Tyhmä kysymys, mutta kapeneeko takapuoli treenaamalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Edenith
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omistan todella kapean lantion (olen nainen) ja musta tuntuu että nyt 3kk treenanneena lantiosta ois lähteny viimesetki muodot, kun peppu on noussut. Senttejä ei oo kuitenkaan lähteny. Koitan nyt kuvien avulla selittää

http://dkm80tng5uqm9.cloudfront.net/full/b27ab4792b769433eea7aabb8580b756/653196-810707.jpg <--- Mun pylly ei todellakaan oo noin huonossa kunnossa, mutta niinkuin tuossa kuvassa, se leveys johtuu tosta roikkuvasta ja alaspäin levenevästä pyllystä/reisien yläosasta, ei leveästä lantiosta.

Treenin myötä vaikkei kiloja ookkaan tippunu ku kaks, niin pyllyn noustessa, toi leveys on kadonnut, ja perseeni muistuttaa nykyään enemmän tätä:
http://i45.tinypic.com/2n258g.jpg Ja kiinnitäkää nyt huomiota vaan tohon lantion reunojen muotoon, ei itse pyllyyn. En oo yhtään tyytyväinen tähän, vaikka perse onki sivusta päin paljon kivemman näkönen ku ennen. Jos lihotan, niin saanko ton ensimäisen kuvan pyllyn leveyden pysymään itelläni, vaikka treenaan?

Älkää hämääntykö siitä että toinen kuva on hyväkuntosesta perseestä, ja ensimmäinen huonokuntosesta, noista kuvista jälkimmäinen näyttää ehdottomasti paremmalta. Mutta mä lopetan treenaamisen tähän paikkaan jos mun lantionkaaresta tulee treenaamalla samanlainen kun tossa toisessa kuvassa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo et tietenkään saa leveyttä pysymään. Ellet samalla bulkkaa läskiäkin lihasten ympärille. Joten joko bulkkaat ja treenaat, tai lopetat treenaamisen tykkänään :rolleyes:

Mutta mä lopetan treenaamisen tähän paikkaan jos mun lantionkaaresta tulee treenaamalla samanlainen kun tossa toisessa kuvassa.
Tarkoitatko sä lantionkaarella nyt tuota haarojen/ reisien yläosan korkeudella olevaa kaarta, lantion korkeudeltahan nuo ovat suunnilleen yhtä 'kaarevia'?

pakaroiden alareunassa/keskikohassa olevaa aluetta, mikä on tokassa kuvassa selkeesti kapeempi

- - - Updated - - -

Eli jos en laihdu ollenkaan niin toi pysyy? vai käsitinkö nyt ihan väärin?

Kovasti yritin mutta en nyt tajua mitä tässä haetaan. Mitäs jos vaan treenaat sellasen kunnon kyykkypeban. Siitä tykkää niin miehet kuin naisetkin eikä varmaan omaan silmäänkään näytä huonolta.

en mäkään tajuu mut kyykkypepust diggailen. noihin molempiin laittaisin reilusti muotoa pakoiden ylä ja sivuosiin, siis kolmanteen korkeimpaan lihakseen ;)mikäs se nimi nyt olikaan...

Zone-sarja -42%
pakaroiden alareunassa/keskikohassa olevaa aluetta, mikä on tokassa kuvassa selkeesti kapeempi
Googlaat "How to get rid of saddle bags" ja teet kaiken päin vastoin kun neuvotaan?

Jos nyt oikein ymmärsin tuon ongelman (erittäin paljon mahdollista että en), haluat varjella pläskiä juuri sillä alueella jossa moni koittaa siitä päästä eroon. Noissa kuvissa olevat "kaaret" eivät taida olla lihasta, joten niitä ei isommaksi treenaamalla saa. Jos laihdut, ne saattavat pienentyä (välttämäti ei heti, joillakin rasva on aika tiukassa reisissä ja persauksessa). Myös treenaaminen (toivottavasti) nostaa pebaa pystympään, mikä ilmeisesti on huono juttu, joten ei kannata hirveästi treenatakaan. En noviisina tiedä yhtäkään treeniliikettä joka puskisi paksia alaspäin ja sivuille.

Hankala ongelma kieltämättä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asiaa helpottaisi, jos pistäisit kuvan siitä tavoitellusta persemallista näytille.

No siis mä EN halua, että siitä tulee tämmönen:
http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/keyj.com/files/2012/01/butt-Joe-Corrigan-getty1.jpg

Ja tässä ois aika unelma, siis nimenomaan miltä näyttäis suoraan takaapäin,levenee alaspäin naisellisesti, eli siis pakaran alaosassa pysyis se leveys, mikä siinä on (tai tietysti mieluiten kasvais), eikä niin, että pakarat nousee, ja toi ja pakaroista tulee about yhtä leveät alhaalta ja ylhäältä.
http://thechive.files.wordpress.com/2012/05/nice-butt-29.jpg

3e2c497b-e816-4c61-bdef-8f419bf32e2e.webp

En tajua tuota ongelmaa yhtään ja No-Bodyn kommennti kiteytti munkin mielipiteen, mutta tuossa on nyt kuva joka kertoo kaiken. Kyykkää nainen kyykkää! Ja siitä perseestä sa lihaksikkaan, kun sinne kasvaa lihasta eli olet pienillä pluskaloreilla eli paino EI laske vaan NOUSEE. Sitten, kun sitä lihasta on tullut niin voi vähän dietata sitä painoa pois ja volá perse on tollanen oikein läpsästävän näköinen.

Jos olet hoikka, niin lisää kaloreita hieman plussalle. Käsittääkseni toivomasi muoto on rasvaa... Ja siis siitä se tietty naisellisuus tulee ;)

Yhdyn tohon kyykkäämisohjeeseen. Mulla on ainakin tehnyt kapeahkoon lantioon ihan selkeää muutosta. Jos myös vaikkapa prässäät niin ei kannata pelätä laittaa niitä jalkoja kapealle (vaikka edelleen kyllä pitäisin siellä levyn yläreunassa). Tulee siihen reisilihaksen ulkoreunaan ihan ylhäältä saakka pyöreyttä eikä sekään tee niistä reisistä mallia broilerinkoipi, jos sitä pelkäät (mallikuvien perusteella?). Sellaisten lihasten kun tensor fasciae latae kasvaminen on tuonut vähän pyöreyttä tonne lantionseudulle itselle ainakin, mut sepäs kyllä taitaa ottaa hittiä ilman mitään erillistä keskittymistä. Googlettamalla ton lihaksen löytää kyllä läjän liikkeitä jos nyt ihan erikseen haluaa siihen kohdistaa. Turha liikaa tollaisista stressata, parempi se pylly nyt pystynä on kuitenkin!:whip:

Back
Ylös Bottom