TV, digitv-lähetyksille ja DVD elokuville, min. 46”, ~1500Eur

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ixa
  • Aloitettu Aloitettu

Ixa

Katselen isälleni uutta TV:tä vanhan 28" putken tilalle.

Katseluetäisyys noin 3,5-4,0m ja 46-tuumaisesta ylöspäin oleva TV on haussa.
Käyttö, ainakin alkuun, olisi täysin digitv-lähetysten (SD) (harava+lautanen) sekä normaalien DVD:n katselua.
Hinta noin 1500Eur.

Myöhemmin, ehkä, voisi päivittää lautasvirittimen HD-malliin mikäli kanavatarjonta ja hinnat paranevat.

Mitä malleja suosittelette?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanoisin, ettei ole järkeä enää ostaa tuota M-sarjalaista. Alkaa olla sen verran vanhaa rautaa. Esim. tuo verkkokauppa.comin myymä A558 on ihan passeli malli, jos kaapelivirittimen puuttuminen ei haittaa. Tuota ei saa Saksastakaan tilattuna kuin muutaman kympin halvemmalla, eli itse ainakin hakisin mieluummin suomalaisesta liikkeestä. A656 tosin olisi parempi jos digimössöä aikoo kovinkin paljon katsoa; siitä kun löytyy 100Hz tekniikka (ja onhan tuo nyt muutenkin parempi). Itse en vain tykkää tuosta A656:n kiiltävästä paneelista (A558:ssa on mattapintainen paneeli). Hintaa onkin sitten 1600e jimmsiltä. Saksasta 1300e+toimituskulut.

Sony W4000- ja W4500-sarjalaiset olisivat sitten toiset varteenotettavat vaihtoehdot. W4000 alkaen 1440e+toimituskulut pixmaniasta, 1650-1750e suomalaisista puljuista. W4500 menisikin sitten heittämällä yli budjetin kun 40" versiotkin ovat alkaen 1400e. V4000-sarjalainen voisi myöskin soveltua (ellei sitten ole hifisilmä). Sen saisi jimmsiltä reilu 1500 eurolla.

Muita merkkejä en itse ostaisi, joten en niitä jaksa mainitakaan. Mutta eiköhän ihan mikä tahansa uusi 46" full-hd töllö piekse 28" putkitelkkarin.

gigantissa oli myytävänä joku 50" plasma samsung. Näytti aika pätevältä ja hinta muistaakseni 1500€. Plasma toistaa nuo justiin mainitsemasi lähetykset aika mallikkaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom