Työuupumus

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
@manux oon parikymmentä vuotta jo ajatellut että pitäisi ruveta meditoimaan mutten oo pystynyt. Jotenkin ei pysty rauhoittumaan siihen. Pitää kokeilla tuota hengitysharjoitusta jos se rauhoittavia sen verran, joskus tehnyt sitä jos en saa unta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hengittämiseen keskittyminen toimii yllättävän hyvin. Itse käytin sitä pienten ahdistus kohtausten tullessa tai kun piti saada keskittymiskyky takaisin. Toimii yllättävän hyvin.

Se on muuten jännä miten sitä tajuaa olleensa sekava ja väsynyt vasta sitten, kun alkaa paranemaan. Keho ja pää alkaa selvästi suojelemaan väsynyttä ihmistä ja pitää vaan pakolliset toiminnot päällä.
Itsekkin muutuin tuon takia lähes robottimaiseksi työmieheksi, joka teki vielä kovemmin töitä useamman vuoden.

Loppujen lopuksi olinkin valinnut työpaikalta jo itselleni hirttopaikan sekavana, vaikka en sitä halunnut. Työt oli tietysti tarkoitus tehdä ensin. Onneksi jäin samalla viikolla kiinni ahdistus kohtauksen saaneena ja sain suuni vihdoin auki.

No nyt on aikaa tehdä muutakin kuin töitä. Nauttia vaikka pienestä itse kidutuksesta sali juttujen muodosta.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom