- Ikä
- 48
Onko mitään järkeä mainita työpaikkahakemuksessa työharjoittelusta saadusta lyhyestä(1,5 kk) kokemuksesta, kun minulla ei satu olemaan minkäänlaista todistusta asiasta. Jätin nuo opinnot kesken, enkä uskonut milloinkaan tarvivani dokumenttia asiasta. Oppilaitoskin on nyt joululomalla, sinne saa otettua yhteyttä vasta kun työpaikan hakuaika umpeutuu, jos niillä nyt enää mitään on tallella minusta.
Mites te työhönottajat suhtautuisitte hakijaan joka sanoo ettei mulla siitä nyt todistusta ole?(hakemukseen ei tarvi todistusta, mutta mahdollisessa haastattelussa ne pitää esittää) Taitaa antaa aika urpon kuvan? Onko parempi jättää pois vaikka työkokemus jää muutenkin hakemuksessa vielä vähäisemmäksi?
Mites te työhönottajat suhtautuisitte hakijaan joka sanoo ettei mulla siitä nyt todistusta ole?(hakemukseen ei tarvi todistusta, mutta mahdollisessa haastattelussa ne pitää esittää) Taitaa antaa aika urpon kuvan? Onko parempi jättää pois vaikka työkokemus jää muutenkin hakemuksessa vielä vähäisemmäksi?