Sello on ostoskeskus Espoossa"Sellossa"..?:juntti:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sello on ostoskeskus Espoossa"Sellossa"..?:juntti:

Laitoin työhakemuksen viime viikon tiistaina. Henkilö jolle hakemus osoitettiin tuli lomalta sunnuntaina, ja vastasi heti, että laittoi tietoni eteenpäin, ja minun tullaan ottamaan yhteyttä ja sopimaan tapaaminen. Vieläkään ei ole soittoa tullut. Kauanko odotan vielä?
Miltä kuulostaa hypeventiloiva hylje?
Miltä kuulostaa hypeventiloiva hylje?
Vaikka olisi jo tapaaminen sovittukin, niin ei sun kannata yhden työpaikan perään odotuksia laittaa. Hakemuksia vaan muuallekin samantein. Kyllä joku ottaa sitten yhteyttä jos on ottaakseen. Mihinkään ei kannata sitoutua ennen kuin on nimet paperissa, vaikka kuinka lupaillaan.
Mitä tarkoittaa hypeventiloiva?
;)
uskaltaisin väittää, että aika samalta kun sinä aamukakilla.
Oma tyhmä kysymykseni: mikä geeni saa ihmisen pitämään noista? Itse sytyttäisin palamaan ja antaisin sapiskaa huonosta rahankäytöstä, jos tuollainen ilmestyisi himaan.
Mäkään en oikein ymmärrä, että mitä ihmettä aikuinen ihminen tekee pehmoleluilla? Jollain 100-300 eurolla saisi tosi paljon enemmän jotain muuta kivaa.
Laitoin työhakemuksen viime viikon tiistaina. Henkilö jolle hakemus osoitettiin tuli lomalta sunnuntaina, ja vastasi heti, että laittoi tietoni eteenpäin, ja minun tullaan ottamaan yhteyttä ja sopimaan tapaaminen. Vieläkään ei ole soittoa tullut. Kauanko odotan vielä?
Ostin WoWin. Missä helvetissä täällä on se mukana tuleva 30 päivän peliaika? Yritän rekisteröityä, mutta vaihtoehdoiksi tarjotaan luottokortteja ja 60 päivän pelikorttia. Ei onnistu rekisteröityminen, kun ei mukana ole tullut mitään ilmaista 30 päivän korttia. On vain Guest Pass key, eikä ideaa, minne helvettiin se laitetaan! :curs:
Ei ole. Katsoin joka puolelta. Mukana tuli vain guest pass keyt ja tietty authentication keyt. Tunnistauduin sitten pankkikortilla, mutta parempi olis, että saan kuukauteni.Heitän nyt aika hatusta, mutta eikös se ole cd-kotelon sisäpuolella valkoisessa tarrassa?
Hyvä vaan jos ei toimi. Wow vie sielusi.
En minäkään aikuiselle mutta lapsille toki..