TV-Shop kuntolaitteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kajakki
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Tässä taas tylsyyttäni seurailin TV-shopin kusetusta.
Ajattelin vain, että miten tällaista kusetusta (tarkoitan lähinnä näitä kuntolaitteita) voidaan edes hyväksyä markkinoilla?

esimerkkinä tuossa pyörii tommonen Ab-doer, joka kulemma kehittää koko keskivartaloa ja sitä jos tekee joka ilta niin takuuvarmasti saa 6-packit yms. yms. hypersupernopeasti ja polttavaa rasvaa todella nopeasti. Jos tekee montaa eri liikettä kuntosaleilla niin se ei voi polttaa rasvaa..

Eli miten tällaista kusetusta voidaan edes hyväksyä? Eikö tuommoinen kusetusmarkkinointi pitäisi kieltää?

On se niin väärin kun lihavia höynäytetään ja pahasti
Itse joskus olin todella lähellä ostaa tv-shopista paskaa mutta onneksi en ostanut ja aloin käymään oikealla salilla ja ruokavaliokin kunnossa :)

Jonkun kuntosalin täytyisi tehdä tv-mainos ja kertoa lihasmassan ja laihdutuksen perusteet :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa olen miettinyt. Mä en voi käsittää miten kuluttajaa voidaan tuolla tavalla kusettaa. Olkoon sitten kyse nixnox tai sitten nuo poltarasvatpäivässätainopeammin laitteet. Ilmeisesti noihin nixnox tuotteisiin on tulossa jotain muutoksia, tällaista huhua kaupassa kuulin. Ainakin tiukan valvonnan alle joutuvat. Noh, eipä tuolla itselle ole niin väliä. En mä jaksa noiden laitteiden käyttäjiä sääliä. Tuo on vain yksi tapa hassata rahaa.

kajakki sanoi:
Jonkun kuntosalin täytyisi tehdä tv-mainos ja kertoa lihasmassan ja laihdutuksen perusteet :worship:

Joo-o. Mutta ketä jokihippoa enää kiinnostaisi koko homma, kun pitäisi laardiperse irrottaa sorkkaraudalla sohvasta ja lähteä salille tekemään jotakin, ja enää ei oikein kärsisi vetää kymmentä Fazerin sinistä ja Kökä Kölää päivässä. Semmonen mainos ei vaan myy.

Ei. Ne voisi luokitella täydeksi kusetukseksi.

Olen tilannut itse tv-shopista kerran (vittuuntuneena ja väsyneenä illalla töiden jälkeen vitsillä) tuotteen. Nikkei-veitsisarja.
No, niitä ei tarvitse koskaan terottaa, sillä ovat niin tylsiä ettei se terotus siihen mitään auttaisi, tosin ne pihviveitset on ihan käteviä. Fileerausveitsi taipuu kyllä, mutta ei taivu takaisin. Ja ainiin, nehän eivät ruostu? 2 pihviveistä olen jo heittänyt menemään ruosteen takia.
Sakset muuten katkesivat kun koitin leikata pizzaa :D

On TV-shopissa joskus ihan oikeasti käteviä tuotteita. Ne tunnistaa siitä, että 4kk myöhemmin ovat sieltä kadonneet, ja huippuhalpa hinta vain 39.90e on muuttunut citymarketin 5.90e hinnaksi. Esimerkiksi nuo tilaasäästävät vaateripustimet ovat varsin käteviä, jos omaa perversion säilöä henkareilla kaikki t-paidatkin, ja tilaa on varsin vähän. Kuten minulla.

Hyvä on myös tää uudehko juttu mitä käyttävät mainoksissaan. "BLAH on Suomen Suoramarkkinointiliiton Reilun Kaupan jäsen" WTF? Ikinä kuullutkaan tollasesta.

Mutta onhan noi aika hauskoja silti, esim. Magic Bullet vedetään aika hätäsellä spiikillä. Ja se vanha ukkeli joka kyselee tyhmiä vanhassa Thunderstick mainoksessa ja taitaa olla myös tuossa digi-ihmekameramainoksessa.

"Not sold in any stores, cause it's a piece of shit"
- Pablo Francisco

Nimim. Ab-Tronic rules :)

Isä osti enoltani orbitrek crosstrainerin :D hyvin se on kyllä toiminut, mutta ei siinä mitään sen erikoisempaa ole kuin muissakaan crosstrainereissa.

setae sanoi:
Olen tilannut itse tv-shopista kerran (vittuuntuneena ja väsyneenä illalla töiden jälkeen vitsillä) tuotteen. Nikkei-veitsisarja.
No, niitä ei tarvitse koskaan terottaa, sillä ovat niin tylsiä ettei se terotus siihen mitään auttaisi, tosin ne pihviveitset on ihan käteviä. Fileerausveitsi taipuu kyllä, mutta ei taivu takaisin. Ja ainiin, nehän eivät ruostu? 2 pihviveistä olen jo heittänyt menemään ruosteen takia.
Sakset muuten katkesivat kun koitin leikata pizzaa :D

Meilläki o nikkei veitset, ja hyvin on ihme kyl pelittäny. Ne pienet piffiveitset o tosi hyviä, muut saa sitten käyttöä tosi satunnaisesti. On kyllä teroteltukki, mutta eine ny ainakaa mun kohalla oo ollu iha täyttä kusetusta kun maksoivatkin ~50e ja ovat kestäneet hyvin apaut pari vuotta.

Onkyl totta et ne kuntovehkeet on silkkaa saissea, eihä kukaa laardiperse voi saada sikspäkkiä hinkkaamaalla vatsoja 15min, ku pitäs ennemminki tiputella rasvoja veke :rolleyes:

Kaverilla on sellanen Chuck Norriksen mainostama "Total Gym" ja se vaikuttaa mun mielestä ehkä pätevimmältä vehkeeltä noista. Sillä voi tehä aika paljon erilaisia liikkeitä ylävartalolle ja sopii hyvin mun mielestä ylävartalon kuntoutukseen ja jumppailuun.

On olemassa TV-SHOP ja on olemassa "TV-shoppeja". Vaikka telkkarissa pyörii paljonkin näitä mainoksia jotka vaikuttaa samanlaisilta, niin ne on kuitenkin eri firmojen mainoksia. Ja yksi näistä on TV-SHOP, joka on kylläkin pisimpään toiminut ja suurin. Kuitenkin kun puhutaan TV-shopista, niin yleensä ihmiset tarkoittavat näitä kaikkia alalla toimivia firmoja. Pari vuotta sitten muistaakseni hesarissakin kirjoitettiin tv-shopin menneen konkursssiin, vaikka kyseisellä firmalla ei ollut muuta yhteistä tv-shopin kanssa kuin toimiala. Ilmeisesti TV-shop brändi on iskostunut ihmisille vähän liiankin hyvin päähän.

Tässäkin threadissa useimmat tuotteet, jotka on mainittu ei ole TV-shopin tuotteita.
Seuraavat ei ole; Ab-doer, Magic Bullet, digi-ihmekamera, Ab-Tronic, orbitrek crosstrainerin, Thunderstick

TV-shop: Chuck Norriksen mainostama "Total Gym"

Nikkei-veitsisarjasta en ole varma.

Oman käsitykseni mukaan TV-shopin tuotteet olisivat laadukkaampia, kuin sen kilpailijoiden. Kuinka laadukkaita ne sitten on siihen en ota kantaa. Itse en ole ikinä tilannut mitään tv-shopista tai muistakaan.

Eiche sanoi:
Hyvä on myös tää uudehko juttu mitä käyttävät mainoksissaan. "BLAH on Suomen Suoramarkkinointiliiton Reilun Kaupan jäsen" WTF? Ikinä kuullutkaan tollasesta.

Suomen suoramarkkinointiliitto

Sin3b sanoi:
Meilläki o nikkei veitset, ja hyvin on ihme kyl pelittäny. Ne pienet piffiveitset o tosi hyviä, muut saa sitten käyttöä tosi satunnaisesti. On kyllä teroteltukki, mutta eine ny ainakaa mun kohalla oo ollu iha täyttä kusetusta kun maksoivatkin ~50e ja ovat kestäneet hyvin apaut pari vuotta.

Juu eivät ne niin huonoja ole kuin olisi saattanut kuvitella :) Lähinnä tulee itse käytettyä enää juuri noita pihviveitsiä sekä leipäveistä, ne ovat ihan käteviä. Lihaveitset ja kirveet sen sijaan ovat aika hanurista, citymarketista ostettu 2e maksanut (painava) lihaveitsi on osoittautunut varsin hyväksi - kunhan sitä terottelee tarpeeksi usein.

Lähinnä ne kommentit, "tämän jälkeen sinun ei tarvitse enää koskaan ostaa uusia veitsiä" jne. ovat ne yliampuvat jutut. Ja varsinkin ne hintavertaukset, verrataan sarjaa kovaan hintaan löydettyihin veitsisarjoihin, joiden hinta on sitten jotain ihan muuta.

Asiaa kaukaisesti sivuten; 'tv-shop' veitsimainos

jenkeillehän nuo taitaa olla suunnattu alunperin ja sieltä löytyy niin tyhmää porukkaa että ne uskoo kaikkeen mitä telkkarissa sanotaan

vähän :offtopic:, mut sinnepäin.

Noiden kuntosalivehkeiden lisäksi ainakin joskus mtv3:n ostoskanavalla mainostettiin jotain rasvanpolttoihmejauhetta, missään ei taidettu vaan kertoa mitään vaikuttavia ainesosia, tai aineen toimimistapaa, uskottavat jenkit kävi vaan silmät pyöreinä selittämässä miten ihanaa elämä oli.

Sama homma tämän postimyyntivihkosen kanssa(kuponkiuutiset tai jotain), tällainen vastaava ihmeaine, mutta missään ei kerrottu tuotteen vaikuttavia aineita tai toimimistapaa.. onko mainostajilla oikeus mainostaa tuottettaan ilman minkäänlaista tuoteselostetta, ja vielä väittää että se paska toimii?

Mulla on total-gym :nolo: . Se on aika vekkuli peli jos haluaa tehdä pitkiä sarjoja tai kuntouttaa vähän heikompaa fysiikkaa. Boudaamiseen... no joo. Se menee poikki koko vehje jos siihen istuu satakilonen mörri.

Rikki se ei ole mennyt kuudessa vuodessa, että ei kai se nyt ihan paska ole.

.,.

Hintansa arvoisten kuntoiluvälineiden luetteloon listaisin ainakin legendaarisen Flying Luren, jota olen erehdyksessä käyttänyt yhden tehokkaan kalastusrupeaman ajan.
Vitutti niin rankasti, että pelkästään vaskulaaristen syiden takia pään ympärys kasvoi 1,6 senttiä.
Toimii.

Misanthrop sanoi:
Hintansa arvoisten kuntoiluvälineiden luetteloon listaisin ainakin legendaarisen Flying Luren, jota olen erehdyksessä käyttänyt yhden tehokkaan kalastusrupeaman ajan.
Vitutti niin rankasti, että pelkästään vaskulaaristen syiden takia pään ympärys kasvoi 1,6 senttiä.
Toimii.

tuolla kriteerillä TV-Shopin katsominen on itsessään mitä mainioin kuntolaite.

.,.

Aromipesä oli aika jees laite...ei siinä mikää hernekeitto valmistunu mut lämpimänä pysy ruoka monta tuntia :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom