Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Oma tyhmä kysymykseni: mikä geeni saa ihmisen pitämään noista? Itse sytyttäisin palamaan ja antaisin sapiskaa huonosta rahankäytöstä, jos tuollainen ilmestyisi himaan.

Lisäksi: miksi ihmisillä on niin saatananmoinen kiire päästä odottamaan? Hirveällä ryysiksellä rullaportaita kohden, vaikka kyynärpäätaktiikalla, että pääsee seistä pönöttämään siihen paikalleen. Saatana. Samat urpot aina yrittävät livahtaa junaan jostain kainalon alta puolitaklaamalla.

Tai sitten ne ihmiset jotka jäävät seisomaan kun saavat oven auki? You know?! Vittu! Luikuovet avautuvat, kauhea massa ihmisiä takana, ni eiköhä se keski-ikäinen nainen jää pönöttämään heti siihen oven eteen, että "mihin sitä nyt kääntyisi"-tyylillä ja kaivaa laukustaan kännykkää, että voisi soittaa ystävättärelleen ja kysyä että missä kaupassa ne porkkana-alennukset olikaan... Jumalauta!

Laitoin työhakemuksen viime viikon tiistaina. Henkilö jolle hakemus osoitettiin tuli lomalta sunnuntaina, ja vastasi heti, että laittoi tietoni eteenpäin, ja minun tullaan ottamaan yhteyttä ja sopimaan tapaaminen. Vieläkään ei ole soittoa tullut. Kauanko odotan vielä?

Laitoin työhakemuksen viime viikon tiistaina. Henkilö jolle hakemus osoitettiin tuli lomalta sunnuntaina, ja vastasi heti, että laittoi tietoni eteenpäin, ja minun tullaan ottamaan yhteyttä ja sopimaan tapaaminen. Vieläkään ei ole soittoa tullut. Kauanko odotan vielä?

Vaikka olisi jo tapaaminen sovittukin, niin ei sun kannata yhden työpaikan perään odotuksia laittaa. Hakemuksia vaan muuallekin samantein. Kyllä joku ottaa sitten yhteyttä jos on ottaakseen. Mihinkään ei kannata sitoutua ennen kuin on nimet paperissa, vaikka kuinka lupaillaan.

Vaikka olisi jo tapaaminen sovittukin, niin ei sun kannata yhden työpaikan perään odotuksia laittaa. Hakemuksia vaan muuallekin samantein. Kyllä joku ottaa sitten yhteyttä jos on ottaakseen. Mihinkään ei kannata sitoutua ennen kuin on nimet paperissa, vaikka kuinka lupaillaan.

No en ole sitoutunutkaan/sitoutumassakaan. Mä en pystyisi edes aloittamaan kun vasta vuodenvaihteessa. Haluan nimenomaiseen paikkaan, en muualle. Samaa alaa kun väännän koko ajan nytkin ja töitä tulis ovista ja ikkunoista jos vaan jaksais tehdä. Enkä ole lopettamassa nykyisessä paikassa, ainoastaan vähentämässä..

Mitä tarkoittaa hypeventiloiva?
;)

Wiki sanoo "Hype tai hypetys tai hypettäminen (juontuu kreikan sanasta hyperbola, engl. hyperbole tai hype) on jonkin asian merkityksen liioittelua."

Ventilaatio taas merkitsee tuuletusta (vrt. eng. ventilation)

Hypeventiloiva on siis liioitellen tuulettava. ;)

Okei, sorruin siihen mistä aina jaksan marmattaa, kirotusviheeseen :(

uskaltaisin väittää, että aika samalta kun sinä aamukakilla.

En kuulosta miltään. Olen WC-ninja.

Mulla on Thaimaan reissun jälkeen huimannut ja vähän pyörryttänyt päässä ja ollut jotenkin sekava olo.

Tuleeko jollain mieleen joku tauti mihin tämä voisi viitata..? On ollut myös hiukan kuumetta.

Itsellä kävi mielessä että voisi johtua lentokoneesta ja paineen vaihteluista (tasapainoaisti jotenkin sekaisin..?), ku tuli nousujen ja laskujen aikana aika paha olo aina ja korvat lukossa.

Huomenna menen kyllä terveysasemalle.

Oma tyhmä kysymykseni: mikä geeni saa ihmisen pitämään noista? Itse sytyttäisin palamaan ja antaisin sapiskaa huonosta rahankäytöstä, jos tuollainen ilmestyisi himaan.

Mäkään en oikein ymmärrä, että mitä ihmettä aikuinen ihminen tekee pehmoleluilla? Jollain 100-300 eurolla saisi tosi paljon enemmän jotain muuta kivaa.

Ostin WoWin. Missä helvetissä täällä on se mukana tuleva 30 päivän peliaika? Yritän rekisteröityä, mutta vaihtoehdoiksi tarjotaan luottokortteja ja 60 päivän pelikorttia. Ei onnistu rekisteröityminen, kun ei mukana ole tullut mitään ilmaista 30 päivän korttia. On vain Guest Pass key, eikä ideaa, minne helvettiin se laitetaan! :curs:

Heh, pari tuntia näistä kyssäreistä tuli soitto. "onneksi" en päässyt vastaamaan..:jahas:

Ostin WoWin. Missä helvetissä täällä on se mukana tuleva 30 päivän peliaika? Yritän rekisteröityä, mutta vaihtoehdoiksi tarjotaan luottokortteja ja 60 päivän pelikorttia. Ei onnistu rekisteröityminen, kun ei mukana ole tullut mitään ilmaista 30 päivän korttia. On vain Guest Pass key, eikä ideaa, minne helvettiin se laitetaan! :curs:

Heitän nyt aika hatusta, mutta eikös se ole cd-kotelon sisäpuolella valkoisessa tarrassa?

Hyvä vaan jos ei toimi. Wow vie sielusi.

Heitän nyt aika hatusta, mutta eikös se ole cd-kotelon sisäpuolella valkoisessa tarrassa?

Hyvä vaan jos ei toimi. Wow vie sielusi.
Ei ole. Katsoin joka puolelta. Mukana tuli vain guest pass keyt ja tietty authentication keyt. Tunnistauduin sitten pankkikortilla, mutta parempi olis, että saan kuukauteni.

Urpo ajoi päin autoa parkkipaikalla, urpon vakuutus lupasi korvata vanhingon joita autoni kärsi.

Pitääkö minun maksaa vuokraa sijaisautosta jonka joudun vuokraaman sillä töissä joudun liikkumaan toimipisteiden välillä ja oma auto pitää jättää ajaksi X maalaamolle jotta se saadaaan kuntoon vai onko vahingon aiheuttaneen henkilön vakuutusyhtiö velvollinen korvaamaan minulle onnetomuudesta johtuneet kulut (vuokra auto/bensat) ?

Back
Ylös Bottom