Työmatkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
200-300 metriä.

7km yhteen suuntaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3km auton mittarin mukaan. 5-7 minuuttia menee matkassa riippuen ruuhkasta.

Ei näissä ole mitään itua näissä työmatkoissa jos ne eivät ole kotoa --> omaan työpisteeseen aikoja. Sama kai se meneekö ajamiseen 5min jos esim tuulilasin putsaamiseen menee talvella 15min.

Pitäisköhän tähän laskea mukaan vielä mahdolliset työvaatteiden pukemisetkin, koska harvassa paikassa ne on palkallista.

Ei näissä ole mitään itua näissä työmatkoissa jos ne eivät ole kotoa --> omaan työpisteeseen aikoja. Sama kai se meneekö ajamiseen 5min jos esim tuulilasin putsaamiseen menee talvella 15min.

Pitäisköhän tähän laskea mukaan vielä mahdolliset työvaatteiden pukemisetkin, koska harvassa paikassa ne on palkallista.

no en väitä että kaikki tekevät näin mutta itse nukun vaatteet päällä ja auto on tallissa..

Tasan 5km suuntaansa. Kun pihassa hyppään autoon (katoksessa) ja kun sammutan auton työpaikan pihalla, menee aikaa noin 6 minuuttia. Minuutissa kävelen parkkikselta sisälle töihin. Ja puoli minuuttia siihen, kun olen heittänyt päällysvaatteet naulakkoon ja sisäkengät jalkaan.

Vajaa kymmenen minsaa kotoa lähdön jälkeen, ja olen jo pitämässä tuntia :)

Kesäduunin matka n. 12 km. Matka-aika nyt kun hela Suomi on lomalla, n. 20 min. Touko-Kesäkuussa samaan matkaan meni n. 40 min/suunta. :)

Back
Ylös Bottom