Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ennenkuin astut laivaan. Varustamot kuitenkin toivovat, että maksat risteilyn ennen satamaan menoa. Jonutusaika lyhenee.
. Mua alkaa väsyttämään samoihin aikoihin kun normaalisti, mutta unet kofeiini vie täysin. Tähän riittää vain 1 kupillinen.Vaihtelee tosi paljon limun mukaan. Jenkeissä katselin syksyllä niin kofeiinimäärät litrassa vaihtelee 50-220mg välillä.Kofeiini on aine johon kroppa luo toleranssia l. "turtuu". Siis jos juo päivittäin monta kuppia, tarvitaan iso annos jotta vaikutusta tuntee, mutta jos on pari viikkoa juomatta niin tehoa irtoaa taas pienestäkin annoksesta. Kolajuomien kofeiinimäärät on pienempiä kuin kahvin, yhden kahvikupillisen vastaavuus löytyy noin litrasta kolalimua (tämän tiedon lähde: wikipedia).
Luultavasti vetää vaan koripallokentän siihen jään päälle...jotain eristettä varmaan väliin, ettei mustat varpaat jäädy...Katselin yöllä NHL:ää ja siinä New York Rangersseja katsellessa, siinä jossain vaiheessa mainittiin että huomenna onkin koripallo peli MSG:ssä. Mitäs jäälle tapahtuu? Sulatetaanko jää aina pelin jälkeen vai rakennetaanko jään päälle koripallokenttä?
Tässä sama homma toistepäinMitäs jäälle tapahtuu?
Eikös se hyvä ruuansulatus oo aina plussaa :arvi:Kumpi on parempi lihaskasvun kannalta, hidas vai nopea ruuansulatus?
miten hitossa saan vaihettuu näitä ulkoasun värejä,esim mikä tuossa alhaalla on mitkä sivut on auki ym, kyseessä siis windows wista.?:jahas:
Pitääkö mun saada vuoden 2008 verokortti takas viimeisestä työpaikastani? Olin siis kolmessa eri työpaikassa viime vuonna.
Onko sitä kahvia sitten pakko juoda jos ei pysty? Siitä aineesta ei ole kenellekään mitään hyötyä. Itse en myöskään juo kahvia kuin ihan satunnaisesti, ja silloinkin seurauksena on lähes poikkeuksetta huimausta ja huono olo. Ruokahalu menee täysin ja on ihan omituinen olo.Mä olen tullut siihen tulokseen, että mulla saattaapi olla jonkin asteinen kofeiiniherkkyys :( Juon kahvia harvoin, koulussa pari kertaa viikossa ja satunnaisesti kyläillessä.
meille sillo 06 sanottii et 6kk...tosin nykyää jotku sanonnu et riittäis 3kk..tiiä sitte6kk se on ainakin, jotkut puhuneet jopa vuodesta?