Työmatkasi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jp-84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1,1 km. Jos aurinkoinen aamu niin matkaan menee ~30 min, kierrän härräkällä mutkan kautta, jos tulee vettä niin autolla ~5 min. Talvella kuljen kävellen ~15 min.

Työmatka hmm no minun työtä on toistaiseksi vielä koulu. matka on edestaikaisin 7km päivässä. Ja ainahan tuolla helkamalla tulee poljettua vuodenajasta riippumatta :)

Aurinkolahti-Pitäjänmäki. Tunti menee julkisilla, autolla ilman ruuhkaa 25 min. Koskaan ei Esim. Lahdessa asuessani voinut kuvitella käyvänsä töissä tuollaista matkaa saatika sitten pelaamassa esim. sulkapalloa jatkuvasti yli 20km päässä. Pääkaupunkiseutu on pistänyt muutamassa vuodessa etäisyyskäsitykset aivan uusiksi.

kolmisen kilsaa, fillarilla puksuttelen menemään. Aikaa en ole ottanut, mutta aamulla on helpompaa matka kun on pääasiassa loivaa alamäkeä. Iltapäivällä jostain kumman syystä ylämäkeä.

15km, kimppakyyti työkaverin kanssa tai bussi.

Himpun yli 20 kilsaa per sivu.... Autolla hitusen alle vartti ja fillarilla sellanen 55 minuuttia... toistaiseksi ajelen fillarilla aina pois töistä, mutta ensi viikosta lukien ajelen myös duuniin päin pyörällä....

Kätevää ku asutaan melko syrjässä, mutta motarille pääsee nopeasti ja siitä taas duuniin ku pomppaa rampilta ylös, niin autolla on kyllä tosi mopeeta tulla tuolta. Lähempänä kaupunkia asuvat jumivat aina ruuhkiin ja liikennevaloihin ja käyttävät aikaansa enemmän työmatkoihin.

Noin 4km. Pyörällä reippaammin 15min, rauhallista tahtia 20min suuntaansa. Noin 1-2krt/kk ajan bussilla, johon menee käytännössä sama aika.

Joskus olen myös harrastanut sitä, että bussilla töihin, jalan kotiin. Se on muuten hyvä tapa, mutta töissä on tukkoinen fiilis koko päivän, kun ei ole aamulla saanut pienintäkään liikuntaa. Molempiin suuntiin ei viitti mennä jalan, menisi liikaa aikaa.

Nykyisellään kävellen ~10min, metrolla kaksi pysäkin väliä (ja koska aina lähes myöhässä niin useimmiten metrolla :rolleyes: )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Norppimatka kestää semmosen reilut 5 minuuttia kävellen, matkaa muutama sata metriä. Lahdessa on lyhyt matka joka paikkaan. Tän kuun ajan oon kuitenkin lainassa tuolla Ruoholahdessa, eli on pikkusen pidempi matka :rolleyes:

Viis minsaa koti-bussipysäkki, 1:25-1:45 Lahti-Helsinki väli, Hesan pään ruuhkista riippuen. Kampista sitten Ruoholahteen, 1 pysäkinväli metrolla. Vituttaa istua melkeen neljä tuntia päivässä työmatkalla :curs:

Onneks kesäloma alkaa heinäkuun alussa ja sen jälkeen takas tohon omalle duunipaikalle.

28 km töihin/suunta :curs: Pitänee hankkia seuraava kämppä kiven heiton päästä työpaikalta. Työmatkat kun on sen verran puuduttavia vaikka omalla autolla mennäänkin.

n.60 kilsaa per suunta johon kuluu aikaa 45-60 minuuttia.
Nopeusrajoitukset muuttuu aina talveksi jolloin ei saa ajaa kuin 80km/h.
Kesällä 100km/h mutta kesällä on paljon tietöitä yms.
Eli jos teen normaalin päivän niin lähden kotoa 05:50 aamulla. Olen töissä 06:45 teen töitä 15:50-16:00 asti ja lähden kotiin niin olen kotona juuri ennen viittä.
Eli noin 11 tuntia menee tähä jokapäivä.
Töitten jälkeen salille ja sen jälkeen kotiin syömään ja nukkuun.
Ei ole ainakaan tekemisen puutetta.

Joku pari kilsaa on kesäduuniin, pyörällä 10 minsaa ku sievästi poljeskelee. Koululle kävellen 2 minsaa. :D

Työmatka yhteen suuntaan n. 60 km.. julkisilla kun pitää liikkua niin työpäivä on yleensä sellaiset 12 tuntia. Se vituttaa joskus :(

10 kilsaa..Bussi lähtee mukavasti läheltä kotoa, ja tuo myöskin mukavan lähelle..

Back
Ylös Bottom