tai välittäminen on kielletty..."
En muista miten toi usein käytetty rimpsu menee, muistaako joku muu?
tuikata kännykkä johdolla kiinni koneeseen
Sain toimimaan. Yllätyin miten nopeasti tuo yhteys toimii vaikka on vain 384kb/s laajakaista!
On kai siitä useita versioita, mulla on duunimailissa tollanen
Tämä viesti liitteineen voi sisältää luottamuksellista tietoa tai liikesalaisuuksia, jotka ovat XXX-yhtiöiden omaisuutta. Se on tarkoitettu vain nimetyille vastaanottajille. Muilla ei ole oikeutta lukea, tulostaa, tallentaa, kopioida, jakaa edelleen tai käyttää tätä viestiä eikä mitään sen osaa. Jos olet saanut tämän viestin vahingossa, ilmoita virheestä viestin lähettäjälle ja tuhoa viesti.
Onko maa litteä? Koska monet uskoo että on. Kukapa sen tietää. Teach the controversy...
On maa litteä. Sen näkee helposti jos vaikka katsoo metsän reunaa ja kaareutuuko se. Toinen testi on esim jättää pallo keskelle pihaa ja katsoa lähteekö se pyörimään jonnekkinpäin. Ei lähde, eli maa on litteä. Jos et usko niin koita laittaa pallo toisen pallon pinnalle ja katsoa pysyykö se siinä. Ei pysy.
On kai siitä useita versioita, mulla on duunimailissa tollanen
Tämä viesti liitteineen voi sisältää luottamuksellista tietoa tai liikesalaisuuksia, jotka ovat XXX-yhtiöiden omaisuutta. Se on tarkoitettu vain nimetyille vastaanottajille. Muilla ei ole oikeutta lukea, tulostaa, tallentaa, kopioida, jakaa edelleen tai käyttää tätä viestiä eikä mitään sen osaa. Jos olet saanut tämän viestin vahingossa, ilmoita virheestä viestin lähettäjälle ja tuhoa viesti.
Jami2003 sanoi:On maa litteä. Sen näkee helposti jos vaikka katsoo metsän reunaa ja kaareutuuko se. Toinen testi on esim jättää pallo keskelle pihaa ja katsoa lähteekö se pyörimään jonnekkinpäin. Ei lähde, eli maa on litteä. Jos et usko niin koita laittaa pallo toisen pallon pinnalle ja katsoa pysyykö se siinä. Ei pysy.spege sanoi:Onko maa litteä? Koska monet uskoo että on. Kukapa sen tietää. Teach the controversy...
Onko maa litteä? Koska monet uskoo että on. Kukapa sen tietää. Teach the controversy...
Voinko olettaa, että tämä on vastaus?tuleeko sivulauseen jälkeen koskaan kysymysmerkkiä?
Voinko olettaa, että tämä on vastaus?
http://support.mozilla.com/fi/kb/Äl...#Kirjanmerkkitulosten_poistaminen_luettelosta
voisko tollanen olla ratkasu mun probleemaan? uskaltaako tuota mennä kokeilee?