TV-Shop kuntolaitteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kajakki
  • Aloitettu Aloitettu
Tbm sanoi:
mfmFA98.jpg
Jos toi hanska ei ois noin paksu, vois luulla että nuo on siskoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Turisas sanoi:
Jos toi hanska ei ois noin paksu, vois luulla että nuo on siskoksia.

So true. Voisi olla melkein tyyliin "Etsi kuvasta kolme eroavaisuutta.." :D

Näin ensimmäisen kerran ab king pro- mainoksen tv-shopissa just äsken. Jäi päiväunetkin ottamatta kun tuijotin sitä hehkutusta. Vain kolmen minuutin harjoittelu riittää! 200 asteen liikerata takaa tehokkaan blaablaablaa. Ja se todellinen liikeratakin oli 90 astetta maksimissaan. Naurussa oli pitelemistä.

Wilhelmiina sanoi:
Joka kerta kun näen Magic Bullet -keittiökonemainoksen, meinaan jo tarttua puhelimeen ja tilata. Se on vaan niin kätevä.

Olen nähnyt sen mainoksen aika monta kertaa. Jonain päivänä menen vielä halpaan... Pitäsköhän hankkia elämä. :rolleyes:
on se vaan niin kätevä:D..ite oon kans ihastellu että on se mahtava mutta eipä oo tullu ostettua ;)

Mimuli sanoi:
Siinä vasta laite, yksi "käyttäjä" kertoi että vyötärö kapeni 97cm:stä 81cm:iin!
ja tämä siis 6 viikossa... ihan joo, totta kai :rolleyes:

No äläs nyt, ei ihan kuutta viikkoa mutta ei paljoa yli 12:sta, ja vyötärö kapeni reilut 20cm :D Ei kyllä ollut abprinkprankpronikeilla asiaan mitään jakoa :)

Mike, se oli felixin pizza originale, eli nykyinen grandiosa. Onhan se pohja vähän kovempi kuin oikeaoppisesti valmistettu pulla, mutta silti, vähän vitutti - ja toisaalta hymyilytti, kun sakset jäivät käteen kahtena osana :)

prismassa oli muuten tilansäästäjä-vaateripustimia 4.30e hintaan, melkein 90% lähtenyt jo tv-shop/ostoskanava/mikälie-hinnoista :D

OmppuO sanoi:
Näin ensimmäisen kerran ab king pro- mainoksen tv-shopissa just äsken. Jäi päiväunetkin ottamatta kun tuijotin sitä hehkutusta. Vain kolmen minuutin harjoittelu riittää! 200 asteen liikerata takaa tehokkaan blaablaablaa. Ja se todellinen liikeratakin oli 90 astetta maksimissaan. Naurussa oli pitelemistä.

Juu, ja ihan parasta koko mainoksessa on se mies joka kertoo laihtuneensa 47 kiloa ab-king pron avulla..

DogToffee sanoi:
Jes, minulla on kohtalotoveri!

Kaksi kohtalotoveria. Aina tekisi mieli tilata tuo vehje, mutta tarkempi
ajattelu osoittaa vehkeen olevan kätevä vain johonkin sorbetin väsäämiseen. Rehellisesti sanottuna, kuinka usein tuollaista tulee muka väsättyä?

Tuli muuten tuosta aromipesän toimivuudesta mieleen, kyllä ruoka varmaan pysyy lämpimänä, mutta mitä tapahtuu esim. lihalle kun sitä lilluttaa vuorokauden kädenlämpöisenä jossain keittiönpöydällä? :urjo:

Kun nyt satuin näkemään ensimmäisen kerran tuon ab king pro mainoksen niin musta laite näyttää loppujen lopuksi aika hyvältä.. tottakai noo hirveät laihdutustulokset ja 200 asteen radat ovat kusetusta mutta laite näyttää aika helpolta tehdä ja sillä varmaan on helppo alkaa vatsalihksettoman fläsänkin tekemään vatsoja.. liike näyttäisi melko hallitulta ja tehokkaalat .. en nyt ole tilaamassa mutta voi olla alkuvaiheessa oikeinkin hyvä vatsalihasten kehittäjä tosin varmaan hyvät vatsalihakset omaavalle liian helppo laite.. paha sanoo.. :nolo: mitä mieltä muut esim mike onko täys kusetus laite

Joo mua on kanssa aina huvittanut toi paikallinen rasvanpoltto,että osaakin elimistö ottaa just siittä vyötärön kohdalta.
Only in america.

haenko sanoi:
Joo mua on kanssa aina huvittanut toi paikallinen rasvanpoltto,että osaakin elimistö ottaa just siittä vyötärön kohdalta.
Only in america.

...and Suomi. ;) Eihän ne muuten niitä vuodesta toiseen mainostaisi ja lähettelisi niitä kuponkiuutisia kotiin.

Total gym oli kyllä huippulaite, kun Chuck Norris oli esittelemässä sitä siinä. Treenaa itsensä aina pumppiin ennen toimintakohtauksia total gymillä. :D Ideana noissa varmaan on se, että ihmiset loppujen lopuksi alkaa uskomaan noihin ja päättää, et tilataan nyt sit saatana ja kokeillaan. Tai jotain sinne suuntaan.

hartiapankki sanoi:
Kun nyt satuin näkemään ensimmäisen kerran tuon ab king pro mainoksen niin musta laite näyttää loppujen lopuksi aika hyvältä.. tottakai noo hirveät laihdutustulokset ja 200 asteen radat ovat kusetusta mutta laite näyttää aika helpolta tehdä ja sillä varmaan on helppo alkaa vatsalihksettoman fläsänkin tekemään vatsoja.. liike näyttäisi melko hallitulta ja tehokkaalat .. en nyt ole tilaamassa mutta voi olla alkuvaiheessa oikeinkin hyvä vatsalihasten kehittäjä tosin varmaan hyvät vatsalihakset omaavalle liian helppo laite.. paha sanoo.. :nolo: mitä mieltä muut esim mike onko täys kusetus laite

Itse miettinyt ihan samaa. Itsellä on joku noista vemputtimista en muista enää sen nimeä, innoistuin ostamaan sen kun salilla oli samanlainen ja kivasti poltteli siellä vatsaa, maksoikin hurjat 9,90 €. Mutta kyllähän reilusti ylipainoisellaihmisellä kuka ei koskaan liiku muuta kuin sohvalta jääkaapille ja menee hissillä ensimmäiseen kerrokseen, niin kolmen minuutin vemputus tollaisella laitteella tekee "ihmeitä" jos siitä nyt kaksikin vkoa jaksaa. Koska tosihan on että, mitä enemmän sitä ylimäääräistä on sitä helpommin se lähtee.

Ei hemmetti, ei voinu kun nauraa kun katoin tota ab king pron mainosta. Saa aika notkee kaveri olla, että pystyy lantiostaan taipuun 200 astetta. Sitten toi yks, jolla oli huonot veriarvot. Hahhah, kyllä täytyy sanoo, että on ihme laite, kun veriarvotkin korjaantuu siinä sivussa. Ei juma.

Tuo suomalaisessa TV-shopissa myytävä oleva Passeli -ohjelmisto on kuulemma mainettaan selkeästi parempi ja hoitaa tehtävänsä ihan hyvin. Itse tätä ihmettelin kun TTY:n muutama talouspuolen asiantuntija siitä mainitsi.

Sepsis sanoi:
Tuo suomalaisessa TV-shopissa myytävä oleva Passeli -ohjelmisto on kuulemma mainettaan selkeästi parempi ja hoitaa tehtävänsä ihan hyvin. Itse tätä ihmettelin kun TTY:n muutama talouspuolen asiantuntija siitä mainitsi.
Kyllä minä ainakin uskon, että Passeli on oikeasti ihan hyvä ohjelmisto. Se on sentään alunperin suomalainen. Markkinointistrategia vaan olisi voinut olla hivenen erilainen.

Uskon kuitenkin siihen, että Passeli on saanut paljon asiakkaita tv-mainosten avulla, vaikka maine on ehkä hivenen kärsinyt...

Tbm sanoi:
Tony Little, America's Personal Trainer! :lol2:

Ikinä en ole nauranu yhtä paljon kun tuon äijän mainoksia katellessa. Ukko on niin maanisen pirteä, ettei mitään rajaa.

p18304b.jpg

mfmFA98.jpg

:lol2: :lol2: :lol2:

Edit: Jollakin tällä foorumilla taisi olla Mr. Little avattarena.. :D

Eiks tuo ollutkaan mattibodari :D

haenko sanoi:
Only in america.

Siis voi LOLLO! TV-Shopin uusin :david: -tuote on sauna belt. Tämä kietaistaa puoleksi tunniksi- tunniksi massun ympärille ja heti katoaa paljon senttejä vyötäröltä. Mainoksessa mies sanoo vielä: "Nyt voi laihtua pysyvästi, eivätkä kalorit tule takaisin". Voi perkele noi :arvi::t

joo mattibodarilla oli muistaakseni toi mr.Little avana. helkkari et putosin sillon kun ekan kerran sen näin.
Ideana noissa varmaan on se, että ihmiset loppujen lopuksi alkaa uskomaan noihin ja päättää, et tilataan nyt sit saatana ja kokeillaan.
kerrotaan välistä osa faktaa, jonka katsojat tajuavat faktaksi. näin loput paskatkin mielletään faktaksi. kun tätä toistetaan tarpeeksi monesti (tuttua mm. hitlerin propagandasta ja jenkkipropagandasta) niin ihmiset alkavat pitämään näitä tosina ja uskovat niihin. tarpeeksi monesti kun joku tuommonen mainos pyörii niin kyllä siinä alkaa miettimään että toimiskohan tuo sittenkin.. ..vaikka todellisuudessa ei etes koko laitetta tarvitse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom