Työnteko 1v ulkomailla

TA2 sanoi:
Ja TriplX, on voineet tietysti hinnat muuttua kolmen vuoden aikana, mutta silloin kuin itse olin siellä, esim. Golf GTI maksoi virallisella maahantuojalla £1000 enemmän kuin Suomessa. Silloin kyllä alkoi juuri se ralli, jossa Britit hakivat autonsa Hollannista ja Belgiasta verojen kiertämiseksi. Ovat kai sitten muuttaneet verotuskäytäntöä...
Jep, se voi olla etta ne on joutunut keventaan verotusta kun ihmiset haki muualta vahan kaytettyja autoja, kuten me nyt Saksasta tms. Mutta iso on ero talla hetkella. Tarkistin viela hintaerot, niin Suomessa esim Mondeo td, on about 30000 euroa, kun taalla on 20000 euroa. Mita erikoisempaan autoon mennaan sita suurempi erokin tulee...

Alkuperaiseen kysymykseen voisi antaa vinkiksi mista saat saadokset ja ohjeet on tullin sivu(www.tulli.fi), siella on muuttoajoneuvon tuonnista ja verottomana tuonnista selkeat ohjeet. Itsekin mietin tuota asiaa kun laksin tanne Englantiin toihin...

Anyway suomen autovero :down:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TriplX sanoi:
Jep, se voi olla etta ne on joutunut keventaan verotusta kun ihmiset haki muualta vahan kaytettyja autoja, kuten me nyt Saksasta tms. Mutta iso on ero talla hetkella. Tarkistin viela hintaerot, niin Suomessa esim Mondeo td, on about 30000 euroa, kun taalla on 20000 euroa. Mita erikoisempaan autoon mennaan sita suurempi erokin tulee...

Alkuperaiseen kysymykseen voisi antaa vinkiksi mista saat saadokset ja ohjeet on tullin sivu(www.tulli.fi), siella on muuttoajoneuvon tuonnista ja verottomana tuonnista selkeat ohjeet. Itsekin mietin tuota asiaa kun laksin tanne Englantiin toihin...

Anyway suomen autovero :down:

Missäs päin asustat, jos helpolla saat selville niin mitä siellä kustantaa -04 vuoden R1 Yamaha ?

TheSami sanoi:
Missäs päin asustat, jos helpolla saat selville niin mitä siellä kustantaa -04 vuoden R1 Yamaha ?
Asustan Middlesbrough lahella. Tuossa lahella naytti olevan yksi jalleenmyyja, koitan poiketa joku kerta kun ohi tallustelen...

MElko tarkkaan 20 000 on suomessa hinta. Mulle kyllä kelpaisi myös -03 malli.

Pitää kuutioida vakavasti. Tolkuton jankutus on tuottanut tulosta ja muijakin olisi valmis lähtemään vuodeksi muualle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom