Tv-kortti

En löytänyt haulla, joten pakko kysyä; onko jollain täällä kokemusta tv-korteista (kortti tai usb-malli)? Minkälainen kannattaisi hommata kaapelitalouteen, mielummin tietenkin semmoinen, missä toimii mm. tekstitykset eikä kaatuile/kyykkää koko ajan!?

Eli haussa siis toimiva, vakaa, tv-kortti (digi), kertokaa kokemuksianne/auttakaa miestä mäessä!!

E: ja tämä ei ainakaan vielä riitä, mutta olisi voinut jatkaa tietenkin tuohonkin http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=55504

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ongelmiahan noiden kaikkien kanssa tulee :D
Itsellä ei kokemuksia vielä kaapeliversioista, mutta olen myös jossain vaiheessa hankkimassa sellaista. Arvostelujen ja muiden käyttökokemuksien jokseenkin parhaaksi osoittautuisi Terratec Cinergy 1200.
Afterdawnissa on käyttäjien arvostelemana noita laittehia.

Edit. näköjään tuo Technisat Cablestar olis hyvä laite.. asensin muijalle Technisatin Airstarin (vastaava malli antennitalouksiin) ja on toiminut kyllä ainakin hyvin eikä asentamisessa ollut mitään ylipääsemättömiä vaikeuksia. Kerrohan sitten mihin ratkaisuun päädyit ja käyttökokemuksiakin olisi kiva kuulla, tosiaan kun nuo kaapelivehkeet kiinnostaa...

mulla on analoginen kortti, toiminut moitteetta.
oli joskus digi-korttikin, tod hyvä kuva. kallis silloin vaihdoin pois.
kokemuksia kaapelista ei ole.

mutta on olemassa noin tulitikkuaskin kokoisia usb DIGI kortteja, niihin pieni johdollinen antenni niin ei tarvi pelata kaapelin kanssa kaverilla on sellainen maksoi noin 50e ja TOIMII!!

e:
02793.jpg

ei ole sama mutta koko on aika sama, en just löydä sitä mistä se sen osti, kyselen ja ilmoitan kyllä.

e2: jos vaan tv:tä katsot niin digi, mutta jos haluat joskus siepata videoilta tavaraa koneelle niin sitten kannattaa etsiä sellaista korttia jossa on myös analoginen vaihtoehto. ei kannata ostaa pelkästään analogista, käy vanhaksi kohta.

Miten tuon USB-anteenni virityksen kanssa?? Kuvanlaatu yms., jotenkin tuntuu, ettei moinen viritys voi toimia, ainakaan niin hyvin kuin suoraan seinästä repäisty tv-signaali.. :david: ?

E: ja pitää alkaa etsimään vanhoja mikrobittejä, siellä oli muistaakseni juttua moisista vehkeistä joskus tässä kuluneen vuoden aikana..?

kaveri kokeili kotosalla sitä ja toimi moitteetta kuva oli hyvä.

otti sen ahvenanmaalle, siellä ei ollut singnaalia.

Miten tuon USB-anteenni virityksen kanssa?? Kuvanlaatu yms.

Paikastahan tuo on kiinni. No, toisaalta digi TV:n kuvanlaatu on aina niin hyvä kuin itse lähetys on, tai kuvaa ei tule ollenkaan. Henk. Koht odottaisin digikortin hankkimistakin vielä jonkin aikaa, tai sitten analoginen + boksi yhdistelmä käyttöön.

Laitetaanpa uppia!!

Eli olen v-loppuna kasaamassa uutta pöytäkonetta ja ensi viikolla ajattelin hakea jonkinlaisen tv-kortin.

- Antennitalouteen
- Ohjelmaopas ja tallennus tulisi olla mukana
- kaukosäädin olisi plussaa
- hd-kortti?

Ehdotuksia? Tv-kortteja koitin etsiä, mutta tarjonta vaikuttaa olevan todella pieni ja kokemuksia korteista vaikea löytää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom