Työaikasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Replay
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaihteleva, epäsäännöllinen kolmivuortyö: vuoroja aamu 07.30-15.30, ilta 14.00-21.30, yö 21.00-08.00. Lisäksi itse teen pitkiä päiviä yleensä 1(-3)/vko eli vuoro silloin 07.30-21.30. Vuoron pituuksissa välillä liukumaa, yleensä vaan loppupäästä venyy...

08:00 - 16:00 eikä valittamista. Nöyrty pieni poika kun piti herätä syksyllä ennen kuutta, kun oli 9 vuotta herännyt kahdeksan jälkeen.

40 tuntia viikossa / 8h pv päivätöissä, yleensä klo 6-16 välillä.
+ ilta/yötöissä firmassa 3 yötä/vk = n.25h/vk
Tekee 65 tuntia joka viikko, ja viikon jokaisena päivänä jommassakummassa tai molemmissa töissä.
Mutta onneksi ei tunnu tippaakaan vastenmieliseltä, koska elämässä pitää olla sykettä eikä joutoaikaa :)

Hyvin epäsäännöllinen vuorotyö. 03.30-10.30,22-06,00-8.15, 6-13 yms. Enimmäkseen tullut öitä tehtyä, voisi olla aika shokeeraavaa sirtyä johonkin 8-16 työhön. Toki sellaistakin on tullut tehtyä.

Päivätyötä, 37,5 h viikossa. 8.30-16.30. Viikonloput vapaata. Sopii mulle loistavasti, illat aikaa treenailla ja viikonloppuisin reissailla jne. Varsinaisia liukumia ei ole, mutta pienessä toimistossa on tosi joustava meininki. Ai niin ja onhan mulla sivutyökin, 1 h spinningiä viikossa :D Tosin se on vaan harrastus, mistä saattuu saamaan palkkaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Päivätyö, 37,5 tuntia viikossa. ma-to 7.30-15.30 ja pe 7.30-13.45. Sopii loistavasti minulle. Säännöllinen työaika, säännöllinen rytmi elämässä. Viikonloput ja illat vapaat!

Mulla on kunnon sillisalaatti, koska työtilanteen mukaan tehdään kaikkea väliltä päivävuoro ja kolme vuoroa.

Päivävuorossa saa töihin tulla väliltä 6.00 - 8.30 ja työpäivän pituus safkatauon kanssa 8,5h. Pyrin tulemaan aina kuuteen.

Aamuvuorot sitten 6-14, illat 14-22 ja yöt 22-06.

Ysiviikolla alkaa osittainen hoitovapaa, eli päivävuorossa kuuteen tullessa pääsee himaan 12.30, kyllä maistuu!

8-16 parin tunnin joustoilla. Ketuttaa ettei ole viikolla juuri koskaan aikaa hoitaa asioita ellei pidä kesken päivää omaa lomaa, tai aloita myöhemmin/lopeta aikaisemmin.

Tekee 65 tuntia joka viikko, ja viikon jokaisena päivänä jommassakummassa tai molemmissa töissä.
Mutta onneksi ei tunnu tippaakaan vastenmieliseltä, koska elämässä pitää olla sykettä eikä joutoaikaa :)

aikoinaan samaa harrastanut (pahimmillaan 90 tunnin viikkoja), nyttemmin rahatilanteen sen verran kuntoon saanut ettei enää tarvitse - ja ehkä ennen kaikkea, järjen päähän löytänyt. oma työrytmi 24 h putkeen, sitten 72 h vapaata. yötyöt vie enää pari/kolme iltaa kuussa, kun ne ennen vei saman verran viikossa.

en vaihtais enää tätä vapaata aikaa mihinkään. saa treenata rauhassa, milloin huvittaa, saa levätä ja tehdä omia juttujaan niin paljon kuin haluaa - ja se tuntuu taivaalliselta. ihmissuhteisiinkin voi antaa aikaa ihan eri tavalla, ja mahdollinen riski konfliktien syntymisiin stressin tai väsymyksen takia on lähestulkoon nolla prosenttia.

elämää ei ole tarkoitettu pelkkään työntekoon, eikä se pelkkä raha tosiaan sitä onnea elämään tuo - riittää että sitä on tarpeeksi. ennemmin haen sitten ne nautintoni muualta elämästä, ja nautin siitä vapaa-ajasta. :zzzz: :haart: :lol2:

Päivätyötä n. 50 tuntia viikossa (riippuen viikosta). Säännöllinen työaika on 37,5 h, joka viikko menee ylitöille. Töihin menen klo 7-9 ja lähden 18-19. Viikonloput muutamaa poikkeusta lukuunottamatta vapaita. Liukumat sopivat minulle.

Aikaisemmin työajat heittivät hurjemminkin, esimerkiksi koko viime kevään tein 12-14 tuntisia työpäiviä, melkein päivittäin. Onneksi tilanne on muuttunut. Nykyään nautin (työn ohella) hurjasti vapaa-ajasta, kiireettömistä treeneistä, lukemisesta ja nukkumisesta.

aikoinaan samaa harrastanut (pahimmillaan 90 tunnin viikkoja), nyttemmin rahatilanteen sen verran kuntoon saanut ettei enää tarvitse - ja ehkä ennen kaikkea, järjen päähän löytänyt.

Eipä myöskään tarvitsisi tehdä kahta duunia, mutta me ihmiset arvostetaan eri juttuja & saadaan nautintoa eri asioista, ja vapaa-aikaa on ihan riittämiin ja nautin siitäkin.
Ja ainahan jalka on hyvä olla monessa ovenvälissä :)
Eikä kukaan ei ole täydellinen arvostelemaan mikä on järkevää elämää ja mihin elämä on tarkoitettu.

Itse teen 40h viikkoon ja liukumien mukaan pelaillaan. Normipäivärytmi on (7.00-7.30) - (16.00-17.00). Sopii täydellisesti minulle. Illat ja viikonloput vapaana ja sitä osaa kyllä arvostaa! On tullut kokeiltua 2- ja 3-vuoroduuniakin sekä kaikkea siltä väliltä. Niissäkin toki hyvät puolensa, mutta olen kyllä tyytyväinen nykytilanteeseen!

Kukaan ei ole täydellinen arvostelemaan mikä on järkevää elämää ja mikä ei.

ei tietenkään, enkä mä riku sitä noin tarkoittanutkaan - kuten varmaan tiesitkin. puhuin omasta puolestani - eli että itse löysin sen järjen päähän, koska itse tosiaan arvostan todellakin sitä vapaa-aikaa, sekä vähemmän hektistä elämää. ja samalla se rahan suunnaton arvostus on kokenut omalla kohdallani pientä inflaatiota, johtuen tietyistä elämänkokemuksista mitä on tässä viime vuosina tapahtunut.

edit. siitä popon työntämisestä mahdollisimman moneen ovenväliin olen kyllä täysin samaa mieltä. :)

4x12,5h ja 6pv vapaata. Tyyliin 4 päivävuoroa 0930-2200, 6pv vapaata, 4yövuoroa 2130-1000 ja taas 6pv vapaalla.
Kuukaudessa työtunnit about 150. Vuodesta ollaan vuosilomien jälkeen kolmannes töissä:)

aamuvuorot 6-14 (käytänössä 5.30-13.30), iltavuoro 14-22 ( K.13.30-21.30), yövuoro 22-06 (K.21.30-05.30)...tätä tehty nyt 9v.
En koskaan ole tehny normaali päivätyötä.(ja sen kyllä huomaa :D)

Back
Ylös Bottom