Työ vie kaikki voimat

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oon nyt vuoden ajan reenannu 3 kertaa viikossa,Sitte ku menin duuniin ni reenit alko menee vituilleen ku ei oo enää voimaa rankkojen työpäivien jälkeen:( Löytyykö muita kenellä on tai ollu sama ongelma??

Juu, kuulostaa tutulta! Tuo on ihan normaalia aluksi. Siinä vaan pitää vähän sumplia yöunien kanssa, että tulee tarpeeksi nukuttua. Ruokapuoli on tärkeä laittaa kuntoon, ei pelkästään se mitä syö vaan myös ruokailujen ajankohdalla on merkitystä. Totta kai jos on mahdollista niin kannattaa edes yksi reenikerta siirtää viikonlopulle, jolloin on varmasti paremmassa lyönnissä kuin arkena.
Kyllä siihen jossain vaiheessa tottuu!

Pystyisitkö syömään n. 2½ tunnin välein shut'kot pieniä annoksia ravitsevaa ruokaa (n. 1/6-7osa päivän tarpeesta / ateria)
Pullamössöä ynnä muuta skeidaa ei kannata mättää...vaan kunnon sapuskaa jossa on protskut hilarit ja rasvat kondiksessa...hilareiden tulisi olla mieluiten hitaasti imeytyviä...tällöin jaksaa painaa töissä ja illalla salilla...ja vielä kotonakin vällyissä:rolleyes:

Käytännössä menisi esimerkiksi;
aamuateria, +2½h ateria, +2½h ateria, +2½h ateria, treeni+palkkari, +1h ateria, ilta-ateria.
On tärkeää, että mikään aterioista ei ole mikään megaluokan annos, vaan annoskoot olisivat kutakuinkin tasamääräisiä ravintosisällöltään.

Toi syöminen ei oikeen onnistu. Mutta entäs jos tekis 1.5L hiilari/proteiini/kaakao juomaa ja jois sitä duunissa, olisko tommosesta mitään hyötyä vai?

joo, sama homma täällä. tää on joka kesä aina sama juttu, 8 tuntisia päiviä raksalla niin ei jaksa enää... viimeks puntilla kävin viime viikon maanantaina, ja vituttaa, himassa oon punnerruksia tehny..:P mutta koska oon vaan kesätöissä ni oottelen syksyä... on rahaa ostaa punttikortti ja on aikaa ja voimaa käydäkin siel puntil :)

Eipä muuten haittaa, mutta aerobisena harrastamani uiminen taitaa jäädä kun ei huvita (eikä taida olla varsinaisesti tarpeenkaan kun se aerobisen voisin luulla tulevan aika hyvin töissäkin).
Tänään tosin jäi salille meno kun olin ylitöissä. Ehtiipä sitä aina huomennakin varsinkin kun en välitä uimassa käydä.
Kuulostaa Haukella olevan vain motivaatio-ongelma. Itse en ole ikinä huomannut väsymyksen vaikuttavan salitreeneihin. Vetää vaikka työpäivän jälkeen lyhyet päikkärit (10-30 min riittää) ja sen jälkeen juo vaikka kahvit tai herättää itsensä jotenkin muuten päiväunipökkyrästä niin eiköhän se energia riitä salillekin.

Joo siihen treeniin kyllä tottuu vaikka töissä kävisikin... Itsekkin kävin kevät talvella normaalisti töissä ja +joskus viikonloppusin päälle vielä.. kerran 3 viikonloppua putkeen normaalien työviikkojen lisäksi... mutta siitä huolimatta jaksoin pumpata salilla vielä :P TOSIN EI ALKOHOLIA KIITOS! tässä vaiheessa.. :D jos oisin ottanut niin sitten olisi kyllä ollut piipussa.. :rolleyes: Raakaa treeniä vaan.. täältäpäin sitä tahdonvoimaa ainaki löytyy!! :rock: :whip:

Kuulostaa tutulta! Mullakin työ syö parhaimmat paukut,,salilla on sitten monesti tosi nuupahtanut olo..mutta on vain sopeuduttava tilanteeseen, sillä jotenkin ne salikortit ja rahkatkin on hankittava..

pidemmän päälle siihen työhön tottuu ja sit jaksaa taas illallakin elää elämää. Itse annan ääneni tuolle tasaiselle syömiselle, ite syön pikkasen joka tauolla töissä, vaikka ei nälkä olekkaan.

JPK sanoi:
pidemmän päälle siihen työhön tottuu ja sit jaksaa taas illallakin elää elämää. Itse annan ääneni tuolle tasaiselle syömiselle, ite syön pikkasen joka tauolla töissä, vaikka ei nälkä olekkaan.

Täsmälleen näin! Ja jos se ruokapuoli on persiillään, niin varmasti väsyttää eikä jaksa tehdä mitään. Itsellä työ välillä todella fyysistäkin (8 tuntia varastojumppaa) ja kummasti jaksaa vielä salillakin paahtaa kun vaan syö riittävästi. No mä oon tätä duunarin elämää jo 7 vuotta viettänyt, että ehkä sitä jo on vähän tottunutkin...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hitto, oon lukenu tän threadin otsikon tosta etusivulta jo useampaan kertaan "tytöt vie kaikki voimat" :D onneksi kumminkaan kyse ei ole noinkaan vakavasta ongelmasta threadin aloittajalla,nyt kun ton luki oikein :)

Työ

Itse olen kesät raksalla töissä ja teen 12-13h työpäivää. Eipä pahemmin enään jaksa salille mennä vaikka söisin 500kg ruokaa päivän aikana kun työt alkaa aamulla 07.00 ja loppuu illalla siinä 18.30-20.00.

Kyllähän se vähän harmittaa ku jää sali vähiin muutamaksi kuukaudeksi, mutta kyllä sitä raksallaki voi jumpata. Tekee yksin kaikki raskaat hommat mikäli vaan mahdollista. Tälläkin viikolla piti pari pumppua raahata kaverin kanssa suojaan pressun alle. No kyseiset pumput paino 120kg / kpl ja kun niitä pitää ensin kantaa sen 30m ja sitten nostaa rinnan korkuiselle. Vielä lisätään se, että otetta et saa oikein mistään, niin kyllä siinä koko kroppa saa pientä harjoitusta :rock:

Eihän raksahommia voi verrata saliin, mutta siellä saa onneksi erilaista treeniä vaihteeksi.

Joo, samantapaista ongelmantynkää täälläkin. Painan tällä hetkellä kahta duunia, ja tuppaa lähes kaikki aika mikä jää mennä nukkumiseen, syömiseen ja juoksevien asioiden hoitamiseen (laskujen maksaminen, kaupassa käynti yms. välttämätöntä).... missä välissä sitä salille kerkeis? Tai miten jaksaisi?

Rasittavaa! Mutta on vaan pakko tilanne nyt.

Teen raksahommia 8h päivässä ja menen himan kautta salille. Enpä ole huomannut kovin pahoja väsymyksen merkkejä salilla. Olen pystynyt parantamaan tuloksia tai tekemään yhtä hyvin kuin viime kerralla. Ainoastaan leuanvedossa tulos ei nouse tai pysy paikallaan. Se menee alaspäin. Tuntuu, että joka kerta menee yksi vähemmän kuin viimeksi... jos jatkuu samalla tavalla niin pian ei mene kuin pari leukaa ja pitää heittää liike pois.

Itse olin eilen 12h duunissa, tänään "vain" 10h.. Tänään sai jäädä selkätreenit tekemättä, sen verran kovat "treenit" oli töissä vuodeosastolla, huomenna sitten käyn aamulenkillä ja treenaan selän kovempaa kuin koskaan, ku on lyhyt työpäivä.

hanaa sanoi:
itsekin olen raksalla kesä töissä.
pitää muistaa juoda ja paljon.

ja syödä, joka tosin meikäläisellä ei ainakaan ole ongelma, tiukkaa tekee että kahvetunnille pärjää... raksalla siis töissä

Hmm joo kuulostaa tutulta. Metsätyöt vie mehut, tai ongelmaa ei ole jos lämpötila on kohtuullinen mutta kun auringossa on jotain +35 astetta ja maa väreilee kuumuudesta niin salilla on "vähän" löysä olo. Vedän palkkarin heti kun pääsen töistä :) Sitten vähän lepoa ja salille. Sitten taas palkkari ja sapuskaa vääntämään...

Mul on kyllä kans ongelma ton työn kanssa.. Ja vaik mä syön kunnon aamupalan, töissä jotai valmis safkaa ja viel duunin jälkee syön ihan kunnolla ni silti ei oikee jaksa painaa salilla 110% niinku yleensä.. Voisko so ongelma olla sit unen puute?

Heh, kaikilla tuntuu työ haittaavan harrastuksia, mutta jos ei töitä niin eipä paljoa harrastellakkaan. Joten tuon ikvän ongelman kanssa on elettävä ja paras konsti on siihen jo mainittu säännöllinen ruokailu ja unirytmi. Olen itse paininut saman ongelman kanssa paljon ja kun vaan saan syötyä säännöllisesti niin töissä kuin vapaallakin ja samalla myös nukuttua kunnolla tasaisesti niin silloin jaksaa.
Tuossa juuri tein 10 päivää putkeen töitä ja parhaina päivinä 16h ja kun vaan oli pari huono ruokaista päivää niin heti huomasi väsymyksenä ja ärtymyksenä että kaikki ei ole kunnossa.

Suositut

Back
Ylös Bottom