Työajan käyttö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
52
Tästä voi olla jauhettu mutta kun kiinnostaa. Eli olen alkanut miettimään että onko kaikilla ihmisillä todellakin aina niin kiire duunissa kuin ne väittää. Itellä kuluu normi päivänä valehtelematta vähintään 2-3 tuntia netissä surffaillessa ja silti saan raportit ja muun sälän tehtyä säännöllisesti nopeammin kuin duunikaverit. Vaihtoehtona on siis että a)olen tehokkuus ihme b)kaikki duunikaverit kusettaa kiireitään ja todellisuudessa neppailee netissä. Ite ainakin työtilannetta kysyttäessä vastaan aina että kiirettä pitää vaikka kaikki olis niiq aivan fastastisesti.

Mites teillä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jambo sanoi:
Tästä voi olla jauhettu mutta kun kiinnostaa. Eli olen alkanut miettimään että onko kaikilla ihmisillä todellakin aina niin kiire duunissa kuin ne väittää. Itellä kuluu normi päivänä valehtelematta vähintään 2-3 tuntia netissä surffaillessa ja silti saan raportit ja muun sälän tehtyä säännöllisesti nopeammin kuin duunikaverit. Vaihtoehtona on siis että a)olen tehokkuus ihme b)kaikki duunikaverit kusettaa kiireitään ja todellisuudessa neppailee netissä. Ite ainakin työtilannetta kysyttäessä vastaan aina että kiirettä pitää vaikka kaikki olis niiq aivan fastastisesti.

Mites teillä?

Joo kyllä täälläkin ollaan netissä aika paljon...

jambo sanoi:

Mites teillä?

Ite ehdin nyt vasta ekaa kertaa kirjottamaan tänne tänään...
Ollu vähän askartelua, pitkin päivää..

No onneks neloselta kotiin.

efuman sanoi:
ihmiset valittaa kiireitään ettei vaan kasata liikaa duunia niiden niskaan.

Jep, se tulee jo kutakuinkin selkäytimestä. Jos erehtyy jossakin kehityspalaverissa mainostamaan että nyt on meidän osastolla sopiva työtilanne/vapaita resursseja niin:

a) ensin niskaan kaadetaan suunnilleen kaikki firman avonaiset projektit
b) jos niskaan kaadettavaa löytyy vain vähän niin aletaan vakavasti harkita henkilöstömäärän supistamista ko. osastolla

Kannattaa siis aina olla kiireinen, tällöin on mahdollista että joskus on sopivasti töitä eikä vatsahaava tule vielä tällä viikolla.

Kiirettä riittää, joten ihan lyhyitä vierailuja vaan ehtii työkoneelta tehdä nettiin. Olisiko keskimäärin 20 min päivässä.

Toivottavasti kukaan ei tunnista, mut mä ehin vetää päivän puntti treenit ja surffailla netissä työpäivän aikana.. :D Siis ihan rentoa tämä on. :lol2:

kyllä mä vähän nettiin ehdin. Kiire määritellään miten huonosti olet jäjestänyt aikasi.
Mä käytän yleensä safkiksen salilla ja syön työnlomassa- harvoin on kiire

Netissä tulee pörrättyä enemmän tai vähemmän työpäivän aikana ja koskaan ei ole työt jäänyt netin takia tekemättä.
Painan kyllä töitä kiitettävää tahtia joten aikaa surffaamiseen jää mukavasti kun toiset taas eivät tahdo parissakaan päivässä tehdä samaa työmäärää kuin meikäläinen, jonkun sortin tehopakkaus?????

Elikkä tähän mennessä tähän threadiin vastanneet istuksivat tietokoneen ääressä päivät pitkät? Ja pääsevät ilmeisesti tosi helpolla töissä.
Itse en juuri töissä nettiin tosiaan kerkiä tai yleensä suuria mahdollisuuksia edes saa että pääsisin sellaisen koneen ääreen jossa olisi netti mahdollisuus.

Viime viikko oli ihan tuskaa, töissä tuli oltua 50 tuntia, joista töihin kului maksimissaan 10 tuntia, ja oikein koitin tehdä viimesen päälle duunit että aika ees kuluis :( Kyllähän sitä kyllästyy tähän surffailuun jos 10 tuntii istuu netissä, ei tuu mieleenkään koskee kokeeseeen kotona :urjo:

Pepsi X:ää vaan ja batteryä että jaksaa ees suffailla :hyper: Näky on varmaan karsea ku mies makaa loppuillasta selkä notkolla tuolilla, ja ainoostaan leuka ja kädet on enään pöydän tasolla...

Oon 4 kuukauden sopparin puolivälissä. Ajatus oli tehdä töitäkin mutta en voi aloittaa projekteja ennen kuin herrat saa tilattua tarvittavat tarvikkeet. Käyn joka viikko kysymäs mutta asiat ei etene =/ No kyllä tää mulle sopii, oma huone ja ketään ei oo vielä häirinnyt. Jonkun ylätaljan ja pari käsipainoo nurkkiin ku hommais niin voin alkaa bodaamaan täällä...

No joo... Oonkin hakemassa jo hyvissä ajoin uutta duunia, noi projektit tais kuolla jo kuukausi sit mutta mulle ei oo kerrottu...

Joo netissähän sitä työaikana aika paljon tulee oltua, parhaimmillaa koko työvuoro :D .Työnantajan onneksi tilanne on kuitenkin se että itse duuniin netissä roikkuminen ei vaikuta tippaakaan...Itseasiassa päinvastoin, virkistää vaan kun on jotain tekemistä.

Riippuu varmaan paljon siitä mitä tekee. Mun duunissa ei ainakaan paljoo nettiä käytetä kun tauoilla ja silloin kun pomot on lomalla. :D Aikalailla kiirettä riittää joka päivälle...

Mä meen töihin tekemään töitä, nettiä ehtii kyllä käyttelemään kotonakin. Moraali ei jousta netissä pyörimiseen töiden sijasta. Ruokatauolla saatan vartin verran pyörähtää joillakin vakiosivuilla ruokailun ohessa. Töissä on kyllä kiireistä, mutta mä myös pidän yleensä kiinni 8 tunnin työpäivistä (sis. ruokatauon).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom