Jos toi hanska ei ois noin paksu, vois luulla että nuo on siskoksia.Tbm sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos toi hanska ei ois noin paksu, vois luulla että nuo on siskoksia.Tbm sanoi:
Turisas sanoi:Jos toi hanska ei ois noin paksu, vois luulla että nuo on siskoksia.
on se vaan niin kätevä:D..ite oon kans ihastellu että on se mahtava mutta eipä oo tullu ostettua ;)Wilhelmiina sanoi:Joka kerta kun näen Magic Bullet -keittiökonemainoksen, meinaan jo tarttua puhelimeen ja tilata. Se on vaan niin kätevä.
Olen nähnyt sen mainoksen aika monta kertaa. Jonain päivänä menen vielä halpaan... Pitäsköhän hankkia elämä.
Mimuli sanoi:Siinä vasta laite, yksi "käyttäjä" kertoi että vyötärö kapeni 97cm:stä 81cm:iin!
ja tämä siis 6 viikossa... ihan joo, totta kai
OmppuO sanoi:Näin ensimmäisen kerran ab king pro- mainoksen tv-shopissa just äsken. Jäi päiväunetkin ottamatta kun tuijotin sitä hehkutusta. Vain kolmen minuutin harjoittelu riittää! 200 asteen liikerata takaa tehokkaan blaablaablaa. Ja se todellinen liikeratakin oli 90 astetta maksimissaan. Naurussa oli pitelemistä.
DogToffee sanoi:Jes, minulla on kohtalotoveri!
haenko sanoi:Joo mua on kanssa aina huvittanut toi paikallinen rasvanpoltto,että osaakin elimistö ottaa just siittä vyötärön kohdalta.
Only in america.
hartiapankki sanoi:Kun nyt satuin näkemään ensimmäisen kerran tuon ab king pro mainoksen niin musta laite näyttää loppujen lopuksi aika hyvältä.. tottakai noo hirveät laihdutustulokset ja 200 asteen radat ovat kusetusta mutta laite näyttää aika helpolta tehdä ja sillä varmaan on helppo alkaa vatsalihksettoman fläsänkin tekemään vatsoja.. liike näyttäisi melko hallitulta ja tehokkaalat .. en nyt ole tilaamassa mutta voi olla alkuvaiheessa oikeinkin hyvä vatsalihasten kehittäjä tosin varmaan hyvät vatsalihakset omaavalle liian helppo laite.. paha sanoo.. mitä mieltä muut esim mike onko täys kusetus laite
Kyllä minä ainakin uskon, että Passeli on oikeasti ihan hyvä ohjelmisto. Se on sentään alunperin suomalainen. Markkinointistrategia vaan olisi voinut olla hivenen erilainen.Sepsis sanoi:Tuo suomalaisessa TV-shopissa myytävä oleva Passeli -ohjelmisto on kuulemma mainettaan selkeästi parempi ja hoitaa tehtävänsä ihan hyvin. Itse tätä ihmettelin kun TTY:n muutama talouspuolen asiantuntija siitä mainitsi.
Tbm sanoi:Tony Little, America's Personal Trainer! :lol2:
Ikinä en ole nauranu yhtä paljon kun tuon äijän mainoksia katellessa. Ukko on niin maanisen pirteä, ettei mitään rajaa.
:lol2: :lol2: :lol2:
Edit: Jollakin tällä foorumilla taisi olla Mr. Little avattarena.. :D
haenko sanoi:Joo mua on kanssa aina huvittanut toi paikallinen rasvanpoltto,että osaakin elimistö ottaa just siittä vyötärön kohdalta.
Only in america.
kerrotaan välistä osa faktaa, jonka katsojat tajuavat faktaksi. näin loput paskatkin mielletään faktaksi. kun tätä toistetaan tarpeeksi monesti (tuttua mm. hitlerin propagandasta ja jenkkipropagandasta) niin ihmiset alkavat pitämään näitä tosina ja uskovat niihin. tarpeeksi monesti kun joku tuommonen mainos pyörii niin kyllä siinä alkaa miettimään että toimiskohan tuo sittenkin.. ..vaikka todellisuudessa ei etes koko laitetta tarvitse.Ideana noissa varmaan on se, että ihmiset loppujen lopuksi alkaa uskomaan noihin ja päättää, et tilataan nyt sit saatana ja kokeillaan.